- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy Watch8 és Watch8 Classic – lelkes hiperaktivitás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Yettel topik
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Hirdetés
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kzsolt86
csendes tag
Nekem egyszer volt szerencsém a wayteq szervizhez, a párom meizu m3s-ét vittem garanciális javításra. A kijelző mindkét oldalán sárga foltok jelentek meg, ezért cserélni kellett. Nekem kb 30 napja volt leadva, amikor felhívtam őket és rákérdeztem, hogy mikorra várható. Ekkor azt mondták, hogy 1-2 napon belül elkészül, szólni fognak majd. Mivel újabb 1 hét eltelt és nem hívtak, ezért újra felhívtam őket és ismét az volt a válasz, hogy 1-2 nap és elkészül. Ekkorra már tényleg el is készült így a teljes javítási idő 40 nap volt.
Másik szerviztapasztalatom a tegnapi napról: A redmi 4X-emet most kivételesen nem az eustocktól rendeltem, hanem a smartshop.hu-ról (egyszerűen azért, mert itt előbb volt kapható a globál verzió) még április végén. Sajnos 5 hónap használat után itt is pontosan ugyanaz a hiba jelentkezett, mint a meizunál, vagyis a képernyő jobb széle egy foltban besárgult. Vittem is vissza a smartshophoz, ahol nagyon segítőkészek voltak és rögtön felajánlották azt is, hogy javítás után ingyen futárral küldik vissza a telefont, ha nem szeretnék bemenni érte személyesen. Mivel a javítás itt is kezdett elhúzódni (30 napja adtam le a telefont), ezért rájuk telefonáltam és érdeklődtem, hogy mikor kaphatom vissza a telót. Rákérdeztek a szerviznél, akitől azt a választ kapták, hogy a telefon még valahol külföldön van javítás alatt, nem tudnak pontos dátumot mondani a visszaérkezésre. Visszahívtak, hogy közöljék velem ezt az infót és rákérdeztek, hogy hajlandó vagyok-e tovább várni a javításra, vagy keressünk valami más megoldást? A válaszom az volt, hogy nem szeretnék tovább várni, ezért felajánlották, hogy mivel épp van raktáron, ezért félretesznek egyet és kapok egy teljesen újat. Az ingyenes futárt ismét felajánlották, de ezzel végül nem éltem, ma megyek érte
Ez határozottan pozitívabb tapasztalat, mint a wayteq esetében, ahol igazából még csak elnézést sem kértek a hosszúra nyúlt javítás miatt.
Szerintem egyébként érdemes rájuk telefonálni. Én úgy vettem észre, hogy akkor talán megsürgetik a dolgot egy kicsit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- PlayStation 5
- Óvodások homokozója
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Építő/felújító topik
- Tőzsde és gazdaság
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 12C 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One 500GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Microsoft Surface Go 10.5" 8GB 128GB Pentium Gold 4415Y 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3601, 97% Akkumulátor
- 8Gb DDR3L 1,35V 12800u 1600Mhz RAM-ok, több db
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest