- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
-
Mobilarena
-= Sony Xperia Z3 Compact =-
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
paxm
aktív tag
válasz
hevizms #13474 üzenetére
Azért ilyen esetben, az lenne a minimum a Cordon részéről, hogy a honlapjukon tájékoztatják a Kedves Ügyfeleket! De nem... Várom én is az sms-t, másodszor van náluk a telefonom, több mint 1 hónapja nélkülözöm( 1X visszakaptam egy szoft.frissítéssel, ami 2 hétig tartott!). Nem igazán ügyfélbarát cég sajnos. Legutóbb próbáltam wc-t keresni, ami persze ügyfeleknek nincs, több lézengő ember segítségét kértem(még a portásét is), semmi segítőkészség , sőt elutasítás/közöny volt tapasztalható. Kint a parkban sikerült elintéznem......... Ennyi!!
-
-Valinas-
senior tag
válasz
hevizms #13244 üzenetére
Jó fejek voltak. Bár a zöld helyett szívesebben kapnám vissza a pénzt, csak tényleg nem találok erről sehol rendes leírást. Holnap megpróbálom felhívni őket, hogy mi az igazság.
Mert hogy megnéztem én ezt a telefont zöldben és nem igazán jön be sajnos, nem nyújtja azt az érzést, mint az eredeti megvásárolt termék.
-
|AP|
veterán
válasz
hevizms #13148 üzenetére
azért ha ezt a cikket a kommentekkel együtt a vásárlás előtt olvasom, akkor azt hiszem lemondtam volna a Z3 compactról.
Eddig semmi bajom nem volt vele (kop-kop), bár nem is érte semmilyen fizikai behatás. Maximum abban lehet bízni, hogy ez a spontán repedés a korábbi szériákra volt jellemző, és hátha most már nem annyira. -
Kroni1
veterán
válasz
hevizms #12990 üzenetére
Hát, nekem repedt kijelzővel kb másfél hete leadott Z3C telefonom miatt ma jött az sms, mehetek érte. Szerencsére nem volt fizetős a dolog, és nem is kijelzőt hanem az egész telefont cserélték! Talán olyan sok a kijelzőrepedés h nem győzik alkatrésszel?!
Mindenesetre megnéztem a garit, nálam meg is hosszabbodott, most azt irja nem 2017 április 3-ig, hanem 2017 szept 12-ig garis még! Örülök, Cordon velem megint teljesen korrekt volt!
Ennek ellenére ugy döntöttem eladom a Z3C-t, nem való nekem ilyen drága készülék, hogy csak izguljak miatta, veszek egy valami olcsóbbat mondjuk egy Redmi 2 Pro-t, elég lesz az nekem bőven..
-
válasz
hevizms #12973 üzenetére
Reméltem a szarkazmus feltűnt, de nem.
Az androidos gyártók ennyit adnak. Vagy lehet menni ájfónt venni, ott fényévekkel jobb a kiszolgálás és garos ügyintézés.
(#12971) HofiZoli
És? Megjavították, új alkatrészeket kapott a telefon.(#12974) Pano
Animáció sebességét állítottad? Stamina mód vagy más energia takarékosságot segítő app be van kapcsolva?(#12978) xcds
Akkor az lenne hogy a garidő végén kapnál extra 3 hónap ráadást. Ezt a Sony vállalja.(#12980) AtiSnatch
Vagy nem...De az is teljesen korrekt lenne.
De szép is lenne, ha bevinném a két éves autómat, és a 2015-ös modellt kapnám garos javítás címén... -
-
kuk@c
tag
válasz
hevizms #12167 üzenetére
A TMX-ről:
(saját eset):
TMX Ügyfélszolgálat (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.)
Tisztelt Ügyfelünk!
Szervizünk a Sony logisztikai partnere, a javítást a CORDON Electronics Kft. végzi, ebből kifolyólag náluk érdeklődhet a javítással kapcsolatban.
Kérjük, biztosítási/kárrendezési kérdésekben az alábbi elérhetőségeken érdeklődjön:
....
Mivel ők voltak anno akik a futárt küldték a telómért, Én is Náluk érdeklődtem először... Utána kaptam a fenti választ...
Ui.: mivel nem Én adtam le a telót a Cordon-hoz hanem a TMX, így infót se adtak ki...
Jól ki van ez találva...
@
-
válasz
hevizms #12179 üzenetére
"Ezért nem találsz sokat."
Szerencsére.A gyártó köteles alkatrészt biztosítani. Ezt a Cordonon keresztül teszi. Az eladó garanciás körből kikerült készüléket nem köteles - és nem is szokott amúgy - javíttatni.
Mivel elmondásod szerint nem szakszervizben történt a csere, még az is lehet hogy nem eredeti alkatrészt kaptál.
Azért kérnék állásfoglalást a telenortól, hogy meséljek már el hogy ha az ajánlat a Cordontól jött, miért másik cég javította, és megpendíteném hogy át lettem verve és kerítse elő az üzletvezetőt, aki magyarázza el hogy az ajánlat után miért nem a magyar szakszervizhez vitték... -
-
válasz
hevizms #12167 üzenetére
Ha ez tényleg így van, akkor megszívtad.
Valaki a telenornál a cimbihez viteti a telefonokat, vagy a telenor lekaszált. Ha rákeresel a fórumban a kijelző töréssel kapcsolatos kommentekre, akkor találsz olyat aki leírja hogy nem hivatalos szervizben milyen tarifa van. Mellesleg ezt az összefoglalóban is kiemeltem.
Tehát újra:
- Hivatalos Sony szerviz a Cordon.
- Törött LCD javíttatása náluk kb 40.000 és megmarad a garancia a készülékre, vízálló lesz, stb, máshol kb 20-25.000 és bukod a garanciát, oda a vízállóság.Ha Te máshol szervizeltettél 40k-ért, akkor ahogy Gaben mondaná az üvegtigrisben: "azzal speciel át......tak" :-D
Amúgy ez nem egy "ilyen" telefon, lényegesebben strapabíróbb mint egy iPhone vagy egyéb unibody készülék. Ha nem tudsz a telefonra vigyázni, vegyél rá szilikon tokot vastag első széllel. Attól hogy teszel egy üveget az elejére, nem lesz rugalmas gumi az LCD. Ha a ráható erő elég nagy, mindkettőt töri.
Én farmer zsebben hordom (elsőben), párszor odakoppant egy-két helyre, előlapi üveget kétszer cseréltem. 96-óta van mobiltelefonom, de csak egyszer tört össze a kijelzőm, akkor is azért mert részegen ugráltam rajta. :-) -
válasz
hevizms #12174 üzenetére
Most nem keresek rá a topikban, hogy rajtad kívül hányan törték be a készülékük kijelzőjét (ráadásul rövid időn belül kétszer is), de gyanúm szerint nem volna sok találat.
Másként mondva: szerintem fogadd el, hogy TE nem figyeltél eléggé a készülékre, NE a gyártót hibáztasd. -
AtHoS
nagyúr
válasz
hevizms #12171 üzenetére
Nem hinném, hogy ez vita kérdés lenne. Ez sajna tény. Be kell látnod, hogy változtatni kell a telefonhasználati szokásaidon vagy készülékcsere, egy olyanra, amivel maradhatnak a szokások.
A telefon fizikai kialakítása miatt írtam korábban ezt:
"Egy kicsit korrektebb készülékházat el tudnék viselni, mert ez a ragasztott üveglapos kialakítás kicsit "gyerekjátéknak" hat, de ugye ez már eléggé szőrszálhasogatás témakör és erősen személyes preferencia kérdése is" [link]Én is farzsebeztem korábban, a Z3C is kerül farzsebbe, de leülni már nem ülök le vele a zsebembem, hanem inkább előveszem és leteszem az asztalra, ingzsebbe, övtáskába, stb...
Oda kell rá figyelni, sajnos nem egy starapafon kialakítás, de ettől még lehet normálisan használni
-
-
Znupi
csendes tag
válasz
hevizms #8850 üzenetére
Szia!
Ha gyors segítségre vágysz, vidd a Cordon-ba. Nagyon gyorsak voltak az én telefonom javításánál. Kedd délután beadtam, csütörtökön délben már kaptam az sms-t kész a teló. Cseréltek kijelzőt és rezgőmotort. A kijelzőt csak kértem hogy csak nézzenek rá, mert mintha kicsit sárgább lenne.... Nem vaciláltak cserélték.
-
Quasi_modo
nagyúr
válasz
hevizms #8850 üzenetére
A hivatalos szerviz a Cordon.
Vagy vidd be a Telenorhoz (ha garanciális a probléma), gyorsan intézik.
Nem sokat kellett volna visszaolvasni, vagy kereső.#8851) UfoZoli könyörgöm használjátok már azt a szerencsétlen a keresőt ....
Minden ezerszer le volt már írva, unalmas mindig ugyanazokat a kérdéseket olvasni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Légy szíves először a Téma Összefoglalót olvasd el, hátha a kérdésedre már abban megtalálod a választ!
Boldog Karácsonyt minden Z5C tulajnak!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- One mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Elektromos autók - motorok
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest