- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Edge - a tegnap határán
- Yettel topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RobberBaron
tag
válasz
#67026816 #18946 üzenetére
De még mindig az a nagy kérdés, hogy ki lesz az, aki megtanítja a küldetés szerkeztéséhez szükséges skilleket, és fogja majd a kis kezünket, álmaink megvalósulása felé vezető úton????
Sajnos senki, a stalker moddolás önképzés, mod fórumok olvasgatása, tutorial keresgetés, a még aktív fórumokon segítség kérés, ha elakadsz. Tutorialból néhány angol nyelvű és rengeteg orosz nyelvű van kint, de sokszor ezek is pontatlanok, nem működnek, alapvető dolgok hiányoznak belőlük. Van némi hivatalos dokumentáció is, de ezt sem vitték túlzásba ukránék.
A legtöbbet úgy lehet tanulni, hogy a db fájlokat kicsomagolod és elkezded buherálni, és tesztelgetni a változtatásokat. Kisebb modokat is le lehet tölteni, és nézegetni, mit hogyan oldottak meg. A Notepad++ progit tudom ajánlani, összehasonlítani a vanilla és mod fájlokat. A script-ek megértéséhez, és egyesítéséhez nem árt megtanulni a LUA nyelv alapjait sem. Én 4-5 éve a nulláról kezdtem, modok fordítgatásával. Aztán elkezdtem foglalkozni a level editorral, és erre specializáltam magam, lua-ban scriptelni ma sem tudok valami jól, de nem okoz nehézséget egy 26 pályás "új" Zóna létrehozása.Természetesen nem kell sem zseninek, sem programozó matematikusnak lenni, hogy valaki komoly modokat készítsen, de az is igaz, hogy az igazán "forradalmi" újdonságokat komolyabb programozói tudással és tehetséggel rendelkező arcok csinálták meg a modokhoz.
Mindhárom játékhoz van már hivatalos single player SDK, amivel gyakorlatilag ugyanazt megtehetjük, mint a fejlesztők, a játékmotor keretein belül, mert a C/C++ -ban írt engine forráskód nincs közzétéve (pontosabban csak a Dezowave csapat használhatja).
Az SDK-hoz közzétettek egy 100GB-os cuccost, amiben a GSC majdnem összes 2004-2009 közötti level editor scene-je meg van, 3ds max-ban és mayában lemodellezett objectekkel (npc, mutáns, pályák, tárgyak stb.) együtt. Ezenkívül már pár éve megvan az összes értelmes régi build a 2004-2009 közötti korszakból.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HP 14 Pavilion FHD IPS i5-1135G7 4.2Ghz 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- iKing.Hu Motorola Edge 60 Pro Green Használt, karcmentes állapotban 512 GB tárhely
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest