Hirdetés
- iPhone topik
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
-
Mobilarena
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
twine
veterán
Sziasztok!
Tegnap éjszaka regisztráltam az Actionvoip -hoz, ma pedig átutaltam nekik 10 euro-t!
Androidos telefonomon a Beálllítások/Tárcsázás/Internetes hívás beállítások menüpont alatt a SIP fiókot is belőttem elvileg,(sikerült tárcsázást indítani,próba képen,de ugye mégsem kapcsolt egyenleg hiányában) kivéve az opcionális beállításokat!(Kell ott bármit is beállítanom?)
Szóval elvileg "készen vagyok", de szeretnék pár kérdést tisztázni(pedig amennyire tudtam utánna olvastam itt is, és a google haverommal is)....
előre is köszönöm:
-Ha ebben a fent leírt formában használom az Actionvoip szolgáltatást "beszélgetésre" wifi-n, vagy HSDPA-n...és magyarországi mobilt hívok, akkor mennyit is fizetek pontosan percenként? (ez a phone to phone,,,,pc to phone dolog kissé megzavar az android miatt,,nem teljesen tiszta...pwdig erről is olvastam itt a topicban, de gyengeelméjű vagyok úgy tűnik )-Van e "kapcsolási díj",,,,ha igen, azt a honlapon a "rates" menüpont alatt a jobb oldalon található "how much does it cost me" összegek azok?
-Változik valami, ha letöltöm az ajánlott "MobileVOIP" progit a Play-ről? Vagy "csak" kissé kényelmesebb lesz a "telefonálás", mert ahogy itt olvastam, írja a szoftver az egyenlegem, plusz Codec cserélgetésre van lehetőségem stb...Talán jobban örülnék ha simán a Droidos beépített "klienst" használnám, az egyszerűség miatt
-Bármi egyéb amire érdemes odafigyelnem,,,(leginkább a hívások költségeit figyelembe véve)?!
Minden ilyen és ehhez hasonló válaszért és segítségért köszönet....
Még ha kissé talán kuszán és bonyolultan is kérdezek,,,,bocs de sok a kérdés, és az újdonság a VOIP-al kapcsolatban a fejemben....
Valszeg egyenlőre nem bonyolítanám az életem Codec-ekel stb....Csak egyszerűen elsődlegesen Wifi-n használnám Mobil/vezetékes hívásra, másod sorban esetleg HSDPA-n...
Köszönet[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
válasz atillaahun #522 üzenetére
Hálás köszönet,,,a válaszokért..."Local Bank Transfert" választottam,,igy az átutalás azt írják 2-3 esetlegesen 7 nap is lehet....egyenlőre várok türelemmel...hiszen alig egy órája utaltam
A honalpjukat a gyenge angol tudásommal, és a fordítóval átnyálaztam,,,,így a "Rates" is megvolt,,,csak gondoltam kérdezek, van e "apróbetűs" rész vagy nincs,,,
Akkor úgy tűnik nincs és annyi lesz minden mint amennyit feltüntettek...
(Szóval még egyszer mint a hülyegyerekeknek,,
nekem nem kell foglalkoznom olyannal, amit pld. a Phone to phone-ról olvastam itt a topicban hogy az 2x12 forint lesz,,,? Nekem szimplán 12/perc lesz a hivásom, ha Androidról wifin indítom a hívást)
Több zsibbasztásom mostanában nem lesz remélhetőleg
Köszönet..[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
válasz atillaahun #525 üzenetére
Dehogy bonyolítod...minden infóért és segítségért hálás vagyok...Köszönet értük...
nagyjából ezzel is számoltam amit leírtál,,,(3700HUf-ot utaltam át *3680,07Huf-ot kértek, és azt "osztom le percdíjra",,,tehát a "forint+áfa alapon" számolom a percdíjaimat... )
Legközelebb(ha elégedett leszek) lehet, hogy a nemzetközi átutalást választom...ott úgy rémlik cca. 2 euróval kevesebbet kellet volna utalni...Csak gondoltam kezdjük "hazai" átutalással...(K&H Bank volt megadva)
Köszi a segítséget,,remélem jövő hétre megérkezik az átutalásom, és tesztelgethetem ezt a fajta "telefonálgatást" is....
Üdv[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
válasz atillaahun #522 üzenetére
Nahh...megvolt az első 2 perces beszélgetésem Actionvoip-on keresztül...
Minden zsír volt, csak nem írta ki sajnos a számomat a hívott félnél, pedig elvileg mindenhol minden be van állítva...és "élesítve"....de rémlik, hogy olvastam itt másnál is, hogy ha az Android "beépített SIP(VOIP)"-franc se tudja hogy mondom jól- kliensét használja, akkor neki sem ment ki a szám, csak akkor ha a letöltött "tárcsázóval" indította a hívást,,,tehát ez valszeg nem egyéni problémám....
Minden esetre köszönöm mindenkinek a segítséget...úgy tűnik egyenesben vagyok VOIP ügyileg.... -
twine
veterán
Sziasztok!
Szeretném kérdezni, hogy az normális e, hogy mobilneten nem tudok Actionvoip-al hívást kezdeményezni?Konkértan ki sem cseng...(sem 3g-n, sem pedig HSDPA-n) WIFI-n tökéletesen működik....(Beépített kliens-t használom az Androidon)
Vodafone Matrix 3 dijcsomag 500mb adatforgalommal...
Viber megy tökéletesen,mobilneten is...(bár nem tudom mennyire hasonlít a kettő működése,nem értek hozzá)
Köszönöm
üdv -
twine
veterán
válasz atillaahun #645 üzenetére
kipróbálom
-
twine
veterán
válasz atillaahun #645 üzenetére
Ahogy mondtad...mar tudok is hivast kezdemenyezni mobilnettel..raadasul a valos szMomat irja ki a "hivott" felnel, telefonalasnal is, es sms-nel is...az androidos beepitett kliensnel nem igy volt...koszonom a segitseget...illetve meg egy kerdes...mobilvoip progin belul ha ranyomok az emberre a "call back" funkcio mit takar? Koszonettel....
[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Sziasztok....
Örülök hogy osztjátok az infókat, és csekkolgatjátok a szolgáltatókat, hiszen igy tapossátok az utat az olyan tudatlanoknak mint én..
EZért tényleg csak kiváncsiságból, és nagyon halkan kérdezem meg hogy az "ActionVoip"-al mi a baj a hozzáértőknek?
MIóta itt elmagyaráztátok hogyan működik, és előfizettem, teljesen elégedett vagyok a ~12Huf(mobil) és ~2Huf(vezetékes) percdijaikkal, és a szolgáltatással....
(Igaz én az esetek többségében wifi-n keresztül inditom a hivást
De külföldi nyaralás alatt isteni volt ennyiért beszélni haza, a vodafone hálózata helyett, aminél 270-ért indíthattam volna hivást, és 170-ért fogadhattam volna
(@nyjukat)
Ezúton is köszi a segítségeket...[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Multkor vezetékes hívtam EDGE-n, és tökéletes volt a beszélgetés minősége...(sem késés, sem recsegés)
Utánna próbáltam vezetés közben mobilt hívni ugyancsak EDGE-n, és használhatatlan volt...
Mondjuk azon a területen ahol lakom, elég rapszódikus a térerő(szóval lehet hogy épp valami borzasztó lassú adatkapcsolatom volt)...így annak is betudható talán, illetve a folyamatos helyváltoztatásnak,,stb....
De ezt tapasztaltam...
HSDPA-n általában tökéletesen használható,,,,(de lehetőség szerint a Wi-Fi-t részesítem előnyben,,,abban soha nem csalódom)(csak sajnos van egy 6300ft-os előfizetésem még cca 1,5 évig,,igy elég sokat használom a GSM-et Voip helyett,,,,ha már úgyis fizetem )
[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Sziasztok,,,
Szeretném kérdezni van e valamilyen megoldás Androidon a MobilVOIP progihoz, hogy kényelmesen tudjak váltani az accountok között?
Két előfizetésem van,(lesz remélhetőleg nemsokára) és most merült fel először bennem ez a kérdés,,,
Magyarul le lehet e menteni a Felh./jelszó párost valahol, valahogy? Profile mentés vagy bármi,,én nem találtam erre lehetőséget[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
válasz yozsee11 #1348 üzenetére
Köszönöm....
Még egy kérdés...(bár ezt ki tudnám próbálni, de biztosra csak akkor tudom kideriteni ha feltöltődött az egyenlegem(local bank transfer )
Ráadásul itt a melóhelyen az előbb nyomtam uninstallt a proginak pc-nPC-n és Androidon párhuzamosan be tudok jelentkezni? Gondolok itt arra hogy asszony is tudja otthon használni PC-n, ha akarja,,és én is telefonról,,,,,nem kimondottan a "párhuzamositott egyszerre telefonálásra" gondolok, bár ez is érdekelne kiváncsiságból)
Csak szimplán, hogy tud e "online" lenni a két dolog egyszerre...[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Sziasztok!
Lehet logikátlan a kérdésem,,,de sajnos pontosan mégsem tudom a választ....
Ha külföldön tartózkodik valaki, Magyar szolgáltatós (sim)kártyával, akkor ha itthonról hívom GSM-en, akkor ugye ő fizeti a "határon túl" eső részét,,,,
Mi a helyzet a VOIP hívásoknál,,,,Magyarul, ha Külföldön tartózkodik Magyar szolgáltatós SIM-el,,,és én itthonról hívom mondjuk FreeVoipDeal-en....
Akkor ő fizet valamit(roaming),,vagy nem? -
twine
veterán
Sziasztok!
Szeretném kérdezni tudtok e arra megoldást hogy a fent említett módszerrel(ANdroid SIP) tudjam használni a FVD-t?
Valószínűleg a Vodafone görénykedik, és zárta a portot(már jó régóta),,vagy mi(nem értek hozzá,tőletek "tanultam" mindent ami voip) mert WIFI-n keresztül működnek a beállításaim SIP-el, viszont az előfizetéshez használt mobilnettel(Voda Matrix3 előfizu) nem...!(ki sem csörög)
MobilVoip app-al szerencsére tökéletes a FVD mobilnetel is,,,de reméltem tudtok valami "varázsportot" amit ha beütök a SIP beállításaimba működne a dolog....
bár sok a zárójel, remélem érthetően írtam le a problémám!
Köszönettel
üdv[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Egyébként meg úgy gondolom, mindenféle rosszindulatú "ugatás" nélkül...
...ha "problémás" lenne, azt sem lehetne "hibának" felróni...
"Épp csak a lelke" a Droidnak az internet....
Értem én, hogy sokan "muszájból" használják...pld. Voip...de ez legyen az "ő" bajuk...
Egyszerűen a netre lett "ráfeszítve" az egész... miért kellene letépni róla?
Csak egy vélemény...peace[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Érdekelne a véleményetek....
Ismerős körömben észrevettem, hogy a "gyengébb" készülékkel(telefonnal) rendelkezők hangja Voip-on keresztül, elég sűrűn recseg ropog, alig érthető, pedig wifin beszélgetünk...Ezen alkalmakkor, kérdésemre azt a választ kaptam mindig, hogy az én hangom "tökéletes"...Ezek alapján azt "találtam ki", hogy mindegy "miről" beszélünk, (Viber, Skype, MobileVoip,) a készülék maga, felelős a hang tömörítésért, és mivel egy gyenge készülékről van szó, kevés RAM-al,,,gyenge procival, ezért elképzelhető, hogy nem tudja megfelelő sebességgel az adatot tömöríteni, és továbbítani....
Van ebben "ráció" vagy teljesen hülyeség amit "összelogikáztam" ?[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Köszi az infót....
Sajnos nagyon nem tudom kipróbálni, mert ismerősök készülékeiről beszélek,,,
Sok "nagyon alsó kategóriás droid" van ismerős körben, és ott tapasztaltam ezeket a problémákat,,,
Én általában komolyabb készülékeket használok, és soha nem is tapasztalok ilyen problémát...
Ha "szaggatok", az a mobilnet miatt van...
De mint említettem szinte biztos a dolog, csak megerősítést vártam, mert az "átlagos készülékekkel" már semmi ilyen probléma nem szokott lenni..... -
twine
veterán
Sziasztok!
Érdeklődnék a "mester uraktól ", ha lejár a freevoipdeal-nél a "free" periódusom,,akkor utána mennyibe kerül egy perc Hungary landline hívás?(illetve a többi "*free" hívás is érdekelne,,hol van ez összefoglalva?)
Nem találtam erről infót
van még 51 napom hátra, de nem tudom lebeszélem e addig az egyenlegem...
Pedig tegnap is több mint egy órát dumáltam "Angliával",,,és "nem fogy"
Köszönöm...[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
-
twine
veterán
válasz atillaahun #2201 üzenetére
félre érthető voltam, ,,de mentségemre szóljon direkt idézőjelbe raktam a "nem fogy" szavakat
0,005 euro volt percenként a hívás.....ez nekem mondjuk úgy "ingyen van" -
twine
veterán
Vodafonnál(Matrix 3 csomag "beépített" 500Mb nettel) sajnos nem tudom használni az Android beépített SIP kliensét...nem engedik
pEdig nekem is az volt az eredeti terv.....
Ellenben a MobileVoip-al "gyönyörűen" telefonálok...."ugyanazon a neten"...
P@r@szt a Vodafone is....
egyik kutya másik eb -
twine
veterán
-
twine
veterán
ahogy mondod....wifin működik
Csak ugy tünt a kollega nagyon otthon van a "portokban",,és gondoltam hátha tud valami megoldást,,,
Mert én is ugy gondoltam eddig, hogy a portot tiltja a szolgáltató, de akkor nem tudom a mobilvoip és társai hogy tudnak működni...
Itt elvész, az amugy is minimális,és labilis "tudásom " -
twine
veterán
Freevoipdeal Pc-ről...."tetszőleges" telefonos ügyfélszolgálat tárcsázása...hogy a .*csába tudok én "kettőskeresztet" ütni az automata menürendszerben???
Pld:"adja meg pinkodját,majd nyomja meg a kettőskereszt gombot"..
Numerikus blokk számai ok,,,de "kettőskereszt"?
Alt Gr + # nem nyert.....[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
NAgyon jó, hogy bővitették a FVD-nál a fizetési lehetőségeket...
MIkor legutóbb töltöttem, még nem volt pld. "Maestro" lehetőség...
Most már van..Nem kellet utalnom(Local transfer) és várni hogy megérkezzen hozzájuk, csak Bankzsuga adatok, és máris ott figyelt az egyenlegemen az összeg
Apró örömökből áll az élet(#2931) vgyuri:
+1
Pc kliens azonnal "eldobja magát",ha Droidon indítom a MobileVoipot[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Sziasztok..
Nehéz lesz a kérdés,de hátha van ötletetek...
Valamiért pár napja (talán egy friss telepítés óta ) Nem írja ki a (egyik) számom a Mobilvoip a hívott félnél
Két számom van "verifikálva", de csak az egyiket hajlandó kiírni..a másikat nem,,,
Átnéztem, a honlapon az accountom alatt be van pipálva a szám...
A PC-s kliensen ugyancsak...(bár az úgyis offline, ha Mobilról hívok,tehát nem sokat "játszik" az ügyeben)
Android MobileVoip meg sziv@t ezzel a számmal,,,Pedig eddig soha ilyen problémám nem volt,,,szó nélkül tudtam váltani a két szám között(asszonyé, és az enyém, attól függően a család melyik részét hívjuk)
Most Viszont tanácstalan vagyok
Gondoltam kérdezek, mielőtt törlöm a számom, és újra "verifikálom",,mert csak ez az egy épkézláb ötletem van...
Ötlet hozzászólás javaslat? -
twine
veterán
válasz csimpas #3688 üzenetére
Az szuper,,, nekem mára ismételten "elfelejti" elküldeni a számom...úgy hogy semmit nem csináltam vele"javítás" óta...értsd: szó szerint semmit...icsit kezd megfeszíteni a dolog...még az sem idegesit enyire ha mondjuk egy havert kétszer kell tárcsázni, mert ilyen elég sűrűn előfordul...hogy nem hall, vagy ilyesmi..lesz@rom....de sokan fel sem veszik a szám nélküli hívásokat(köztük állt.én sem)...Ráadásul találgathatom, mostantól mikor küldi és mikor nem...hiszen a pipa jó helyen van grrrrrrrr....
Remélem ezen hamar túl lendülnek, mert eddig a hibák ellenére l elégedett voltam a szolgáltatással...sok pénzt spóroltam meg velük...[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
"Pökhendi gőg"
Sokáig így gondoltam én is, de mindig "tanul" az ember:
Nekem pld. annyira "profi" a kontakt listám, hogy a facebook elbújhat mellete
"Aki nincs benne", nem is létezik...
Eddig a vicc része, bár félig komolyan gondolom...
Ellenben dolgozok annyit, hogy joggal érezhessem úgy, hogy elég drága a szabadidőm,,,
Ha szám nélkül hívnak, az az esetek 95%-ban mindig "zaklatás",,,,
"be kéne jönni melózni,,," "mit csinálsz holnap,nem érsz e rá",,,,etc,,etc...
"Köszönöm,,,nem kérek..."
Aki fontos nekem, az elér, a többieket lesz@rom
Oh wait,,,pont ezt hívják pökhendi gőgnek!?Viszont köszönöm, hogy jelezted, hogy nálad működik...
Nem tudom mi tévő legyek...még próbálkozom egy ideig,,,kb egy éve használom a freevoipdeal szolgáltatását,,,soha ilyen hibába nem futottam,,nem hiszem, hogy User error lenne, mert nincs mit elb*sznom,,viszont biztos hogy valami apró hülyeség,,vagy az accountomnál, vagy a rendszerben, vagy a kliensben(#3692) club1:
Mobilvoip....[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Ahogy mondod...
A napokban tapasztaltam először ezt,,írtam is itt följebb,,,akkor töröltem a számot, és "verifikáltam" újra,,,akkor lecsekkoltam asszony telefonján működik e,,szépen írta is a számom, majd megnyugvás...semmit nem birizgáltam,,még "egyéb" app-ot sem telepítettem a telefonra...
Tegnap hívom havert,,,és kapom az első mondatot: "igen, tessék?"....
Na mondom f@sza,,ez sem tudja "ki vagyok"...és sajnos miután rákérdeztem mondta is, hogy szám nélkül hívtam..[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
válasz csimpas #3696 üzenetére
Semmi ilyen "kavarás"(USA cím etc.) nincs nálam, viszont köszönöm a hsz-od...egy dolgot még kipróbálok/megnézek amint lesz rá időm...:
Valóban van egy ActionVoip-os accountom,,(azzal kezdtem a VOIP "pályafutásom") és pár napja be is léptem a MobilVoip kliensel abba a profilomba...
Lehet/létezne, hogy az kavar be ?
Ha ez lesz a megoldás, jövök egy sörrel[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
válasz andatti #3770 üzenetére
"és kijelezte a számokat..."
+1"Sokat" keseregtem ennek az ellenkezője miatt egy-két hete itt,,,,
Azóta hanyagoltam a VOIP telefonálgatást,,
de tegnap, kipróbáltam, majd jópár különböző szolgáltatós havert felhívtam, és mindenkinél jelezte a számom....
Reméljük az elmúlt hetek számkijelzős problémái,,tényleg a múlté,és csak "egy porszem volt a gépezetben"...
Ami kitisztult -
twine
veterán
válasz Rodzser Mór #3779 üzenetére
"Lehet, hogy megszünt ez a szám?"
Rosszindulat nélkül azért megjegyezném,,hogy ilyenkor érdemes nem a fórumot "szemetelni", egy szám/hívás után, hanem körbejárni a logikus alternatívákat,,,,:
-Másik telefonszám hívása,,
-Másik szolgáltató hívása,,
-Mobilról(voip kliens) kezdeményezni a hívást,
-majd GSM-ről kezdeményezni a hívást,,,
Ezek után sok minden kiderül,,,,
ÉS ha úgy érzed, a VOIP-al van gond, utána kérdezni a topicban...Ne támadásként vedd amit írtam,,,, csak hát.......kicsit "logikátlan" volt amit kérdeztél
Peace[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Rajtad kívül a topic 90%-a "elégedetten" használja a szolgáltatásukat(ahogy olvasom),,,
Néha akadnak apróbb hibák, de azokat vagy javítják, vagy elnézzük nekik a cca. 3ft-os percdíj mellet...
(én legalábbis így teszek, hiszen egy másodlagos lehetőségként használom, a hosszabb csevegésekre, vagy külföldi hívásokhoz,,az elsődleges, még mindig a GSM csomagom,,,szvsz, nem is szabad ezt másképp kezelni ,
persze aki így tesz, lelke rajta, az ő döntése,,,)Értem és megértem a problémád,,,,de szerintem egy pöppet túlreagálod a dolgot
[ Szerkesztve ]
-
twine
veterán
Freevoipdeal.com
01_Regisztrálsz egy felhasználónevet,és hozzá egy jelszót...
02_ezután eljuttatsz nekik egy számodra megfelelő összeget...olyan formában, ahogyan neked jól esik..:
03_letöltöd a mobilvoip alkalmazást a play-ről..(feltéve,hoyg ANdroidos telefonon szeretnéd használni a szolgáltatást)
Ha nem ,,,akkor a cég honlapján megtalálod a PC-s klienst a továbbiakban ugyanúgy jársz el...
04_beütöd a felh.nevet, és jelszót az alkalmazásba, és amint megérkezik a pénz a számlájukra, használod a szolgáltatásukat a honlapon feltüntetett összegekért percenként,,,,
"Szolgáltatások" tömören:
Voip:
Az INternetet használod az adatátvitelre(hang), ezért a szolgáltatásért annyit fizetsz percenként amennyi fel van tüntetve a honlapon a táblázatban....
Callback:
Csak a hívás kezdeményezése történik neten, maga a hívás/beszélgetés GSM alapon van összekapcsolva, tehát nem függ az aktuális adat/internet sebességtől...Nagyjából ennyi....
Aztán itt is van "mélyvíz" amihez én már nem értek...
Másik Voip kliens,,,tömöritési rátával/ codecekkel szórakozni,,etc,,etc...
EZt majd, ha érdekel, és "belerázódsz" a többiek biztosan elmondják...Üdv
T[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- Házimozi belépő szinten
- Hálózati / IP kamera
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPhone topik
- Honda topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest