Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    3 honap... Azert annyira nem olcso a Surface Book 2. Az biztos, hogy lettek volna kedves gondolataim a M$ fele, ha kifizetem a SB2 arat, aztan egy ilyen hiba javitasara harom honapig kell varnom.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz moleculez #12 üzenetére

    Pontosan.
    Ha meg esetleg megis hiba csuszik a gepezetbe, elvarom, hogy top prioritas legyen es ne harom honapot kelljen varni a javitasra.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Döglött Róka #14 üzenetére

    Napi szinten dolgozok 3rd party fejlesztokkel meg a szarjaikkal. Napi szinten megoldom. Es eleg komplex szoftverben, ami bar mereteben nem akkora, mint egy win, de komplexitasban kozel van. A munkam resze, hogy tobb szazezer soros, sok szalas kodokban keresek es javitok hibakat. Igy ~10 ev C++ tapasztalattal a hatam mogott szerintem "ugathatok" nyugodtan. Plusz erdekes, hogy vegig az NV-re volt kenve a dolog, aztan megse egy uj NV driver, hanem egy win patch oldotta meg a dolgot.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Döglött Róka #16 üzenetére

    Jajj, mert a Firmware az nem szoftver, ugye? :DDD
    Amugy de, van nem keves tapasztalatom beagyazott rendszerekkel is, firmware-t is irtam, ileltve debuggoltam mar.
    De ha mar igy benne vagyunk, Te mivel is foglalkozol, hogy ekkora az arcod?

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr