Hirdetés
-
Mobilarena
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
atillaahun
veterán
Annak a 10 €-nak oda is kell érni. Ha belépsz az ActionVoip oldalán, írják egyébként hogy jóváírták-e már az egyenlegedre.
Magyar mobil ~12 forint, vezetékes ~2. Kapcsolási díj nincs (csak Local Access Number-es hívásnál. Ha nem tudod mi az akkor nem lényeges. Korábban írtam róla egyébként).
MobileVoip-tól kényelmesebb biztos nem lesz a hívás, szerintem épp ellenkezőleg, az egyetlen előnye talán, hogy valóban mutatja az egyenleged. De azt éppen a weboldalukon bejelentkezve is meg tudod nézni.
-
atillaahun
veterán
Nem akarom bonyolítani az életed, csak a tisztánlátás kedvéért: a 10 € kredit egyébként neked valszeg nem ~3e Ft-ba került, hanem az ÁFA miatt inkább ~4e-be, viszont a hívásrészletezőnél, az account-oddal majd ha belépsz, nettó (tehát az olcsóbb) árakon számolják a hívást, de az neked a korábban levont ÁFA miatt gyakorlatilag a bruttó percdíjba kerül.
A lényeg, hogy a 10 €-dat ~12 forintos percdíjon tudod majd lebeszélni magyar mobil irányba. Azért írom csak, mert nekem is beletelt pár hónapba a nettó/bruttó percdíjak, meg ÁFA számolgatása mellett, hogy rájöjjek akkor most valójában hány forintért is beszélek.Phone to Phone meg Local Access Number csak a MobileVoip programban van, ott is ha külön azt választod.
(#524) tlac
Én úgy tudom évekig. Nekem már biztos megvan 1 éve a 10 €-m. Illetve volt, épp a napokban fogyott el.[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
Úgy láttam, még nem válaszoltak Neked (vagy vak vagyok ), a call back ott jó, ahol nem az igazi a mobil térerő a folyamatos mobilnetes telefonáláshoz, akadozik, vagy nagyon gyenge. Ilyenkor lehet olyat, hogy felhív téged a szolgáltató, majd ahogy felveszed, hívja a másik felet is, és összekapcsolja a két hívást. Tehát a szerver hívja mindkét felet, így a hívás GMS lesz, annak megfelelő minőségben, de neten kapcsolja össze. Annyi, hogy van kapcsolási díj, és dupla a percdíj, mert a te visszahívásodat is te fizeted.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
g0dl
addikt
3G-n esetleg EDGE-n nem próbáltad? Milyen a minősége?
MÁS
Az ephone FAQ-ban van egy figyelemre méltó gondolatmenet.
Mennyibe kerül mindez? A 6000 Ft-os 5 gigabájt korlátozású Pannon internetet használva számoljunk GSM kodekkel, vagyis 13 kbps forgalommal. Az 5 GB 42949672960 bitnek felel meg, ami 3226387 másodpercnyi beszélgetésre elég. Ez 53773 perc, vagyis 896 óra, ami 37 nap. Ha folyamatosan beszélünk egy teljes hónapon keresztül, akkor a percdíjunk (30 nappal számolva, ami 43200 perc) 0,14 Ft-ra jön ki. Ezen érdemes elgondolkozni.
És vajon mennyibe van egy sms "forgalmazása" a szolgáltatónak?
-
yozsee11
aktív tag
Hát én jelenleg úgy oldom ezt meg, hogy felraktam a YourDialer programot, ami gyakorlatilag ugyanaz mint a MobileVOIP, így tudok egyszerre két oldalon is belépve lenni, és nem kell név-jelszó párossal tökölni. Bár most úgyis (remélhetőleg) jó ideig csak a FVD-t használom
Origin/Steam/UPlay: yozsee
-
club1
veterán
Mivel mindkét esetben a mobilszámát hívod (itthon), ezért a roaming díjakat fizetnie kell. Ha ő talál kint olcsó mobilnet-megoldást vagy wlan-t, akkor a kliensével téged már voip tud visszahívni.
Ha közvetlenül felhívható lenne a voip account nevével, akkor nem kellene roaming díjat fizetnie, csak a mobilnetet/wlant kellene folyamatosan biztosítania a klienséhez. Valaki próbálta már ezt az utat?[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
Igen, a netre, de engedtessék meg, hogy én döntsem el, mikor mi működjön, és ne éljen önálló életet a teló... A tv-d sem magát kapcsolgatja...
A Belle ebből a szempontból kezes. Azt csinálja, amit én akarok.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
VaZso
senior tag
Lehet még olyan oka is, hogy a telefon energiatakarékossági okból kifolyólag visszaveszi az órajelet alacsonyabb szintre, de nem marad így elég tartaléka és az órajel felkapcsolása is időbe telik (túl hirtelen nő meg a terhelés).
Tehát azért, mert beszélgetés közben a terhelés nem folyamatos, hanem ingadozik és a rendszer nem tudja elég dinamikusan követni a codec szükségleteit.
Esetleg nézz körül, van-e olyan program, amivel be tudod ezt állítani a beszélgetés idejére (akár fix értékre) és próbáld ki úgy is - szerintem fogsz találni ehhez segédprogramot.
Az eredményt azért írd le majd.(Ja és ez természetesen az akkumulátoros időre negatív hatással lehet, különösen, ha beszélgetés után is úgy marad...)
Talán azzal is elérsz valamit, ha valamilyen programot futtatsz még, ami dolgozik közben.
-
McLaca
őstag
Ha a gyenge készülék a hívó félé, akkor okozhat problémát a gyenge proci, bár ezeknek a kodekeknek nincs nagy erőforrás igénye, régi kpdekek régi rendszerekre. Ha a hívott félnek van gyenge telója, ott viszont mindegy, mert a hívás nála már gsm, csak a hívónál voip, tehát az ő telója azt teszi, amit minden fogadott hívásnál, nem tud különbséget tenni, hogy ahonnan a hívás indult, az gsm volt-e, vagy net, hozzá gsm-en érkezik, mint bármely hívás.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
VaZso
senior tag
"hónapokkal ezelőtt még működött,,,,aztán egyik napról a másikra "megszünt" működni"
No igen, ez lesz a szolgáltatói korlátozás...
"Mobilvoip viszont ugyanezzel a csomaggal hibátlanul"
Nos a MobileVoIP egy külön kliens, bedrótozott beállításokkal (ha jól tudom persze).
Nem kötelező neki SIP protokollt, sem szabványos portot, sem egyéb szabványos megoldást használni.Azért emlegetem pl. az IAX protokollt, mert kevesebb a probléma vele mint SIP-pel és kisebb a sávszélesség-igénye is... csak kevés kliens képes használni.
Bár azt nem hinném, hogy a MobileVoIP is ezt használná persze.Legegyszerűbb eset az volna, ha egyszerűen más portot használ a kapcsolat felépítésére.
Meg kellene nézni, milyen forgalmat generál és akkor kicsit okosabb lenne az ember ezen a téren...Mégegy kulcsszó, ami különbséget jelenthet: STUN szerver használata.
-
McLaca
őstag
Melyik szoftverrel?
Ha VoipConnect (ez a dellmont sajátja), abban a hívás felépülése után fent van egy "DialPad" nevű menü, arra bökve kapsz egy mezei tárcsázót.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
sumsang
aktív tag
Ebben tökéletesen igazad van, ugyanez van a csipsimple-nél is, mivel érzékeli a rendszer, hogy egy másik kapcsolat is létrejött a rendszeren.
Mivel a legérzékenyebb a szzoft kliens a változásokra ézért a következőként járj el.
1. indítsd először el a mobilevoip/csipsimplet, s csak utána a szoft klienset. Ha fordítva csinálod, azaz először megnyitod a soft-ot, majd a mobilevoipot/csipsimlpet indítod, akkor lekapcsol az szofton az online kapcsolat. Viszont újra indíthatot, azaz online-ra rakod ismét a softot, akkor no problem, mindegyik be van regelve és hívást is indíthatsz bármelyikről.[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
Azért azt tegyük hozzá: a szám nélküli hívások nem felvétele mezei pökhendi gőg.
Ha olyan keres, akivel nem akarsz beszélni, egyszerűen megszakítod a hívást. De mi van, ha ismered, sőt, fontos, de okkal hív szám nélkül (más telefonjáról, vagy véletlen kikapcsolva hagyta a számküldést, vagy - b@szaxik a vopi szolgáltatója ), vagy nem ismered, de hivatalos ügyben hív valamilyen szolgáltató/állami szerv rejtett számról?
Ill. mi a különbség a rejtett/ismeretlen számos hívók közt? Ha nem ismered a számát, de jön szám, az mitől másabb, mint egy szám nélküli hívás?A probléma nálad egyedi lehet, mert a múltkor is, amikor írtad, nálam ment SIP-en, FVD-n is a számküldés, szóval account szinten lehet valami gond. Ha tartósan sem javul, a következő feltöltésnél érdemes új accountot csinálni.
Na, ki is próbáltam megint, T és Telenor irányba SIP-en és mobilevoipon is átmegy a szám. 3 mobil és egy vezetékes szám van regisztrálva nálam.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
csimpas
tag
mivel nekem is ugyan ez a gondom, ezért igazából csak találgatni lehet mi okozza a galibát
nekem volt az első accom, amit még áfával fizettem be, számkijelzés stb beaktiválva
amikor lement az egyenlegem, akkor csináltam egy másik accot, usa címmel
szintén bereggeltem a számkijelzést,és ezzel a loginnal csináljanem lehet hogy neked is 2 vagy több loginod van/volt?
-
andatti
senior tag
No, látom más is észlelte a hibát, amit hétvége óta meg akartam kérdezni... ugyanis nekem is hol kijelzi a számot hol nem... Nevezetesen szombaton még kijelezte délelőtt, de délután már nem. Vasárnap pedig szintén hasonló, először nem jelezte ki a számot, majd délután kijelezte 1x, utána megint nem jelzi ki... Ma frissítette magát a kliens a pc-n, amit hagytam, de most sem jelzi ki a számomat, pedig mind a kliensben, mind a webes felületen hitelesítve van mind a 2 szám... Arról nem is beszélve, hogy ez az új acc is már több hónapja használva van és csak most, hétvégén jött rá ez a "happalláré"... De ha másnál is tömegesen fordul elő, akkor szerintem a szolgáltatónál lehet valami... Még annyit kipróbálok, hogy regelek harmadiknak egy új számot és megnézem abban az esetben mit csinál, s ha kijelzi, akkor újra hitelesítíem az összes számot majd...
-
twine
veterán
"Szóval, mobilról fel tudod hívni ezt a GSM kártyát"
szóval mégis értetlenül állok a dolog előtt..próbáloka sorok között kiigazodni de nem teljesen világos, milyen módon hívod "ingyen" azt a GSM kártyát....?
(#4155) futár:
OK,,,,így már letisztult a kép
THX(kb egy percet kellet volna várnom ezzel post-al,,,és akkor egy hsz-al kevesebb születik fölöslegesen)
[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
Ha rendszeresen csak egy országot hívsz, akkor oda is lehet pár centes szolgáltatót találni. Szinte minden országban van egy olyan szolgáltató, ami nagyon olcsó.
Persze ha változó országok, akkor arany középút van.Slem: a G.711, más néven PCMU/PCMA a legtöbb adatot forgalmazó kodekek egyike, kb. 800kB kell neki percenként. Ennek megfelelően kiváló hangminősége van (jobb, mint a GSM-é), de nulla hibatűrése. Szóval az, hogy nem bont le, csak szerencse kérdése. A Skype sem a kodek (silk) miatt bont le, hanem, mert a progi a hálózati hibákat, akár csak egy packet loss-t sem tolerál. Szóval a G.711-hez jó térerő, 3/3,5G kell, EDGE-en semmire sem jó már.
A probléma nem is ez, hanem az, hogy ilyen nagy bitrátájú kodeknél általában visszafelé szokott gond lenni, tehát akit hívsz, az nem biztos, hogy jól hall, lehet, hogy nála akadozik, lagol a hang egy kisebb térerő ingadozásnál is, ha meg esetleg átvált a telefon EDGE-re, akkor több másodperc kimaradás lesz, aztán meg folyamatos akadozás.
Ami hibatűrésben is kiváló, sőt, kifejezetten nagy hibatűréssel tervezték, az az iLBC kodek, ez simán megy EDGE-en is, igaz, a hangminősége rosszabb, mint a 711-é, de a GSM-ét eléri. Ez még egy bizonyos mennyiségű adatvesztést is kibír úgy, hogy nem kezd akadozni, nem válik érthetetlenné, zavarossá a hang.
Mobilneten én ezt használom, a 711-et csak itthon, wifin. Apropó, itt meg is kérdezném (eszköz hiányában, mert nincs droidos telóm), hogy iLBC-t tud-e a csipsimple? Próbáltam rákeresni, de régebbi leírásokban láttam csak, újabbakban épp arról van szó, hogy néhány kodeket kiheréltek a progiból. Csak azért kérdem, mert későbbi platformváltás/kiegészítés miatt fontos lehet.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest