- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
én is kevesellem még a 300 km hatótávot is ... de csak azért mert mindenkibe úgy égett bele a tankolás, hogy abból indul ki... A váltás nálam az volt, mikor még az elején végig gondoltam, hogy mennyit megyünk 1-1 nap (szerencsére a mostani Peugeot 308-asom mobil appja visszamenőleg minden nap mutatja..., s kijött, hogy havi 1x megyünk 600kmt 1x 300-350 km-t amúgy 150 alatt van mindig ... van 0 is átlag meg valahol 40-60 között) ettől kezdve már - még csak rendelésem van az elektromos autóra - herótom van, hogy állandóan (kéthetente ) jelez a diesel autó, hogy fogy az üzemanyag...
HA nem lett volna állami támogatás vagy nem nyerünk akkor egy 7 millió körüli 94ah-s i3-ast vettünk volna ami cirka 150 km-t tud csak menni de azzal is ellettünk volna az esetek 90-95%-ban -
fauv
őstag
Azért nem alternatíva, mert egy elektromos Corsa 8 millió, egy benzines 4 milla. Kevés kilométer futás mellett, amit ugye városban futsz, miért lenne alternatíva? Luxuscikként az, mert jó módban élsz, eddig is városi autóként BMW -el jártál akkor nem gond, de az átlag magyarnak a dupla ár nem az .
Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.
-
fauv
őstag
Megtérülés? Napi 50km-t megyek, évi majd fél milliót spórolok csak az üzemanyagon.
Ezt le tudnád vezetni, mert erre lennék a legkíváncsibb, hogy ez az összeg, hogy jön ki?
Pl. az én kis benzines corsámmal szemben, ami csak városban átlag 6,5 l benzint eszik. Tényleg érdekel.
[ Szerkesztve ]
Hiába magyarázza több órán keresztül a méhecske a légynek, hogy a méz sokkal finomabb, mint a szar, ezt a légy képtelen megérteni.
-
Ádám16
addikt
Egyrészt hol nem beszédtéma? Ki lett rúgva a szoftverért felelős vezető ennek okán. Emiatt csúszik (is + Covid) csúszik az autó elég keményen. Igen-igen beszédtéma ez.
Másrészt azt hiszem, már az utakra kerül 2-3 héten belül. Októberig pedig nem lesz kész az ACarplay + AAuto (LOL), és még 1-2 funkció. A végleges szoftver is elég átláthatatlan, és jobb lett a sebesség, de közel nem tökéletes.
A nagyobb gondot az jelenti inkább, hogy a távoli frissítéssel is voltak gondok. Na, ha nekem lehalna az autóm egy frissítés közben/miatt, biztosan a fejükre húznám. Ezt pedig én nem kockáztatnám meg, egyelőre nem meggyőző, amit láthatunk. -
Ádám16
addikt
Senki sem sír, hogy szar a villany (laikusok max.), az ID3-at sem ekézik tesztelők, sőt... De a szoftver szar volt, reszelik keményen, de még mindig nincs kész, és így engedik forgalomba.
Jó dolog a szoftverfrissítés (nem is kicsit, lsd.: Tesla), kaphatsz új funkciókat, DE amíg nem biztos, hogy jól fog működni OTA, hagy maradjon már meg bennem a félsz, hogy befing az autó alattam indulás előtt...
-
Norb79
őstag
Igen, a hatótáv szerintem se probléma valójában a többségnek, így nekem sem. Évente 4-5 alkalomnál többször nem fordul elő, hogy egy nap 300 km feletti távolságot autózzunk és ebből eleve 2 a tengerhez le és vissza (~800-1000). Na most az se lenne dráma. Asszony, 2 lány eleve húszpercenként pisilni akar, olyankor legalább mi is kiszállunk a fiammal kinyújtani a lábunk. Szóval még csak a szokásainkon se kellene változtatni a tengerre menet, mert ugyanúgy meg tudnánk állni 2 óránként 20-30 percre és addig tőtikéznénk kicsit. A többi nap meg nálunk is a sztenderd 0-50 km van, vagy inkább 0-30 km, havonta egyszer vannak a távoli nagyszülők, az 140 oda pénteken, 140 vissza vasárnap, szóval az sem a világvége.
Ez a hatótávosdi csak kifogás az emberek 90%-ának minimum.
Ami reális probléma az otthoni töltés, ha társasházban lakik az ember és az irtózatos bevezető felár, amiben megfizeted az új technológiát az elterjedés előtt. -
Döglött Róka
veterán
Amig P-R-el kezdődő rendszámú 10-15 éves német dízel roncsokat látok az utakon addig tök felesleges bármire is reagálni itt.
Az autópark nagyja levetett nyugati használt, azért mert erre van pénze a lakosságnak. És ez nem a lakosság hibája elsősorban (najó 2010-ben a lakosság hibázott egy orbitálisat).
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
axioma
veterán
"lanyomnak mondom, vejem is ertse"
Eszem agaban sincs konkret embereket gyozkodni, de igy ossze van gyujtve pro-kontra minden olvasonak, jobb mintha nulla info, vagy adatok nelkuli egyik iranyu velemeny lenne. Szerintem. Annak is jobb aki ebbol el tudja donteni, hogy az elektromos neki me'g nem valo, mert van olyan szegmens ahol nem. Sot, en magam szerettem volna mar elobb, de nemcsak hogy nem engedhettem meg magamnak, de nem volt gazdasagi realitas akkor me'g 2M-ert sem elektromost venni, amikor 4.5km-re volt nem parkolooras helyen a melohelyem es egyetlen kocsival 4 fele egy utvonalon megoldhato volt a csalad mozgatasa az esetek nagy reszeben.
Mondjuk most hogy nemreg bejelentettek, 2020-ban mar nem kotelezo irodaba menni, elegge kitolodik a megterules datumilag, ezt be kell vallani. Ujraindulastol me'g 1.5 ev, akkor lesz az e-auto felara ledolgozva.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nagyon röviden, mert mindenbe belemagyarázol és ferdítesz.
Az első részében szándékosan hazudtál. Innentől számomra 0 a véleményed.És most ismét megteszed.Én nem a Teslaról meg az I3 ról meg minden másról, hanem konkrétan a leafről írtam hogy 100 km körül megy el,és nem adnék érte pénzt.
Azóta megy a hörgés. Most hogy kiderült, amit írtam úgy van, és egy random használt teszt szerint is annyit megy el jön a szokásos hülyeség.Mit vergődsz? Mi nem igaz abból amit írtam?"Egy értelmes ember nem megy annyit ennyi idő alatt."
Tehát aki sokat utazik esetleg munkaszköze az autó az hülye. Ebbe a butaságodba már nem is mennék vele.További jó hazudozást, félremagyarázást..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest