Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huma

    addikt

    válasz Necc #93 üzenetére

    Szerintem meg az egyszerűsítés inkább hátrány mint előny. De azok számára aki nem szeretik aprólékosan egyedire fejleszteni a karaktereiket lehetne berakni egy auto szintlépést, is nem? Végülis nagyjából már most is ez a helyzet. Úgyis azok a képzettségeid fejlődnek amiket használsz. A perkeket is automatán kioszthatná a rendszer. Valamint a képzettségek szerint azt az egy pontot is. Pl akinek a mágikus képzettségei magasak az automatán a magicra kapná a pontot. Persze azért 5 szintenként kapna egy-egy pontot a másik két tulajdonság is.

    Remélem érted mire gondolok ezzel. Egy olyan hardcore RPG fan-t mint én nem elégít ki ez a 8 éveseknek való szintlépési rendszer. Én szeretem mikor szintlépéskor szabad kezet kapok és tetszés szerint alakíthatom a karakteremet.

    Mindenhol csak ez az egyszerűsítés megy. Miért nem próbálják mindkét tábor igényeit kielégíteni? Aki szereti ha mindenben a gép dönt helyette annak ott lenne az automata szintlépés. Aki meg szeret pöcsölni a karakterével annak meg lenne normális szintlépés.

    Amúgy az egész Elder Scroll-os RPG rendszer primitív számomra. Már a Morrowinddé is az volt. Vannak benne jó ötletek, de számtalan olyan RPG rendszer van ami klasszisokkal jobb.

  • Huma

    addikt

    válasz persil #91 üzenetére

    Hát ha végigolvasod ezt és a másik skyrimos topicot akkor láthatod, hogy telesírtam őket én is ugyanezzel. :D

    Sőt még azt is megemlítettem, hogy szerintem szándékosan akartak kicseszni az egér+bill-t használókkal. Hisz egy jó kezelőfelületet, menüt, irányítást, stb nem egy nagy dolog megcsinálni. Tényleg pár nap alatt megvan.

    Az pedig szintén irritáló, hogy a Morrowindhez képest alaposan lebutították a játékot. Pl nem rongálódnak a tárgyak.
    Szintet lépek és akkor választhatok 3 lehetőség közül, hogy mit akarok növelni (mana, hp, stamina) és kapok egy pontot a képzettségekre?

    A lovaglásnak sincs tényleg semmi értelme. Alig gyorsabb a gyaloglásnál és nem lehet harcolni, beszélgetni, növényeket gyűjteni, ráadásul elég béna az irányítása is. Ha leszállsz róla harcolni akkor meg jóeséllyel elszalad és csak fast travellel találod meg újra. Legalább a társadnak is lehetne lovat venni és akkor nem kéne utánad loholnia.

    Az egész játék hemzseg a rosszul átgondolt elemektől.

    Sajnálom a Skyrimet mert tényleg lehetett volna az év játéka. A monumentalitásával és a hatalmas, szabadon bejárható területével egyetlen mostanában megjelent játék sem tud versenyezni.

  • Huma

    addikt

    válasz persil #86 üzenetére

    "Ugyanígy verekedős, autós, sportjátékok is mindig jobbak maradnak konzolon. Ezen össze sem kell veszni, ez így van."

    Ez nem igaz. Nem jobbak, csupán nem rosszabbak. Mivel bármikor vehetsz kb 5e-ért egy kontrollert és rádughatod a PC-re és kezelés terén ugyanott vagy mint egy konzolnál.

    Mondhatni egy konzol semmit sem tud felmutatni a PC-vel szemben. A játékfejlesztőknek jó csak mert egyszerűbb rá programozni.

  • Huma

    addikt

    válasz Fratello #76 üzenetére

    Na, ez a játék nagyon bejövős nekem, így videó alapján. Kár hogy nincs PC-re.

  • Huma

    addikt

    válasz Phvhun #71 üzenetére

    Ja. Azért írtam gyógyitalt. A rejuv potion azért ritka cucc volt. Nem lehetett venni csak találni. Bár ha jól emlékszem a Horadric cube-val lehetett gyártani. Viszont a lényegen nem változtat. Nem sima gyógyital volt mint a Skyrimban.

    ddekany: A Morrowind volt az egyik első eredeti játékom, de pár óránál többet nem játszottam vele. Nekem már az sem jött be.
    Egyetlen Bethesda játék van ami nagyon megfogott. A Fallout 3.

  • Huma

    addikt

    válasz ddekany #69 üzenetére

    Ezek miatt a dolgok miatt gondolom úgy, hogy az Elder Scroll sorozat lehetett volna hihetetlenül jó is ha nem k*rják el több idegesítő dologgal. Így viszont csak egy közepes-jó játék lett. Én egyik részt sem játszottam végig és sztem ezt sem fogom. Kalandozgatok benne, de szerintem hamar meg fogom unni. Számomra a Witcher 1 sokkal hangulatosabb volt. De még a Dragon Age 1 is.

    A mostani játékokkal kapcsolatban pedig:
    A kezelőfelületről és a játékmenetről az a véleményem, hogy lassan kinevelnek egy olyan generációt amely szinte csak konzolon játszik, mást nem is nagyon ismer. Ezáltal azt sem tudja, hogy mennyivel igényesebbre meg lehet csinálni egy PC-s játékot a konzollal szemben. Mivel nem tudja, hogy mi a jó ezért nem is hiányzik neki. Csak az olyanoknak hiányzik (mint pl én) aki a kezdetektől fogva PC-n játszik és hozzá van szokva a jóhoz.

  • Huma

    addikt

    A másik topicban linkelte valaki. Hatalmas. :D

    Amúgy az óriások is jópofák. Amikor közelebb megy hozzájuk az ember akkor megpróbálnak elijeszteni. Meglengetik a bunkójukat meg felém dobbantanak. Szerintem galambnak néznek. :D

  • Huma

    addikt

    válasz Löncsi #62 üzenetére

    Szerintem ott se kényelmesebb. De ott ugye érthető kompromisszumokat kell kötni az egér és a bill. hiánya miatt.
    Én ha játékot csinálnék akkor figyelnék a felhasználóbarát kezelőfelületre. Sőt tovább megyek. Szabadon konfigurálható lenne a kezelőfelület. Mindenki a saját szájíze szerint tudná beállítani. Lenne benne egy alapséma (ami a készítők szerint a legoptimálisabb) és még azon kívül egy-kettő másféle is.

    A felhozott gyógyitallal kapcsolatban meg nekem is az a véleményem, hogy ez az instant gyógyulás gáz. Már a Diabló 2-ben sem gyógyított azonnal a gyógyital. Mondjuk már jópárszor megmentette az életemet ez az instant gyógyítás a Skyrim-ban.
    Viszont az instant gyógyulásnak és megálló időnek köszönhetően nagyjából legyőzhetetlenek vagyunk elegendő itallal felszerelkezve.

  • Huma

    addikt

    válasz Depression #59 üzenetére

    Szerintem a menü ill a kezelőfelület nem annyira szubjektív ebben az esetben ugyanis pocsék lett. Meg lehet szokni, meg lehet barátkozni vele, de attól még nem lesz jó.
    A hátizsákban lévő cuccok is tök átláthatatlanok. Hiába van többfelé kategorizálva, ha nem tudom a pontos nevét a cuccnak akkor görgethetek míg meg nem találom.

    Az egész kezelőfelület annyira le van butítva, hogy szerintem kb meghagytak mindent úgy mint ahogy a konzolos verzióban van. Szerintem nem egy nagy kérés, hogy ha kiadnak egy játékot PC-n akkor PC-s kezelőfelületet kapjon a játék ne pedig konzolosat.

  • Huma

    addikt

    válasz Fratello #53 üzenetére

    Jó játéknak tűnik. Kár, hogy csak konzolra jelent meg.

  • Huma

    addikt

    válasz ddekany #47 üzenetére

    Ezek a logikátlanságok nekem is szemet szúrtak.
    Sosem tartottam jó szerepjátéknak az Elder Scroll sorozatot és ez a rész sem változtatta meg a véleményemet.
    Két dologban kiemelkedőek. A játékidő nagyon hosszú és hatalmas, szabadon bebarangolható területtel rendelkezik.
    Persze sok apróság van benne ami még javítja az összképet.
    Viszont a rendszere az csapnivaló. Jobban jártak volna ha valamilyen létező RPG rendszerét használták volna fel. Az oblivionban lévő mindenki szintet lép a hőssel együtt módszer meg egyenesen röhejes. Nem tudom melyik agyamentek jutott eszébe.
    A skyrim kezelőfelülete pedig egész egyszerűen borzalmas. Konzolos vacak az egész.
    A másik topikban is írtam, hogy már a játék legelején belefutottam egy rakás logikai bakiba. Pl egy régóta porosodó csontváz mellett égő lámpa. (Jól sokáig bírja a gyertya.)
    Na meg amikor a ketrecből csak úgy tudod kivenni a cuccot, hogy kinyitod az ajtót holott van vagy 40cm-re a rácstól a holmi. Simán be lehet érni odáig kézzel is.
    A ló irányítása is pocsék.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés