- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Yettel topik
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stm_
tag
2003-ban! A 2004-es dátum már egy csúsztatás. Sok terület kimaradt...Lab X-12, Old Cordon, Old Garbage, Dead City, Western Red Forest, Darkscape, Old Swamps, Generators, Pripyat Underground. Utóbbiról még szó is volt a játékban Agyar dokumentumaiban. Ezen felül elemek, karakterek, mutánsok, fegyverek stb.
A 1935-ös Bulidban nagy részük megtalálható volt. Egyébként bármennyire játszhatatlan ez a korai verzió megkockáztatom, hogy jobb AI található benne. Történt, hogy sétált egy stalker..előtte anomália. Gondoltam, hogy jön a Soc féle nyugottan belesétál de ki már nem dolog. De nem! Megállt, kicsit előredőlt, és dobálta a csavarokatkikerülte az anomáliát majd ment tovább! Ehhez hasonló dolgokat talán a CS-ben erőltettek de egyrészük nem jöttt össze. Ami meg igen (fedezék mögül való fegyver kidugás/tűzelés)...háth marha pontosan céloztak ahhoz képest, hogy nem láttak. CoP-ban ilyesmi már nem volt. Ami meg volt mint pl új mutánsként a Burer ill. újdonságként a vérszívó animációja szintén már a 2004-es Bulidban helyett kapott.
Szóval amit a Stalker eredeti fejlesztői elképzeltek azt az új fejlesztők már csak részben voltak képesek elkészíteni. Pripyat városát elérve lehetett nagyon érezni, hogy valami nem kerek, hírtelen egy cső FPS lett. Végre a zóna közepében vagyunk de a pár perces nyomuláson kívűl a szolgálattal meg a Hotelhoz való kitérőn kívűl más dolgunk nincs ott. Pedig lehetne az óriáskeréknél, a szemétkupacot antennaként használó éppen imádkozó monolith tömegnél na meg a Stadionnál ahol még átvezető videó is van. Hiába a sok határidő tologatás, hiába a CS ami elviekben a SoC hátrányait, hiányosságait hozta volna helyre..nem sikerült. COP-nál már talán kicsit a saját elképzelésüket követték és nem annyira a "régi" játék irányába mentek. Az meg, hogy éveken át nem tudták megoldani a járművek használhatóságát meg az anomáliák láthatóságát.. A 2004-es "semeddigsemkész" verzióban pont úgy látszanak az anomáliák mint a megjelentben. A járművel meg ha valakinek nekimegyünk az repül egyet és kifekszikNekem mindegyik rész tetszik bár azért sajnálom az elsőt mert még a végül megjelent játéknál is lényegesen jobb lehetett volna a 1935-ös Build alapján.
Egyébként szerintem az amcsik is csípik. Még az akkori legendás 8800GTS-t is ezzel a játékkal népszerűsítik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Autós topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hardcore café
- Google Pixel topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Asus 14 Zenbook UX425E FHD IPS i7-1165G7 4.7Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max /128GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 83% aku
- Logitech MX Master 3 for MAC vezeték nélküli egér
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Dell Latitude 5320 i3-1125G4 16GB 512GB magyarbill. 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest