Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cunaja

    addikt

    válasz Qtya123 #72027 üzenetére

    Köszi Mindenkinek!
    Neked meg maximálisan igazad van. Jól számolsz.
    Évi km, ha nem megyek külföldi útra, max 6K/év.
    Ha külföldi út van, max 9K.
    Egyszóval, nem az típus vagyok, aki még a budira is autóval megy.
    Nem zavar ha kopik valami, az zavar, ha nem normális a kopás mértéke. (18-20K, nem normális)
    Ha garanciális az autó, akkor is lehet külön szakival tárcsát és betétet cseréltetni? Nem kötnek bele?
    Ugyanis a rendes garancia most lejár augusztusban, de mivel át voltam verve, kaptam 2-év prémium garanciát, kárpótlás miatt és ez, a rendes garancia után indul.
    Jó, per pillanatban, kopó alkatrész, de ha véletlenül olyan döglik be, ami garanciális lehet, akkor azért azt, nem akarom bukni.
    Ha viszont úgy nézzük, az egész autó kopó alkatrész.
    Ez a legjobb szlogen. :W
    Azért vettem új autót, hogy normális használatnál, évekig csak itatni kelljen, meg ugye az éves karbantartás. ( Olaj, pollen, levegő ......)
    Erre, két évesen, már az egyik legfontosabb tényezőt kell cserélni.
    Lehet olcsó a Suzu a többihez képest, na de ennyire?
    Ha nem kötelező a szerviz, biztos márkás féket és minőségi cuccot fog kapni.

Új hozzászólás Aktív témák