- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Netfone
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
Hirdetés
-
Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
ma Kicsit behúzódott a fősodorba a Sony csúcsmodellje, de nem vesztett el mindent egyéniségéből.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz mongoose66 #2 üzenetére
Ezek szerint mégis.
-
mjani1172
addikt
Nem szeretnék most vitát indítani. Az egész napom autók és tulajdonosaik között töltöm.
A leaf-ek? Három éves korukra nem mennek el 100 km-nél többet. Valósan. Aki ezért pénzt ad az megérdemli. Ha normálisan van tartva akkor egy 3 as golf, vagy egy g astra még mindig elvisz a-ból b-be. Ezekkel mi lesz?
Mindegy nem ragozom de ha nem tudják az újrahasznosítást tényleg megoldani, és nem lesz változás a technikában, akkor nagy bukta ez az irány. -
mjani1172
addikt
"Német startup bemutatta, hogy 95%ban újra tudnak hasonlítani akkut."
Most komolyan. Ilyen gyerekes szintre menjünk? A startupok 95 % a kamu pénznyelő, mindent megoldanak és megigérnek, de te elhiszed rögtön hogy megoldották ezt a komoly dolgot?
Egy orosz mérnök meg állítja hogy minden gondot megold ha küldesz 1000 dollárt.
Én ennél szkeptikusabb vagyok.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nézd, tudom, hogy mit használsz, és ismered a dolgokat a gyakorlati oldalról is. De nyilván nem minden igény egyforma, és egy hozzászólásban nem tudok mindenre kitérni.
Én arra reagáltam hogy egy belső égésű motorral felszerelt autó nem használódik úgy el hogy radikálisan csökken a hatótáv és a használhatóság. -
mjani1172
addikt
Akkor egy kicsit konkrétabb leszek.
Próbáltam nem erre terelni a dolgot, de mivel úgy érzem belém álltál így sajnos nekem is stílust kell váltanom.
Hat a napokon belul 9 eves ion-om messze nem akadaly.
Neked. Nekem viszont az. Egy olyan ronda, vézna kis csotrogány, ami és innentől tesztekből és tulajdonosoktól idézek:
-Elsőre meglepetés volt a hatótáv is, ami szinte teli akkunál is csak 75 kilométer volt, majd az első töltés után is csupán 88 km.
-130 km/órás végsebessége ellenére csak rövid távokra ajánlható szükségmegoldás. A végsebesség közelében ugyanis már zabálja a "hatótávot", szélzajos, meg persze instabil.
-Az iOn gyári érték szerint 150 kilométer megtételére képes a 16 kWh-s lítium-ion akkumulátorával. A valóság ennél persze szerényebb, de 100-120 kilométeres hatótávot kizárólag városi használat mellett is szinte folyamatosan tapasztalunk.
-Ez persze hűtés/fűtés nélkül értendő. A még nem hőcserélős, hanem hagyományos elektromos fűtés bizony nagyon jelentősen apasztja a hatótávot, még jobban, mint a légkondicionáló.
-Általában 8 év és/vagy kb. 80-130000 km után lehet 60% körüli az akku állapota. Budapestre ingázásra még ekkor is teljesen használható lesz.
-Nekem is iOn van, 2011-es, 20000 km-rel, augusztusban még 86%-os volt az akku állapot, 120 km-t gond nélkül elmegyek vele ilyen időben is (nyáron meg 140-et). Igaz, hogy az enyém MIEV funkciós (van B és C mód is), LED-es világítású és 70-nél csak néha megyek gyorsabban országúton.Az én igényeim ennél sajnos nagyobbak, de ha lejjebb adom valamiért akkor sem azt hirdetem hogy 2020 ban egy olyan autó, ami ha egyedül ülsz benne akkor talán eléri a 130km/h-t, de ott már zabál, viszont zajos, instabil, és csak szerencsés körülmények esetén van 100-120 km es hatótávja, hogy ez jó.
Ez nekem inkább egy f.stalicska.Ebben nincs h-betűs.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Kár hogy lehazudtad az elejét.
Ami így szólt: A "Leafek" !
Rohadt unalmas hogy össze vissza hazudoztok.Ez a mondat :
Szar a villany mert kuka 3 év után és pont."Semmiképpen nem egyenlő ezzel: A leaf-ek? Három éves korukra nem mennek el 100 km-nél többet.
Akkor tessék belinkelek egy leaf tesztet ahol a hatótáv a legideálisabb körülmények között 110 km. Ez autópályán nagy! 130 km/h nál esőben klímával még ennyi sincs.
Akkor ki a hazug?
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nagyon röviden, mert mindenbe belemagyarázol és ferdítesz.
Az első részében szándékosan hazudtál. Innentől számomra 0 a véleményed.És most ismét megteszed.Én nem a Teslaról meg az I3 ról meg minden másról, hanem konkrétan a leafről írtam hogy 100 km körül megy el,és nem adnék érte pénzt.
Azóta megy a hörgés. Most hogy kiderült, amit írtam úgy van, és egy random használt teszt szerint is annyit megy el jön a szokásos hülyeség.Mit vergődsz? Mi nem igaz abból amit írtam?"Egy értelmes ember nem megy annyit ennyi idő alatt."
Tehát aki sokat utazik esetleg munkaszköze az autó az hülye. Ebbe a butaságodba már nem is mennék vele.További jó hazudozást, félremagyarázást..
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Ez így van.
De én sem állítottam mást.A 2017-es leafet meg ne keverjük ide, más dimenzió.
Azért gondolom mikor eladták az elődöt 4 éve, (az nem rég volt) nem így reklámozták, és nem ezzel adták át a szalonban.Viszont én nekem ez kevés, nem is tartom jónak,ezért nem is vennék ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Nem tudod? Ha azt sem tudod amit tegnap írtál úgy komolyan vehető a véleményed.
Az egész tőled indult:
de 5-6 év múlva jönni fognak be használtan már a levetett elektromos autók
Erre írtam hogy amit nyugaton levetnek az itthon lesz szemét. Mert nem hülye ott sem mindenki. Azóta megy a vergődés hogy hazudok. -
mjani1172
addikt
de pont ez az hogy ezért nem mi csúsztatunk és kamuzunk összevissza.
#158
Ez egy ügyes próbálkozás volt, kicsit lehagytál belőle úgy formálva, hogy alátámaszd azt a hazugságot mintha ezt állítottam volna :"Szar a villany mert kuka 3 év után és pont"
Nyilván csak megcsúszott a kezed.
Mintha én en bloc ítélném el az elektromos autózást.
Holott csak és kifejezetten a leafről beszéltem, példaként felhozva az általam ismert és most idősebb korú villanyautókra.
de 5-6 év múlva jönni fognak be használtan már a levetett elektromos autók
Ezt azóta már többször leírtam.
Amit írtam róla mind igaz.
A többit nem részletezem mert egyszerűen felesleges.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
válasz duracell89 #181 üzenetére
Ha neked nem jelent semmit az, hogy tesztben a tesztautó megbízhatatlan és leáll akkor ne vedd figyelembe.
_______
Azért érdemes ezt is elolvasni. Főleg a campinges részt. A psa elektronika sosem volt a többiek szintjén.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Tudom.
De az, hogy milyen elektronikát használ nem sokat jelent.
A rendszer tervezése,programozása, a csatlakozók, csomópontok, biztosítéktáblák, relék, elhelyezése, minősége, kialakítása, a Can bus rendszer felépítése egy más világ.
Kb mint a telefonnál a kína dzsunka is használhat snapdragont, meg a One plus is és mégsem ugyanaz.
A prince motor meg az egyik legszarabb motor ami létezik, inkább szégyelni való, kicsit olvass utána. -
mjani1172
addikt
válasz duracell89 #190 üzenetére
Nem gerjesztesz semmit, bár ne haragudj, de ez szvsz azért jelent valamit.
A tesztnek az a lényege, hogy leírja a főbb dolgokat.
Az hogy a Psa autói a teszteken is rendre megállnak míg a Toyota vagy Lexus meg sohasem, én mást szűrök le, ezek szerint mint te.
De ez így a jó. -
mjani1172
addikt
Tényleg utóljára mert ne haragudj a Ford Failane és Zuzu Petals jut az eszembe. Elektromos autó témában vagyunk és a hibákról beszélünk. Megemlítem hogy két vadonatúj Psa modell elelktromos rendszerével gond van, erre te jössz Prince motorral. (mondjuk te pince-nek írod de ez mindegy.) Eleve nem tudom hogy jön egy motorcsalád az elektronikához, egyszerűen nem tudom minek írtad, majd majd elkezdesz peugeot 205 ről meg 307 ről beszélni.
Olyan érzésem van hogy neked az autóiparhoz semmi közöd, amikor az elektronikánál a motortípust hozod példaként, majd a másikat osztod.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen