Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Ennyiért vehetjük meg az első vízhűtéses gaming mobilt az EU-ban
- Legendás helyszínen mutatkozik be a kamerákra rágyúró Galaxy S26
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
czanga
őstag
Sziasztok.
Immáron én is tuningra adtam a fejem. Nos ezen területen teljesen kezdő vagyok, de ettől függetlenül olvasgatással kezdtem itt a topicban, hogy mit lehet kihozni egy E5200-ből.
konfig:
Gigabyte EP43-DS3 alaplap
Intel E5200 + Arctic Freezer 7 pro
2x2 Gb Kingmax ddr2 800 MHz
Sapphire radeon HD4830
Cooler Master CM690-es ház.Nos a video kártyát cseréltem 2 napja egy HD7770-re, és ugyan tudom, hogy ez a proci nem képes "kihajtani", de jó lenne azért egy kis többlet teljesítményt kihozni belőle.
Feszt emelni nem szeretnék túlzottan, mivel ettől tartok kicsit, így maradna az anélküli tuning ha jónak látjátok.Memóriákat nem tudom érdemes e, vagy kell e húzni, de úgy sejtem igenlő lesz a válasz.
Innen szeretnék ki-indúlni, a többit már a segítségetekkel és tanácsotokkal oldanám meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- Arc Raiders
- Autós topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Heroes of Might & Magic: Olden Era
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3667 100% Akkumulátor
- 2db UK billes (146 / 147) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3326, 94% Akkumulátor