Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz sajo13 #5945 üzenetére

    Biztos az én hozzáállásommal van a hiba, de tegyük fel, hogy telefonvásárlás előtt állsz. Kinézel egy telefont, tetszik, kényelmes használni, stb. Megveszed. Az, akkor, adott pillanatban egy kész termék. tehát kijelenthetjük, hogy ha hibajavítás nem szükséges, akkor onnantól a gyártó leszarhatja a szoftverfrissítés kérdéskörét, mivel a telefon teljesíti a megvételkori elvárásokat.
    Az okostelefonok előtti időben volt szoftverfrissítés? Nem, maximum garanciális javítás esetén.
    ÉS most az okostelefonoknál is van egy max 10%-nyi felhasználói réteg, akinek sír a szája, hogy újabb szoftvert akarunk (meg írogat ilyen oldalakra), a maradék 90% meg használja a telefonját és elégedett vele (vagy nem és lecseréli), ha meg kap új szoftvert, akkor örül neki, hogy ez ilyet is tud.
    Szóval user oldalról is kicsit túl van lihegve ez a szoftverfrissítés dolog, azért ezt lássuk be. Aki arra hegyezi, hogy mindig a legfrissebb android legyen a telefonján, vegyen Nexus-t és rögtön meg van oldva a problémája.

Új hozzászólás Aktív témák