Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz Bencom ™ #4246 üzenetére

    nem mert a forráskód az nem szkript. A szkriptet a parancsértelmező eszi meg a forráskódot meg a fordító vagy interpreter. Szal még mindig az e kérdésem hogy van e a gamában valami fordító vagy mik azok a header fileok a gamedata könyvtárban. Valamit a shaderekkel babrálnak, nem vágom, viszont eléggé C fíling. Pl.:

    //lmodel.h

    #ifndef LMODEL_H//lmodel.h

    #ifndef LMODEL_H
    #define LMODEL_H
    #include "common.h"

    const float getPi_dp24() {
    float rPi;
    rPi = ePi[3] +
    ePi[2] +
    ePi[1] +
    ePi[0] ;
    return rPi;
    }

    const float getPi_dp18() {
    float rPi;
    rPi = ePi[2] +
    ePi[1] +
    ePi[0] ;
    return rPi;
    }

    const float getPi_dp12() {
    volatile float rPi;
    rPi = ePi[1] +
    ePi[0] ;
    return rPi;
    }

    float4 Pi_p( float4 unk1 : COLOR1, float4 unk2 : COLOR2 ) : COLOR0 {
    // arguments to main are 'uncertain', and so are not const-expression optimized away
    const float3 v1 = float3( 1, 1, 1 );
    float
    NL = unk1[0], NV = unk1[1],
    F = unk1[2],
    Df = unk1[3],
    G = unk2[0],
    Pi = getPi_dp24();
    float Si_1 = (F * Df * G);
    float Si_2 = (Pi * NL * NV);
    return float4( Si_1, Si_2, Si_1 / Si_2, 1 );
    }
    ...

Új hozzászólás Aktív témák