Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Macrodroid
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy S24 FE - később
Új hozzászólás Aktív témák
-
( V )
veterán
Nem tudom hogy csak nálam van e így, de valami frissítés történt Googlenál, lehet csak app szinten, de mostanában sokkal gördülékenyebb, fluidabb a rendszer. Főleg Chromenál jön ki, de általában is érezhető. Ti éreztek változást?
-
ZolkoW
őstag
Sziasztok! Régen fent volt a Google Camera, de fogalmam sincs, melyik verzió, pedig elégedett voltam vele, csak gyári visszaállítás után nem tettem fel újra. Most meg egyre többször eszembe jut, hogy az azért jobb volt, mint a gyári kamera app... melyik verzió a javasolt? Köszi előre is.
-
pitiless
senior tag
Nos, nekem ennyi volt a pályafutásom ezzel a telefonnal. Nem volt rossz, de nem ez a jó (főleg nem annyiért, amennyiért még vettem).
Ami bajom volt vele:
- JBL T460BT bluetooth füles használhatatlan volt vele, érdekes, hogy a TUNE 660BTNC meg ment vele;
- a képernyő időnként érzéketlennek tűnt (pl. hívást csak többszöri böködésre tudtam felvenni), ez hatványozottan igaz akkor, amikor autós tartóban volt a telefon;
- töltő csatlakozó hiba (megrendült a bizalmam, nem volt vicces költözgetni egyik telefonról a másikra);
- telefonhívás közben a GPS használhatatlan volt (Waze teljesen megkergült tőle)Szóval, viszlát Nokia, helló 1+.
-
JamesFinn
senior tag
Sziasztok. Utolérte az én nokiámat is a töltés hiba. A kérdésem az lenne, hogy ha futárral küldöm, akkor csak a telefont kell küldenem (a support oldalon ezt írták) a számla kíséretében, vagy kell a doboz,illetve a töltő, és a kábel. Köszönöm a segítséget.
-
Depose
tag
Sziasztok!
Kérdezném, hogy ismerős e az a probléma, hogy ha hívnak vagy Én hívok valakit, a másik félnél amikor beszélek, csak zúgás, sistergés, szakadozás hallatszik.. kihangosítva minden jó..
1,5 éves készülék kb. tegnap kezdte ezt el.Újraindítás nem segít.
Vajon softwares vagy hardwares probléma lehet a mikrofonnal.. -
papione
csendes tag
Sziasztok, picivel több mint egy éve használom a 7 plus -omat, sajnos a kijelzőn semmi sem látható, nem tudok belépni semmit beírni, hogy tudom az adatokat lementeni?
Előre is köszönöm! -
Chris0321
veterán
Megjött a havi pach.
-
Bigmen
lelkes újonc
válasz
#32839680 #5168 üzenetére
Ha nem csempe akkor másnak hívják,nem ez a lényeg.Nincs semmiféle kód beállítva.Egyszerűsítem a kérdést :...nem jelenik meg az általam beállított háttérkép amit beállítottam csak arra nem jövök rá,hogy miért pedig nem állítottam el semmit.
Csak a rendszer nevezi meg annak amikor beállítasz egy általad kijelölt képet mint pl. háttérkép vagy lezárási képernyő ez utóbbi jelenik meg amikor a telefont bekapcsolom és elindul. -
Bigmen
lelkes újonc
Ide is beírom.....
Sziasztok !
Uj vagyok itt és lehet,hogy nem jó helyre írtam ezért elnézéseteket kérem !
A gondom a következő : Van egy Nokia 7 Plus okos telefonom két napja nem jelenik meg a képernyővédő kép amit én háttérképnek mint lezárási képernyő állítottam be.Nem állítottam el semmit egyszerűen nem jelenik meg amikor feloldom a képernyőzárat az oldalán a bekapcsoló gombbal.Ujnyomat mint biztonság nincs beállitva.Ha próbálok más képet beállítani elfogadja azt írja,hogy sikeresen beállítottad .Már mindent próbáltam de semmi átnéztem az összes beállítást de nem jutottam előrébb.Amikor megnyomom a bekapcsoló gombot ekkor a képernyőn rögtön a csempék jelennek meg a beállított kép helyett.Szóval tanácstalan vagyok,ebben kérem a segítségeteket! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a válaszokat ! -
ricsi8800gt
addikt
Nektek nem írja a teló hogy a Google alkalmazás folyton leáll ?Nekem igen,miért van ez
-
( V )
veterán
válasz
Wiz Khalifa #5162 üzenetére
Nekem itt legutóbb 50K-t emlegettek
-
-Skylake-
addikt
válasz
Wiz Khalifa #5162 üzenetére
Aránytalanul sokba.
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Ha az ember bevinné egy márkaszervizbe a telóját ami garanciális egyébként de ripityára tört kijelzőt, kellene cserélni érintőpanellal akkor az kb mibe fájhat?
-
rover45
őstag
Ma befo$tam egy kicsit.
Vasárnap este néztem az Forma1-et a Telenor MyTV-n keresztül fülessel, közben csörgött a másik telefonom, így lezártam a gombbal az oldalán adás közben. Mivel kéznél volt a füles, kihúztam a lezárt telefonból, átdugtam a másikba, azon elintéztem a hívást, majd a fülest visszadugva folytatni akartam tvzést, de a bedugott füles ellenére csak a külső hangszóróján volt hang. Ha kihúztam a füles, akkor pedig sehol, vagyis tök fordítva működött és ezen csak a restart segített. Nem is próbáltam ki újra, gondoltam egyszeri probléma.
Hanem, ma délelőtt többen is kerestek és mikor fogadtam a hívásokat, a fülemhez téve nem volt hang a hangszórón. (kihangosítva jó volt, de fülemhez emelve tök süket volt).
Újraindítás után tökéletesen működött 1 hívás erejéig. Akár indítottam, akár fogadtam, az első hívás tökéletes volt. De a második hívásnál már ugyanaz volt a helyzet, a fülemhez emelve tök süket volt (kihangosítva még mindig jó).
Itt volt 2-3 restart de ugyanaz volt a tünet.
Aztán visszanéztem az áruházban mik voltak frissítve utoljára: Messenger és Telegram, illetve mivel volt ez az esti MyTV mizéria, így mindhármat töröltem (utólag ezt nem egyszerre kellett volna, de már mindegy).
Azóta tökéletes, akár hívnak, akár hívok.
A Telegramot visszatettem, a Messengert nem tudtam (de ez másik probléma), illetve a MyTV-t egyelőre nem fogom. -
ricsi8800gt
addikt
Gondoltam futtatok egy Tutut és meglepve néztem a pontszámot,eddig ilyen 138e csinált most meg jóval többet,napokban jött egy Antu frissítés lehet az jó a telonak.
[kép] -
Croft-21
őstag
Az normálisnak mondható, hogy 40%-on a gyors töltésre 2 órát ír a telefon? Nekem kicsit soknak tűnik, szerintem 40%-ról kb 1 óra alatt fel kéne töltenie, nem?
-
Croft-21
őstag
válasz
Trialbiker #5145 üzenetére
Most megnéztem, most is fehér.
-
Lali-213
senior tag
válasz
Trialbiker #5145 üzenetére
Nálam pedig éjjel-nappal sötét (ahogy a telefon témája is).
-
Croft-21
őstag
válasz
Trialbiker #5100 üzenetére
Nekem még mindig fehér a play áruház. Vajon miért? Feketének kéne már lennie?
-
Chris0321
veterán
A Nokia 735-ösömhöz adtak vezeték nélküli töltési lehetőséget. Én szerettem, mert csak rátettem a telefont az asztalon lévő kerek töltőre és már működött is. Ha valamiért használnom kellett a telefont felvettem, majd ha végeztem visszaraktam és töltötte tovább. A töltési sebességgel is meg voltam elégedve. A 7Plus-hoz ugyebár nem kaptunk ilyet gyárilag így ahhoz nem is kerestem ilyet.
-
#30610944
törölt tag
Fog itt valaki 7.2-re váltani?
Remélem azt már jobban összerakják mint ezt. -
Magnat
veterán
A vezeték nélkül töltéssel csak annyi a gond, h ha töltés közben is használnád akkor nem poén ... ugyanez a gond a mágneses csatikkal is, használtam egy ideig, de legalábbis ami nekem volt, túl könnyen engedett, jobbára inkább nem nyúltam a telefonhoz töltés közben, aztán inkább visszaálltam normál madzagra.
-
Trialbiker
tag
válasz
rover45 #5136 üzenetére
Remélem neked működik, mert én azt hiszem más fajtát rendeltem de ebben nem vagyok biztos. Ha jó akkor én is rendelek. Én egy szintén ebayes "samsung" vezeték nélküli töltővel próbáltam. De sok bizadalmam nincs benne mert próbáltam N7p vel és Huawei p9 el is. De ha működik akkor jó.
-
rover45
őstag
válasz
Trialbiker #5135 üzenetére
Kíváncsi leszek rá
Majd beszámolok róla.
-
Trialbiker
tag
Próbálkoztam már ilyen vezeték nélküli töltővel de nem igazán használható, fél óra alatt 2%ot tudott tölteni nekem.
-
Croft-21
őstag
Vezeték nélküli töltést a telefon nem támogatja? Ha igen, megoldódna a vezetékes töltés gond.
-
pitiless
senior tag
Visszajött a telefon. A tempered glass leszedve, de le volt ragasztva valamivel a kijelző. Mellékelten egy javítási lap, mechanikai javítás, elég sok alkatrész cserélve lett. Most tölt, finom mozgatásra sem hagyja abba. Legutolsó frissítés is rajta volt, júliusi patch levellel jött vissza.
-
Draken
őstag
Esetleg erre fel lehet venni elbow magnetic charger-t és akkor nem a telefon csatlakozóját barmoljuk szét, persze ez a többi telefonra is igaz lehet
-
Draken
őstag
Sajnos nálam is előjött ami nektek, valószínűleg töltő csatlakozó probléma van, hol tölt hol nem, több kábellel próbálva. Én inkább beszéltem online az ügyfélszolgálattal, regisztráltam szervizre, emailben kaptam címkét, DHL viszi-hozza vagy leadod DHL-nél verziót választottam, hogy minél gyorsabban érjen vissza!
-
Chris0321
veterán
válasz
Sidorovich #5121 üzenetére
Én a kocsi fényezését a miatt hoztam fel, hogy nekem lett volna okom kiborulni mert jóval tovább tartott mint igérték ezzel szemben neked még időben volt a javítás.
Miért mi értelme van két teljesen más szervízt összehasonlítani? Tudod mennyi munkájuk van? Mennyi tartalék alkatrész? Mennyi alkalmazott? Nem. Időben elkészült a telefonod? Igen. Van okod panaszra? Az égvilágon semmi. De már ki tudja hányadik hozzászólásban panaszkodsz mégis nekünk.
Én mit tettem a beszélgetéshez? Többször felhívtam a figyelmed arra, hogy 1 hónap javítási időt mondtak tehát felesleges idő előtt bárkinek panaszkodnod akár a boltnak akár a szervíznek mert nem fognak veled foglalkozni. Ha nem hiszed el nekem, hogy gyerekesen viselkedsz ne hidd. Előbb utóbb valaki úgyis a szemedbe mondja majd, csak sajnos azt én nem fogom látni. -
Sidorovich
senior tag
válasz
Chris0321 #5120 üzenetére
Értem. Tehát más telefonmárkák szervizidejét felhozni semmi értelme nincs, de hogy a kocsid mennyit volt fényezőnél az releváns.
A többiek megírták, hogy milyen hibával hogy intézték a garit és mennyi ideig tartott. Te mit tettél hozzá a beszélgetéshez? És még én nőjek fel...
Szerintem engedjük ezt itt el mielőtt tovább offolnánk a topicot. További jó mosolygást.
-
Chris0321
veterán
válasz
Sidorovich #5119 üzenetére
Október 1-én érkezett be állításod szerint a szervízbe és 8-án délbe már írtál is ide, hogy vajh mi lehet a telefonoddal mert olyan régóta a szervíznél van. 10-én már be akartál menni az edigitálba érdeklődni miért ilyen sok idő megcsinálni a telefont, vagy elkérni egy számot a szervíz zaklatásához. Más márkák szervízidejével példálózól már több alkalommal aminek az égvilágon semmi értelme hacsak nem ugyanolyan hibával, ugyanoda és ugyanakkor érkeztek volna be. Időben visszakapod a telefonod mégis úgy meg vagy sértődve mint én voltam mikor 1-2 hét helyett 1.5 hónapra kaptam vissza a kocsim a fényezőktől és fogadkozol, hogy mindenkit lebeszélsz a telefon vásárlásától és te sem veszel ilyet többet.
Ha haverok lennénk írnék neked olyat, hogy többet hozzám sem szólnál. Mivel nem vagyunk azok csak annyit írok, hogy nőj fel. -
Sidorovich
senior tag
válasz
Chris0321 #5118 üzenetére
"Már pár nappal a szervízbe érkezés után amikor még lehet, hogy kézbe sem vették a telefonod már hívogatni akartad őket" - itt megint direkt sarkítasz, de nagyon.
9 napja volt a szervizben amikor úgy voltam vele lehet már fel kéne hívni őket, hátha kapok valami status updatet. (Ismerősök ekkorra már rég visszakapták a javított készüléket.)Hogy milyen szervizhálózatuk van, azt nem tudom, de tény, hogy a jövőben inkább a régebb óta fennálló és nagyobb eladási számmal rendelkező gyártóktól fogok venni, mert az ár, amit elkérnek a telefonjaikért, ugyanazon a szinten van mint a komoly szervíz hálózatot működtető márkáké.
-
Chris0321
veterán
válasz
Sidorovich #5117 üzenetére
Márciusban vettem egy autót amin volt a kaszniján egy kis javítani való. Elvittük egy jó fényezőhöz ahol másfél hónapig volt mert szerződésben állnak a Toyota szalonnal és ha odavisznek egy autót mindent el kell dobniuk és azt megcsinálni. Így én szívtam egy bal első sárvédő cserével (újat vettem tehát fényezni kellett az egészet), egy bal hátsó sárvédő javítással ahol csak a kerékívnél volt rozsdás és egy jobb oldali köszöb javítással (az sem volt komoly meló).
A Nokia nem rég tért vissza és nem hiszem, hogy annyi telefont eladtak volna, hogy komoly szervíz hálózatot megérné miatta működtetni, az általad példának felhozott telefonok esetében viszont igen. Nem tudhatod, hogy az adott szervíz mennyire van leterhelve munkával és kellett-e alkatrészt rendelniük. Ha elolvasod [pitiless] hsz-át nála például elég gyorsan elkészültek a javítással és neked is a vállalt időn belül készen lettek mégis úgy írogatsz mintha jóval túllépték volna a vállalt időt.
Már pár nappal a szervízbe érkezés után amikor még lehet, hogy kézbe sem vették a telefonod már hívogatni akartad őket, hogy mikor lesznek végre készen.
Bocs, hogy ezek után csak mosolyogni tudok az írásaidon. -
Sidorovich
senior tag
válasz
Chris0321 #5115 üzenetére
Számomra is mulatságos, ahogy mindenáron védeni akarod a védhetetlent.
Az elmúlt hónapokban egy ismerősöm (jóval olcsóbb) Samsung telefonját javították szintén csatlakozó problémával, egy másik iPhoneját kijelző problémával. Az előbbi 1 hétig tartott háztól házig futárral, a másik esetben személyesen bevitte iStyleba és szintén 1 héten belül mehetett érte. Mindeközben a Nokia esetében ez bő 2 hét nettó szervizben töltött idő, az oda-vissza küldözgetés nélkül. Megengeded, hogy ehhez a teljesítményhez ne tapsoljak?Nem azt mondták el, hogy mennyi ideig fog tartani, hanem hogy mi a maximum. Valószínűleg az ismerősök szervizes papírjain is 30 nap szerepelt, attól még nem húzták el nekik, 1 alatt elkészült és visszkapták a telefonjaikat.
"Lehet pont az almás és más telefonok miatt ilyen lassú az ügymenet mert azokat előre kell venniük a többi kárára." - ezt a baromságot honnan veszed? Miért vennének minden más gyártót előbbre mint a Nokiat? De ha így is van, mi közöm hozzá?
Hogy a fórumtárs telefonja milyen állapotban volt azt nem tudom, de az ő esete se az ügyfélközpontú intézkedés iskolapéldája.
-
pitiless
senior tag
Múlt héten csütörtökön rendeltem meg a javítást, pénteken elvitte a futár, tegnap jött visszaigazolás, hogy átvették, ma elkészült, már van tracking numberem. Kiváncsi leszek...
-
Chris0321
veterán
válasz
Sidorovich #5114 üzenetére
Olyan jót derülök még mindig az írásaidon. Előre megmondták neked mennyi ideig fog tartani ez az egész és bőven időben vannak. Lehet pont az almás és más telefonok miatt ilyen lassú az ügymenet mert azokat előre kell venniük a többi kárára. Mint mindennek a telefon szerelésének is meg van a menete. Nem úgy történik, hogy kikapják a futár kezéből és már kapják is szét. Gondolom a sérült telefon esetében is mikor a szerelést végző kezébe került és látta az álapotát, jelezte azt és mivel lehetségesnek tartották, hogy az ütés miatt van gond a csatlakozóval azért nem javították ki ingyen. Mivel ilyen esetben nem biztos, hogy kapnak elérhetőséget így lehet az az utasítás, hogy vissza kell küldeni. -
Sidorovich
senior tag
válasz
sirály69 #5112 üzenetére
Az igen.
Azért egy panasztételt megért volna ez szerintem, még ha sokat nem is ér. Vagy írni a Nokia Supportnak. Mi tartott ezen 3 hétig, ha hozzá se nyúltak? Rájuk gyújthatná valaki a telephelyet, ez baromi pofátlan. Ha ennyire nem akarnak dolgozni akkor zárjanak be.
Nálam most hétfőn érkezett status update, miszerint "elkészült", és SMS értesítés után átvehető a leadási helyen. Eddig összefoglalva:
Szeptember 26: leadva edigitalban
Október 1: megérkezett a szervizbe
Október 14: elkészült, visszaküldték edigitalnak
Már csak azt remélem, hogy 1-2 napon belül megérkezik és javítva illetve nem karcosan, sérülten kapom vissza.
Ezek alapján nálam kb. 3 hét volt a teljes folyamat, amiből kb. 1 hét volt az edigital - szerviz közötti küldözgetés, 2 hét szerviz. Nem tudom, hogy végül ugyanoda került javításra a telefon mintha futárt hívtam volna Nokia Support appon keresztül, de már bánom, hogy nem úgy intéztem.Mindenesetre számomra világossá vált, hogy Nokia telefont soha többé, semmilyen körülmények között. Családban is mindenkit lefogok beszélni róla. Ez az ügyintézés egy rossz vicc. Kénytelen leszek iPhonera áttérni ha ez megadta magát, még ha drágább is...
-
sirály69
őstag
Ma visszaérkezett a telefon, de...
Nem csinált vele semmit a szerviz, mert sérült a telefon.
Ez igaz, mert 1x leeset a sarkàra és ez látszik is, de a tőltéshez mi köze?
Közben odaírták, hogy fizetősbe meg tudják javítani.
Erre kérdem én: Mi a fenéért nem hívtak fel, hogy fizetősen kérem-e a javítást? -
-
#30610944
törölt tag
Látom szervizről van szó. Nálam az usb C aljzat ment tönkre. Nem akart tölteni csak akkor ha bizonyos szögből dugtam be és úgy tartottam. Jöttek érte, hozták is ingyen. 8 nap alatt meg is csinálták de lett egy karc a kijelzőn meg a telefon oldalán is.
-
sirály69
őstag
válasz
Sidorovich #5103 üzenetére
Én a jövőhét közepén felhívom a szervizt...
-
Chris0321
veterán
válasz
Sidorovich #5105 üzenetére
Jó, de még mindig csak a felénél tartasz, az semmi. Én vagy 10 éve lecseréltem a teljes számítógépem. Hazavittem, működött rendesen böngészés alatt, ha videót néztem de pár perc után behalt ha játszottam. Természetesen visszavittem a boltba ahol vásároltam ahol megállapították, hogy gyártási hibás és el kell küldeniük a gyártónak. 1-1.5 hónapra számítsak. A hiba elő jött öt perc terhelés alatt tehát nem volt szükséges hosszú tesztelésnek alávetni. Addig is tudtam használni a gépet, mert volt benne alaplapi videó kártya. Jó egy hónap múlva hívtak, hogy mehetek a csere kártyáért. Az üzletben tudni szokták, nagyjából mennyi az átfutási idő, nem poénból mondanak ennyit. Ha egy hónap után sem jelentkeznek érdemes érdeklődni mert addig úgyis leráznak egy sablon szöveggel.
-
Chris0321
veterán
válasz
Sidorovich #5103 üzenetére
Nézd ha egy hónapot mondtak a javításra, nem fog visszajönni 2 nap alatt akár mit csinálsz, akár kinek telefonálsz. -
Sidorovich
senior tag
válasz
sirály69 #5098 üzenetére
Nagyon úgy néz ki, mert az enyém elvileg már 9 napja szervizben van. (26-án adtam le, 1-én érkezett meg.)
Ma bemegyek edigitalba hátha utána tudnak kérdezni, vagy adjanak valami elérhetőséget, hogy közvetlenül csesztethessem a szervizt, mert szerintem ez már kínos.
Ismerősöm Samsungja ugyanilyen csatlakozó problémával kerek 1 hetet volt távol futár oda-vissza úttal együtt, az iPhoneokról meg ne is beszéljünk.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Politika
- Építő/felújító topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- TCL LCD és LED TV-k
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby elektronika
- One mobilszolgáltatások
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Fehér
- ELADÓ - Xiaomi 14T Pro 5G 512GB 12GB RAM Dual Mobiltelefon (2,5 év garanciával)
- Apple iPhone 16 Pro 128GB,Makulátlan Karcmentes Állapotban,2025.11.18-ig Apple Garancia
- Samsung Galaxy Xcover 5 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Samsung Galaxy A54 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest