- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
én ezt is megértem, mert Párom dolgozott hasonló cégnél. De ha kijön egy ilyen tájékoztató jóember és felteszel neki egy keresztkérdést a témában, akkor nem tud rá válaszolni, mert a szóróanyagban sincs bent és ezt a képzés vezetőjével kellene megbeszélni....ez pl velem esett meg, amikor egy felsőfokúnak minűsített képzésről tartott csajszi előadás, és én voltam olyan szemét, hogy érdelődtem a tananyag felöl..
Read only...
-
-
degu
senior tag
Tudud...a fonokehez nem mer bemenni,hogy utallak,es keves a fizum,meg ruhellek felmosni,igy hat Teged szivat/akkor belerugok a kutyaba-effektus/
Ot egyaltalan nem erdekli,hogy Te ott veszed-e a cuccod...verprofi pesszimista,aki felett nem repult el nyomtalanul az ido vasfoga
-
TheReMiXeR
senior tag
a bugyogó árusokat ne keverjük a képbe...
ha egy bolt nem tetszik, ne menj oda... látod ebből is látszik, hogy nem igaz amit írtál...
nem vagy király csak azért mert virit a lóvé a zsebedben...
pláne egy olyan helyen ahola tulaj is dolgozik...
még el is küldhet a halál f*szára is, ha éppen úgy adódik...
nem köteles senki a ''tukó'' vevőkkel foglalkozni... -
george11
senior tag
Ebben van sok igazság, de az már a tulaj/zletvezető dolga, hogy hol/hogy húzza meg a határt.
Nálam a telefonok mindig elsőbbésget élveznek. Ha vannak éppen a botban, akkor elnézést kérek, és felveszem a telefont, majd folytatom az éppen ott toporgó kuncsaftokkal a dolgot.
A tolerancia megintcsak egy emberi tényező. Vannak olyan helyek(nem feltétlen számtechboltok), ahol, ha hülyeséget kérdezek, akkor kiröhögnek, és vannak olyan helyek, ahol nem röhögnek ki(csak miután kimentél). És vannak olyan helyek, ahol megpróbálják elmagyarázni, hogy miért mondtál hülyeséget, de ez megint kétféle dolgot szül:
1: hápersze majd nekem akar bemagyarázni, mikor a szomszédjószi is megondta blabla...
2: megfogadja a tanácsod, és próbál reálisan mérlegelni
A kettes pont után jön az, hogy: ''akkor most mit vennél a helyemben?'' Ez pl. tuti bukta, mert nem tudhatom, hogy az illető ponosan mit akar. Hiába kérdezem, hogy játékra lesz-e a konfig, mert valakinek a Quake3 már komoly játék, valakinek meg az Oblivion.
Nem lehet ebben okos az ember, max puhatolózni tud, hogy kinek mik az igényei, mire van szüksége.
Az a dolog, hogy egy számtechboltban bárkit is lekezeljek szerintem eléggé irreális dolog, mert sok olyan ügyfelem volt/van/lesz, aki olyat kérdez, hogy köpni-nyelni nem tudok Ez nem szégyen(szerintem), mert senki sem tudhat mindent, senki sem érthet mindenhez maximálisan.
A baj ott van, ha ilyenkor elkezd okoskodni az eladó, mert ''Ő az eladó''.
Ha valamire nem tudok egyértelmű választ adni, vagy esetleg egyáltalán nem vagyok járatos a témában, akkor azt kerek perec megmondondom az ügyfélnek. Ez még mindig jobb megoldás, mintha hüLYeségekkel tömném a fejét.
/ez de hosszú off lett/"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
szepi79
őstag
nem kevés oylan ember van aki a munkahelyén lett depressziós, én pl soha nem húztam fel magam ügyfél hülyeségével melóban, mert minek, mit veszíthetek vele - dilidoki kezelésének költségeit, mást nem....
pl ez a herótom, amikor végre sorban állsz egy forgalmas boltban mondanád mi kéne és a boltos feláll és elmegy az asztaltól hátravinni valamit úgy hogy rád sem néz,
szal úgy látom, téged is fel lehet idegesíteni... akkor meg? mindenki másra rág be. te az ügyfél baromságait nem veszed fel, de ha lekezelnek, az mindjárt más... aki meg bótos, és itt fejti ki sirámait, annak meg azzal van tele a hócipője, hogy hiába akar segíteni, meg jószándék meg minden, mégis lenézik érte...
és ha visszaolvasol, látod, hogy sok olyan eset van (főleg most decemberben), hogy a ''kedves vevő'' bemegy, elmagyaráztat magának mindent, aztán ''köszönöm, csak érdeklődtem'', és megy a tecsóba gépet venni, mer ott ''ócsóbb'', meg ''már úgyis tudom, mire kell figyelni''. na az ilyenből csinálj ügyfelet... és azt ne mondd, hogy téged az nem nyom fel agyilag, ha te dolgozol valamivel, aminek más aratja le a gyümölcseit... mert itt pont erről van szó... a kisker elvégzi az értékesítői munkát, a tecsó meg eladja a maga szarát. (aztán a kisker még szerencsés, ha a véglény nem mászik vissza hozzá reklamálni a tecsós szar miatt.)''Ne menj sebesülten vadászni, mer' lehet, hogy lelegelnek az őzek'' by elmoraan(r) a ''Nők, nőügyek'' topikban
-
Kicker
senior tag
ez jó ötlet, ha a szakboltokban bevezetik hogy ha ennyit eladsz, akkor kapsz plussz lovét... mert azzal motiválják, hogy kedves legyen, és a vevő jelen esetben számítógépeit itt vegye, ne csak egy számítógépet vagy alkatrészt... persze a jó főnök, olyan ritka mint a jó alkalmazott...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
sasa311
veterán
sok olyan bolt van ahol teljesítmény arányos a fizetés ?
Na ja például az egyik, ahol te vagy a tulajdonos.
Vagy csak ahol értelmes embert alkalmaznak, aki felfogja, hogy neki is érdeke eladn, mert akkor jól fog menni a bolt és
a., Esetleg kap jutalmat - optimális eset
b., Esetleg nem megy csődbe a bolt és következő hónapban is kap fizetést
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
szepi79
őstag
sok olyan bolt van ahol teljesítmény arányos a fizetés ? komolyan nem tom, ebben mi a tendencia, de ismeretségi körben nem bevett szokás, azt tudom, de nem hiszem hogy nagyon sok lenne, szal ilyen szempontból sok eladónak tök mindegy mivan, ő akkor is fix lóvéért ül ott ha zsörtölődik, de akkoris ha jókedve van
viszont munkakörben esetleg elég arra gondolnia hogy ezért fizetik, ezért pénzt kap, nem két zacsi szotyival díjazzák, szal van határhaszna annak hogy meggondolja hogy áll a vevőhöz
egy hozzászóláson belül! grati!
nyílván aki megtudja az infót a szakboltban, fut egy kört a tecsóban és utána visszamegy szakboltba, legalábbis hallottál te már oylat hogy metro-tesco szintű nagyáruházban márkás, de legalábbis jóminőségű, neves alkatrészekkel van felszerelve egy konfig ? mer ugye nem mindegy h a kiskölöknek noname ati kártyán ajánlgatják a dúm 3at, vagy éppen egy sapphire on, ha szakboltban elmagyarázzák neki mire figyeljen, csak kiszúrja hogy egy áruházláncas csoda csak halovány utánzat
megtudja az infó, megy a tecsóba, de onnan már nem megy vissza a szakboltba. és az egyszeri gyerek, akinek el kell magyarázni, hogy sapphire-t vegyen, az bizony nem fogja kiszúrni, hogy a tecsóban átb@sszák.
ágódni szte hülyeség hogy most 10 percet kell tépned a szádat egy potenciális vevőnek oszt a végén nem lesz semmi,
valóban hülyeség rágódni rajta. de attól még utálok feleslegesen dolgozni. (és az a 10 perc nem mindig 10 perc)''Ne menj sebesülten vadászni, mer' lehet, hogy lelegelnek az őzek'' by elmoraan(r) a ''Nők, nőügyek'' topikban
-
TheReMiXeR
senior tag
Te figyelj ide egy picit!
''a topik indítója azzal ''dobálózik'' hogy milyen faszagyerek mert elhajtja a 80éveseket, meg kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt, ahelyett hogy a potenciálisból reális vásárlóerőt képezne azzal, hogy elmagyarázza mi is a tényállás...na nálam ez a non plus ultra böszmeség''
1., ''az elhajta a 80éveseket'' - muszáj volt elkűldenem, mert hát nem forgalmaz tudtommal egy számtech bolt sem autó alkatrészeket... Az elhajtás az legyen jelképesen mondva, ugyanis még voltam oly kedves és útba is igazítottam a fatert... Értelmezd amire reagálsz!
2., ''kiröhögi a hülyeséget beszélő potenciális vásárlóerőt'' - Te nem röhögtél még ki senkit??? Ne viccelj... Egyébként meg soha nem volt olyan, hogy ne kapott volna kielégítő választ a kedves vevő a hülyeségeire. Soha.
Azt tartom böszmeségenek, hogy ide jössz és osztod az észt. Se én se a többi boltos nem kíváncsi a böszmeségedre. Ha bejönnél hozzám álruhába és satun mutatkoznál be valszeg meglepődnél azon, hogy mennyire türelmes tudok lenni a ''tukó'' vevőkkel.
Nagyon sok ''tukó'' vásárol nálunk, mert elégedettek a kiszolgálással, az információ áradattal és a körítéssel. Nem az a fajta vagyok aki eladja a ''tukó''-nak a polcon rothadó ezeréves sz@rt, hogy minél előbb szabaduljon tőle.
Ahoz meg nekem is és másoknak is joga van, hogy ha Te mint ''tukó'' bejössz ide hozzánk és előadod magad, akkor utána röhöghessek egy jót a ''tukóságodon''.
Ezt se Te se más ''tukó'' nem tilthatja meg.
Egyébként meg nem bántásból írjuk le a ''memoárjainkat'', hanem azért, hogy a mi boltosok és azok akik ''tukónak'' érzik magukat okuljanak belőle, hogy hogyan is lehetett volna bemenni abba a boltba másképpen.
Azaz próbáljuk a ''rossz'' légkört oldani VEVŐK és ELADÓK között!!!
UI : ÉS MÉG MINDIG CSAK A SZÁMTECH BOLTOSOKNAK VAN A TOPIK ELINDÍTVA!!! -
badgirl
csendes tag
OFF
Kedves -=Libria=-!
Te melyik csoporthoz tartozol? Mert nekem úgy tűnik, hogy az ''elégedetlen vevő'' kategóriában mozgolódsz...
Nem mindig úgy működik, hogy egész nap csak vakarózunk. Sok munka van amögött, hogy minden rendben menjen, még akkor is, ha te ebből nem veszel észre semmit; és annál idegőrlőbb dolog nincs, amikor kis forgalommal zársz
Tudod így év vége felé megesik az emberrel, hogy kiborul egy picit, ha hajnali 3-kor kel, és éjjel 11-ig dolgozik azért, hogy mindenkit ki tudjon szolgálni, aki megtiszteli a bizalmával és nála vásárol. Te ebből annyit látsz, hogy egy gyulladt szemű alien ül a pult mögött és dolgozik, mint a gép.
Az a napi 20-25 vevő néha az ötszöröse is lehet egy év végi roham esetén.
És sajnos nem mindig éri meg a befektetett munka, mert hiába magyarázod el lelkiismeretesen Neumann Jánostól kezdve napjainkig a számítógép működését (mert ilyen is van + még jegyzetel is... ) ha egyszer fanyalog mindenen és utána a tecsóban vásárol... És még el is meséli. Persze, hogy kiakad az ember gyereke az ilyenen; ugye te sem szereted, ha más aratja le a munkád gyümölcsét.
Bocs, a kirohanásért...
OFF
[Szerkesztve]Az élet nem fenékig tejföl... De ahol tejföl, ott nagyon!!!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- További aktív témák...