- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple Watch
Új hozzászólás Aktív témák
-
adidas117
csendes tag
válasz
Sonyericsson #1557 üzenetére
Üdv!
Szeretném megkérdezni hogy ha a sony ericsson xperia mini pro készülékemnek a wifi részénél hibát tapasztalok, ami abban merül ki hogy ha fellépek a wifi hálózatomra egy 10 15 másodpercig rajta marad utána pedig ledob és ez így tovább a végtelenségig, akkor ezt garanciában megcsinálják e? és hogy ez hardveres probléma lehet vagy szoftveres hiba?
telefont egy hete vásároltuk t mobilnál.
A válaszokat előre is köszönöm
-
sxxorp
őstag
válasz
Sonyericsson #1713 üzenetére
Kedves Sonyericsson,
a készülékemet ma délután átvette a Cordon Kft. Bár az ügyfélszolgálatos eléggé hitetlenkedett, mikor hátrament megkérdezni az információt, úgy jött vissza, hogy már tudnak az esetről. Kérem akkor a megbeszélteknek megfelelően prioritásként kezelni az ügyet.Egy apró turpisság akadályozza a folyamatot: a szervizlapjuknak a hölgy szerint sosem volt száma... ezért a nevemet és az IMEI számot küldöm el, amire hivatkozni lehet, hogy ez meg is valósuljon.
@hurrikan: értelemszerűen nem tudok most segíteni, amint alkalmam lesz, kapod
Lesz független, 2 év garis magyar orientált verzió a szoftverből? -
sxxorp
őstag
válasz
Sonyericsson #1713 üzenetére
Kedves SE!
Köszönöm az info-t, amint időt tudok keríteni rá, jelentkezem a szervizlap számával!
Egy fontos dolog: mennyi ideig tart a vizsgálat prioritással?
Ha sikerül prezentálni a hibát, akkor mi történik a telefonommal?
Szeretném végre rendeltetésszerűen használniEgyébként érdemes lenne házon belül is érdeklődni, a SE USA Support-ja már több, mint két hete hasonló tartalmú üzeneteket küldött:
1. A következő video: [link] kommentjei közt:
"Hi Everyone, we are investigating this noise that some people are hearing. Please be sure to check out our forum at our website for any more news. - Jeff
sonyericsson 2 héttel ezelőtt 13"
2. A hivatalos fórumon [link]:
"Jeff-SEAnswers
1,029 posts since
Apr 23, 2010
Aug 29, 2011 8:01 PM in response to: sxxorp
Re: NOT ANSWERED - RECALL of Xperia Mini Pros? Electrostatic noise problem isn't limited to video, it's more serious!!! TO SHOW MORE OF US HAVING THIS, LEAVE YOUR COMMENT HERE!
Hi all,We've commented on this issue in quite a few locations, but obviously missed this thread.
We understand what is happening and are actively working on providing you with information as soon as possible."
Tehát itt legalább az elismert, hogy tudják mi a probléma - több, mint 2 hete.Üdv,
sxxorp@mki: a posztoló hivatalos, Bocha megerősítette, úgyhogy így állítsátok a hangnemet is, köszi!
@e-newsee, Kobaljov: valóban az általam indított topik látogatottsága duplája az e-newsee által belinkeltnek, azt nehezebb is lehetett megtalálni, mindenütt hátrébb is van - mondjuk tök mindegy
@e-newsee: pár esetről tudok, aki a felső gombsor közelsége miatt panaszkodott. -
válasz
Sonyericsson #1714 üzenetére
Kedves Sony Ericsson!
Most kezdem megérteni, hogy mért mondják, hogy nehezen fordul a bálna.
Ennyi idő alatt nem volt egyetlen egy készülék sem a cégnél, amit be lehetett volna vizsgálni. Vagy ezek szerint az önök által bevizsgált készülék, mind tökéletes, csak a fórumtársaim készülékével van a gond?
Sokkal több rugalmasságot kellene tanúsítani a vásárlók irányában, mert könnyen megeshet, hogy elpártolnak más márkához. Ez nem fenyegetés, ez a piac vad törvénye.
Tisztelettel K850 -
dokee78
félisten
válasz
Sonyericsson #1714 üzenetére
Nem tudom,hogy tényleg hivatalosan vagy-e itt,
de ha megfigyeled a hiba nem 1-2 embernek van.
Máshogy fogalmazva,nincs olyan Mini Pro jelenleg,amelyikben nem áll fenn ez a hibajelenség.
Talán benézhetnél ide is! -
ko9
addikt
válasz
Sonyericsson #1714 üzenetére
Üdv!
Köszönöm a lehetőséget, csak annyi a probléma, hogy több mint 200km-re lakom Budapesttől, és mostanában nemhiszem, hogy lesz lehetőségem eljutni. Békés megyében meg gondolom nincs lehetőség leadni sehova.
A másik meg az, hogy napi szinten szükségem van telefonra, és - mint említettem is - nincs arra lehetőségem, hogy 2 hétig nélkülözzem a készüléket. -
sxxorp
őstag
válasz
Sonyericsson #1557 üzenetére
Kedves SonyEricsson,
ahogy ígértem szívesen közreműködök, bár készülékem épp letétben van a kereskedőnél, cserére vár (addig használni sem szeretném, míg nem bizonyosodok meg, hogy nem rövidíti meg a készülék élettartamát), szerintem megoldható ez a lépés, akár holnap, pénteken.
Megemlíteném, hogy nagyon sok esetről tudunk fórumokon, pedig a probléma jellegéből adódóan:
-sokan észre sem veszik
-ha észreveszik, többen a video-felvevő szigetelt problémájának gondolják, nem törődnek vele
-nem jelzik, csak figyelik az eseményeket, várják a megoldást.
Emiatt csak a jéghegy csúcsa lehet az, aki aktívan jelzi is a jelenséget. A kereskedőnél vásárláskor 2 készüléket próbálhattam ki (az elsőt még egy másik kereskedőnél), egy 4.-et telefonon távteszteltettem az eladóval, azóta cserélték a készülékemet (ott is kettő közl választhattam, ez eddig 6db) - ugyanaz a jelenség, konkrétan nem láttam még az elektrosztatikus zörej nélküli SK17i-t. Én a 2. csoportba tartoztam, míg a készülék tesztelése során ki nem derült, hogy ez az eset sokkal komolyabb - csak ez úgy derült ki, hogy addigra megvettem.
Praktikus info (akár privát üzenetként is elküldhetik):
- kérném pontosítani, hogy melyik szerviz az, ahol a leggyorsabban intézhető a dolog - mire tudok hivatkozni, hogy tényleg prioritás legyen belőle
- kérnék egy konkrét elérhetőséget (vagy ide privát üzenetként írjam meg Önöknek?), ahova eljuttathatom a kért számot.
Kérnék visszajelzést, és lépjünk az ügyben!
Köszönettel,
sxxorp
megj: ezt az üzenetet privátban is elküldöm, hátha jobban észrevehető.@DrJános: releváns, neten elérhető sztem nincs - ha van ötleted, szólj
. Nem magamért csinálom csak, elég sokan vagyunk. A készülék nagyon jóra sikerült- csak szeretnék, h úgy működjön, amire tervezték, és ami sokaknak nagyon tetszik. A hiba nélkül áll a témaindító teszt elégedett hangvétele, és 'Különösen Ajánlott' plecsnije, ennyi.
-
ko9
addikt
válasz
Sonyericsson #1557 üzenetére
Melyik szervízbe és hova? Vannak még hivatalos Sony Ericsson szervízek? Mert a múltkor pont ezt kerestük, és nem találtunk
Mondjuk erre a cikkre is vehetnének egy pillantást. Nem reklámozni akarom magam, csak azért nem csak a ciripelés a probléma, bár az a legégetőbb.
-
dokee78
félisten
válasz
Sonyericsson #1557 üzenetére
Ez valami vicc ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN S3 DeepCool 850W
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Bitcoin miner Bitmain Antminer S9 S9I 13.5 - 14 Th 1250W eladó
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest