- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch
- Huawei P50 Pro - emlékkép
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
Új hozzászólás Aktív témák
-
spidi04
csendes tag
Sziasztok, kb két hónapja vettem meg a telefont az első napokban teljesen meg is voltam elégedve azonban aztán jött a fekete leves: A kezdetek óta furcsa és rejtélyes módon szimpla telefonálás közben a kapcsolat megszakad annak ellenére, hogy a sim kártya megfelelően működik más készülékekben. A hívás történhet bármilyen hálózati irányába (akár vezetékes, akár mobil) és a lefedettség ellenére (akár lakásban, akár az utcán) a kapcsolat váratlanul és indokolatlanul megszakad. Kezdetben azt gondoltam, hogy vagy az adott helyen ahol épp tartózkodom épp nincs térerő vagy a hívó félnél van probléma, vagy akár a szolgáltató részéről lehetséges a fennakadás. Nem telefonálok sokat, így eleinte nem is tulajdonítottam ennek nagy jelentőséget. Azonban ahogy teltek a hetek, hol sűrűbben telefonálgattam, és egyre inkább feltűnt, bárkivel bárhonnan beszélek, a vonal szakadozik, több ember megerősítette, hogy nem érti amit mondok, ill. én sem értem tisztán a vonal másik végén beszélőt. Egy hosszabb, kb. 40 perces beszélgetés során, több mint 4 alkalommal is megszakadt a kapcsolat, annak ellenére, hogy szinte végig mozdulatlan voltam és a vonal másik végén lévő szintén. Előfordul olyan is, hogy fél perc eltelte után szakad meg a kapcsolat.Úgy gondolom, hogy pár hét teszt után teljes mértékben kitudtam zárni a szolgáltató hálózati problémát, ill. azt, hogy mások készülékének hibái miatt szakad meg rendszeresen a vonal/kapcsolat. Olyan, mintha a készülék elveszítené a térerőt, ami miatt a hívás megszakad, azonban ezt szoftveresen ellenőrizni nem tudom (hálózati ikon rendszerint rendben van). A telefont fizikai sérülés nem érte, tehát nem értem. 3 hete vissza is küldtem az alzához akik a csehekhez továbbították azonban elutasították a kérésem mert ők nem tapasztalták a leírtakat. Ma kaptam vissza a telefont, teljesen új SIM kártyát tettem bele, azonban a fentebb leírt probléma ugyanúgy fennáll. Olykor többször szakadozik a hálózat, nem hallom tisztán a beszédet és engem sem hallanak tisztán a vonal másik végén. Egyetlen bizonyítékom van, néhány telefonhívás amit felvettem amelyben picit lehet hallani hogy a kapcsolat nem teljesen ok. Szörnyű, hogy egy telefont alapvetően arra nem tudok használni amire kellene tudjam használni: gond nélkül telefonálni. Mit tehetek szerintetek ebben a helyzetben?
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Politika
- Eredeti játékok OFF topik
- Már nem okoz teljesítményvesztést az új NVIDIA App
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A55 5G 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 13 128GB, Akku: 85%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/1TB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest