Hirdetés
- MIUI / HyperOS topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsola400
aktív tag
válasz
ReFleXx #72035 üzenetére
Egy csipogó van mindenre, különböző hangokkal. Lehet összefüggésben van az ajtó nyitás érzékelővel amit írtál. A műszerfalon is jelzi a nyitott ajtót? Az első ajtóknál az oszlopon vannak a nyitás érzékelő kapcsolók, a csomagtér ajtón a zárszerkezetben van a mikrokapcsoló, lehet valamelyik eltört, beragadt vagy a belsővilágitás kapcsolója rossz.
-
Cunaja
addikt
válasz
kenguru99 #72034 üzenetére
Egy jó szervizt keresnék a közelemben.. A miénk itt horror árban, van, a másik, ahová hordom az autót, az meg a város ( BP ) túl oldalán. Írja már meg nekem valaki, hogy mennyibe került a 2022-es Swift 3-éves szervize, mert ez alapján, tudnék, elfogadható szervizt találni, itt a közelemben. Ami tőlem 10 percre van, csak egy példa. Nekem a 2-éves szervízem 52K volt a város túloldalán, ami csúcsban, 1-óra 40 perc. Itt nálunk 110K lett volna. Azért keresnék közelebbit, mert ha véletlenül ott kell hagyni a Suzut, könnyebb lenne hazajönni, (tömegközlekedés 2,5 óra ) de azért horrort nem akarok fizetni. Ha megtudom, mibe kerül a harmadik éves szervíz átlaga, akkor tudok, az alapján érdeklődni.
Ti is furcsálljátok, és a haverom is furcsálja, aki buszokat szervizel. Azt mondja, ennyi idő után, nem lehet olyan válla, amit én érzékelni tudok az ujjammal, pláne nem, 0,6mm . -
ReFleXx
addikt
válasz
zsola400 #72018 üzenetére
Ha nincs becsatolva a biztonsagi öv akkor bimbammol, gondolom ez is a BCMben levő csipogobol jön. Az enyemre az van irva hogy 36770-62J31.
Egyebkent eszrevettem, hogy ha ajtonyitasra van allitva a beltervilagitas akkor csukott ajto mellett is vilagit, jartatok mar igy, mi volt a hibas? -
Cunaja
addikt
válasz
zsolt19900 #72031 üzenetére
Pont ezt írtam én is, hogy nem normális.
A futás teljesítmény, nem arányos a kopással, még akkor sem, ha 90% város.
Valójában, a kopás nem garanciális, de az abnormális viselkedés, az már az. Magyarra lefordítva. Ha a tárcsák nem gyári minőségűek, akkor a kopás is nagyobb. Lehet,, valami selejtes darab, ami elvileg garanciális lenne, de ezt úgysem tudnám bizonyítani sosem.
Neked a mazsoláid, nem tapossák szét a féket, napi szinten, akkor én mit szóljak.
Majd kicsit, jobban utána járok, ennek. -
zsolt19900
őstag
válasz
Cunaja #72030 üzenetére
félre ne érts semmiképp sem bántásból írom, de 18k alatt elkopott/bevállasodott a féktárcsa ott akkor valami valahol nincs rendben szerintem és érdemes lenne utánanézni a dolgoknak. Én ugye melóra használom, betéteket kellett cserélni 75nél és kb. a következő betéttel fog felkerülni rá az új tárcsa.... és dimbes-dombos mecseki részen jövök-megyek a kocsival.... jó okés ez most az S-cross, de a Swiftnél is 70-75körül cseréltük ki a betéteket és a tárcsa még köszönte szépen jól volt. Plusz még azt javasolnám -ha ilyen keveset mész évente- hogy a hátsókra is nézzetek rá egy puccantás/csúszkák újrazsírzása erejéig, mivel ott inkább lesz probléma, hogy berohad és nem is a betét/tárcsa kopás végett lesz gond vele
-
Cunaja
addikt
válasz
Brogyi #72029 üzenetére
58500.
Ha így haladok, nálam addigra 3x kicserélik, kompletten.
Viccet félretéve, ha cserélni kell, minőségi megy majd be, hogy ne kopjon így.
Azért meglátszik a Bp. Hungária körgyűrű közlekedési morál a féken. 90%-ban, ott megy. Amenyi örült van, többet fékezek, mint normális autókázásnál. -
Brogyi
őstag
válasz
Cunaja #72028 üzenetére
2018 Swift. Nálam 58500km-nél volt betét, és tárcsa csere. Nekem csak az volt furcsa, hogy tárcsát is cseréltek. Korábbi autóimnál 3-4 betét után jött csak a tárcsa csere. A cserénél Brembo került bele, mert mondtam, hogy valami normális kerüljön bele. Érezhetően kevesebb erővel kell nyomni a pedált, mert különben bólogatás van. Szóval, nem bántam meg a drágább cserét. Az itt említett két márkát mondtam én is, és Brembo lett.
-
Cunaja
addikt
válasz
Qtya123 #72027 üzenetére
Köszi Mindenkinek!
Neked meg maximálisan igazad van. Jól számolsz.
Évi km, ha nem megyek külföldi útra, max 6K/év.
Ha külföldi út van, max 9K.
Egyszóval, nem az típus vagyok, aki még a budira is autóval megy.
Nem zavar ha kopik valami, az zavar, ha nem normális a kopás mértéke. (18-20K, nem normális)
Ha garanciális az autó, akkor is lehet külön szakival tárcsát és betétet cseréltetni? Nem kötnek bele?
Ugyanis a rendes garancia most lejár augusztusban, de mivel át voltam verve, kaptam 2-év prémium garanciát, kárpótlás miatt és ez, a rendes garancia után indul.
Jó, per pillanatban, kopó alkatrész, de ha véletlenül olyan döglik be, ami garanciális lehet, akkor azért azt, nem akarom bukni.
Ha viszont úgy nézzük, az egész autó kopó alkatrész.
Ez a legjobb szlogen.
Azért vettem új autót, hogy normális használatnál, évekig csak itatni kelljen, meg ugye az éves karbantartás. ( Olaj, pollen, levegő ......)
Erre, két évesen, már az egyik legfontosabb tényezőt kell cserélni.
Lehet olcsó a Suzu a többihez képest, na de ennyire?
Ha nem kötelező a szerviz, biztos márkás féket és minőségi cuccot fog kapni. -
Qtya123
őstag
válasz
simonjoe #72025 üzenetére
+1
Teljesen felesleges márkaszervizben cseréltetni szerintem is. Meg azért nézzen rá egy szaki is, ne az legyen hogy teszem azt túlaggódás miatt cserélve van egy teljesen jó tárcsa drága pénzért a márkaszervizben.
18e km és csere közeli, vagy max 1 év még? Elég furcsa. Ha ilyen futása van, jövőre lesz benne neki kb 25e km. Az is még semmi egy tárcsának normális használat mellett. -
Gyöször
senior tag
válasz
Cunaja #72023 üzenetére
Ez mi, hogy jobb 0,5 bal 0,6? odanyomtad a tolómérőt a vállhoz és megsaccoltad? az úgy akkor 1 milli kopásra enged következtetni?
Ez így semmi, le kell venni a kereket, rátenni a tolómérőt és megmérni a tárcsát. A tárcsának van egy minimum vastagság értéke, ha azt eléri akkor kell cserélni, de persze korábban is lehet . Minden tavaszi őszi kerékcserekor rá szoktam mérni.
-
válasz
Cunaja #72020 üzenetére
Hahóóó!! A középső pedál a gyáva embereknek van kitalálva, mint ahogy a kanyarodásra is a kéziféket használjuk, a kormányban meg csak kapaszkodunk!
No, szerintem jobban jársz, ha tényleg olyan állapotban van a féked, akkor egy jó szakival kicserélteted, és nem a márkás emberekkel. ATE, Zimmermann teljesen jó választás lehet. Így kb. a feléből(se) megúszod, a kopó alkatrész egyébként sem garos termék. Nem fogod vele a garanciát veszíteni. -
-
Cunaja
addikt
válasz
szabonagyur #72021 üzenetére
Van azért még ideje szerintem.
Most hazajöttem és megmértem , ami persze, nem hiteles.
Jobb oldal, 0,5 bal 0,6. Elvileg ez még jó, csak kérdés, mikor cseréli a szerviz. A hátsókon nincs.
Szerintem 1-évet még elmegy, de azért érdekes. A garancia pont most jár le majd, de ez úgysem garanciális, mert kopó alkatrész. Az opel astrán, csak 30K-nál indult a vállasodás. Csak akkor járok autóval, ha muszáj, de azért meglepődtem. Augusztusbam megy szervezte, kíváncsi leszek mit mondanak ott. Szerintem adnak neki még 1-évet.
Az is lehet, 20K-nál, itt ez normális jelenség. -
burgatshow
veterán
válasz
Cunaja #72020 üzenetére
Nekem a 45 is keves. Az automata, hibrid Cross-omban fogok csak elol tarcsat cserelni betéttel valamikor juliusban (meg a kulfoldi nyaralas elott), addigra kb. meglesz benne a 90 ezer (oktoberben lesz 4 eves a paripa).
Szerintem nem cseres az meg. Szerinted az, vagy megbizhato szerelo mondta es bocsi nem a hozzaertesed szeretnem minositeni. Ne erts felre.
-
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
2022-es Suzuki Swift.
Sikerült 18K kilóméter alatt az eslő tárcsáimat megetetni, jól kígyúrták magukat, megvállasottak.
Tudja valaki, milyen garnitúrára cserélik őket a szakszervízbem? Gyártóra gondolok. Tárcsák + fékbetét.
Azért mentem más autóval is és 45K nál volt csere. Érdekes számomra ez a 18K. Még nincs méret alatt, de úgy készülök, hogy vagy idén, vagy jövőre, biztos cserélni fogják.
Szeretnék egy kb. összeget kalkulálni.
Ugye tudok nézni tárcsa és betét árakat, de az nem valós, csak nagyjából. Elég szétszórt árak vannak.
Most lesz 3-éves Augusztusban.
Nem állandóan fékezek, a motorféket szoktam használni, azért van majdnem mindig tele a Hibrid akku.
Köszönöm előre is a válaszokat! -
Qtya123
őstag
Ehh, ma ebben a szép őszi időben este beült 3 utas a Swiftbe, el is kezdett bepárásodni a hátsó ablak.
Na mondom kapcsoljunk be a fűtését. Akkor láttam a visszapillantóból, hogy az alsó 3 szál nem fűt. Sebaj, javítottam már ilyet, 8-9e Ft körül van hozzá a javító kence, majd veszek hétfőn és megcsinálom.
Igen ám, csak utána leesett... Fólia van a hátul.
-
ReFleXx
addikt
2005-s Swiftben nem volt bimbamjelző, hogy égve maradt a fényszóró vagy a fapadokban nem volt csak? Utolag felokosithato?
-
fogkefe21
csendes tag
Az én gépkönyvem mindkettőt írja. Előző tulaj végig 5w40-el használta. Nálam csak 5w30 megy bele kivéve a legelső cserét. Igazából 5w30 jobb, alacsonyabb fogyi, simább járás miatt szerintem. 4 literes kannát vegyél, mehet bele az egész.
-
Hatvan9
senior tag
válasz
Szilágyi84 #72011 üzenetére
40-et ír a gépkönyv de a 30-as finomabb viszont azt télen érdemesebb szerintem.
-
válasz
Szilágyi84 #72011 üzenetére
Nem a km határozza meg az olaj típusát, hanem a "gépkönyve"! Egyébként 5W30-as kell bele, ha jól emlékszem nem egészen 4l.
-
Szilágyi84
senior tag
2009es 1,3 as benzines Swiftbe 5W30 vagy 5W40 a megfelelő olaj 180 ezer kmnél?
-
burgatshow
veterán
Mióta fent vannak az új gumik (2 100 km-t mentem velük), a fogyasztós XLS alapján semmivel nem nőtt vagy csökkent az átlagfogyasztásom. Ugyanabban a tartományban van 6,6-7 liter között.
Csak gondoltam visszajelzek.
-
Gyöször
senior tag
válasz
tranceplanet #71999 üzenetére
Mire tönkremegy az akksid, a zsebbikád is tönkre fog menni. és vehetsz egyszerre mindkettőből újat.
Szerintem bika kábel és odaadod az asszonynak, hogy integessen vele a fiúknak. vagy te integetsz vele a fiúkáknak, ha egyedül utazol.
-
válasz
tranceplanet #72007 üzenetére
Ok.
-
válasz
tranceplanet #72005 üzenetére
Hol laksz, elviheted az enyémet, nekem most nem lesz rá szükségem vagy két évig az új akku mellett. Ha persze ez segítség.
-
válasz
tranceplanet #71999 üzenetére
Várj míg a Lidl-ben lesz ilyen:
[link]
Én egy Master háromezres dízel motorját indítottam be vele. Szerintem nagyon megéri az árát. Egyébként pont egy Deák bankó az ára ha van a Lidl-ben. -
tranceplanet
addikt
válasz
cherubion08 #72002 üzenetére
Köszönöm! Nézem.
-
válasz
tranceplanet #72001 üzenetére
Ezeket tuti indítja. YouTube van róla csomó videó.
-
tranceplanet
addikt
válasz
cherubion08 #72000 üzenetére
Köszönöm! Akkor én is pontosítok, két benzines autó, Suzuki - 1,2L ; KIA - 1,4L
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Apple MacBook
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Xbox Series X|S
- EA Sports WRC '23
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 5310, 5400, 5410, 5420, 5430, 7480, 7490
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 650W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest