Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomy Yayo

    senior tag

    válasz nickedez89 #163 üzenetére

    Szerencsés vagy akkor, tényleg kifogtál egy nagyon jó modellt, mert amit leírsz az messze nem egy átlag 15 éves dízel karbantartásigénye. Van a tiéd, amit alig kell és akkor is fillérekből megvan a szervízelése, meg van a túlnyomó többség, ami fenntartásban megtett km-re vetítve többszörösét megeszi annak, amit az üzemanyagon megtakarít az embernek, hacsak nem megy az ember 20-30ezret minimum, hogy nőjön az osztó :) Van autószerelő ismerős, aki néhány visszatérő dízeles kuncsaftból simán megélne manapság, mert évente X százezret hagy ott egy-egy delikvens dízelspecifikus hibák miatt, miközben a Ő meg látja a szervízek közötti állásból, hogy 10-15 ezernél nem megy vele. "Miért nem veszel benzinest?" kérdezi "Mert alig eszik ötöt százon, pedig kitaposom a belét." Akkor éljél vele boldogan, ha az üzemanyagon nem látsz túl - gondolja Ő.

    Mondjuk akik itt véditek az "évi tízezerre dízel"-t, Ti költségoldalról beszéltek. Én meg környezettudatosságról, ahogy itt felettem dabadab is észrevette :R Csak hozzátettem, hogy mellékesen (neked pont nem ezek szerint, de többségnek) költségoldalról IS jobb lenne egy benzines, vagy hibrid, nem CSAK környezettudatosságból. Elektromost azt be se hoztam a képbe. Mert tudom, hogy kis hazánkban nagyon kevesen engedhetik meg maguknak. Én sem, akárhogy csorgatom a nyálam rá. De akkor se tartanék soha dízelt, mert én is elvagyok 10ezerből évente, és se a pénztárcám, de főleg a lelkiismeretem nem bírná el.

Új hozzászólás Aktív témák