- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
stm_
tag
2003-ban! A 2004-es dátum már egy csúsztatás. Sok terület kimaradt...Lab X-12, Old Cordon, Old Garbage, Dead City, Western Red Forest, Darkscape, Old Swamps, Generators, Pripyat Underground. Utóbbiról még szó is volt a játékban Agyar dokumentumaiban. Ezen felül elemek, karakterek, mutánsok, fegyverek stb.
A 1935-ös Bulidban nagy részük megtalálható volt. Egyébként bármennyire játszhatatlan ez a korai verzió megkockáztatom, hogy jobb AI található benne. Történt, hogy sétált egy stalker..előtte anomália. Gondoltam, hogy jön a Soc féle nyugottan belesétál de ki már nem dolog. De nem! Megállt, kicsit előredőlt, és dobálta a csavarokat kikerülte az anomáliát majd ment tovább! Ehhez hasonló dolgokat talán a CS-ben erőltettek de egyrészük nem jöttt össze. Ami meg igen (fedezék mögül való fegyver kidugás/tűzelés)...háth marha pontosan céloztak ahhoz képest, hogy nem láttak. CoP-ban ilyesmi már nem volt. Ami meg volt mint pl új mutánsként a Burer ill. újdonságként a vérszívó animációja szintén már a 2004-es Bulidban helyett kapott.
Szóval amit a Stalker eredeti fejlesztői elképzeltek azt az új fejlesztők már csak részben voltak képesek elkészíteni. Pripyat városát elérve lehetett nagyon érezni, hogy valami nem kerek, hírtelen egy cső FPS lett. Végre a zóna közepében vagyunk de a pár perces nyomuláson kívűl a szolgálattal meg a Hotelhoz való kitérőn kívűl más dolgunk nincs ott. Pedig lehetne az óriáskeréknél, a szemétkupacot antennaként használó éppen imádkozó monolith tömegnél na meg a Stadionnál ahol még átvezető videó is van. Hiába a sok határidő tologatás, hiába a CS ami elviekben a SoC hátrányait, hiányosságait hozta volna helyre..nem sikerült. COP-nál már talán kicsit a saját elképzelésüket követték és nem annyira a "régi" játék irányába mentek. Az meg, hogy éveken át nem tudták megoldani a járművek használhatóságát meg az anomáliák láthatóságát.. A 2004-es "semeddigsemkész" verzióban pont úgy látszanak az anomáliák mint a megjelentben. A járművel meg ha valakinek nekimegyünk az repül egyet és kifekszikNekem mindegyik rész tetszik bár azért sajnálom az elsőt mert még a végül megjelent játéknál is lényegesen jobb lehetett volna a 1935-ös Build alapján.
Egyébként szerintem az amcsik is csípik. Még az akkori legendás 8800GTS-t is ezzel a játékkal népszerűsítik.
[ Szerkesztve ]
-
stm_
tag
Talán az amerikai kritikáknak, cikkeknek volt negatív hangjuk és azzal kevered. Többek között az USA-ban is a TOP 10 eladási lista elsője volt úgy, hogy csak PC-re jött ki! Lehet, hogy igazad van, hogy hetek múltán senki sem vette már de azért az eladás nem egyenlő a népszerűséggel! Pripyatot illetően valóban nem a klasszikus "cső játék". Valakinek tetszik valakinek nem.
Első végigjátszáskor számomra csalódás volt a pálya. "Csak ennyi?" Maximum még ha ügyesek vagyunk és megvan Agyar/Fang rejtekhelye lesz még1 kitérő de aztán nincs apelláta. Feladat híján ennyi volt ott a lét. Lehetőséget meg lehet látni a pályában mert szép méretes, ez a momentum a CoP-ban lesz egy küldetés, ide se visz az útunk. Igazából keresni valónk sincs ezeken a helyeken.
Ezek miatt írtam a "cső" jelzőt. Szerintem jól sikerült a Metro 2033 annak ellenére, hogy kötött a játék. Összehasonlítani a Stalkerrel nem túl szerencsés. Vannak hasonlóságok de két különböző játék. Nem gondolom, hogy ha úgyis történne a 4A Games egy viszonylag szabad játékmenetű játékból kötöttet csinálna.
[ Szerkesztve ]
-
-
stm_
tag
válasz Laszmen #8233 üzenetére
Ez bizony bug. Hiszen segítséget kér viszont "beszélgetésnél" úgy viselkedik mintha egészséges lenne. Általában ezek a sérülések is már bug mitt alakulnak ki. Bár területén irányító vagy éppen az ott tartózkodók közül néhányan ok nélkül lövöldözni kezdenek.
Egyszerűen nem kellene haldokolnia az illetőnek mert normál esetben nem keveredne olyan szituba. Az EÜ csomagok közül mind alkalmas sebgyógyításra.[ Szerkesztve ]
-
stm_
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen