- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz sirály69 #4176 üzenetére
Szerintem nem egészen erről van szó a lényeg, hogy a telo első beállításánál irta ezt az opciót.
chipesz: köszönöm a kimerítő választ a honor 8-ből indultam ki ott végig azzal ment
Ki fogom próbáni ezt az sms küldési szolgáltatást.
vásároltam anno egy dual chargos QC3.0-s töltőt ebayről kuponnal és most látom ugyanazt a töltési sebessgéet tudja mint a gyári töltője otthon pont kiváló lesz hozzá.Volna még egy kérdésem k lehet kapcsolni, hogy azonnal oldja fel a telot ha a képernyőzárat beírom?
Valamint fényképezésnél azt vettem észre vakunál csak fekete kép lesz semmi más GCAM-nél.[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Lali-213
senior tag
válasz sirály69 #4000 üzenetére
Turn the phone off and connect to the charger.
Enter recovery:
-Hold power + Vol Up until the phone turn on and then release power but not volume.
-You will see and ****ed up android. Hold power and press vol up for 3 seconds and release volume up.
With this you will be in the recovery. With the vol keys go to "Perform a Graphic Test" and press power to execute. It is kinda weird but it doesn't perform a graphic test, it just reinstall a update or something
So if you are experiencing some weird behavior you can try this and see if it solve it.Helló,
Köszi, ezt a módszert most én is benyomtam, hátha jobb lesz. De majd otthon derül ki, mert inkább az 5 GHz-es hálózattal voltak inkább gondjai. A 2.4 GHz-en ritkábban jelentkezett a hiba.
Volt olyan, akinek ez stabil megoldást hozott?
-
Chris0321
addikt
válasz sirály69 #5037 üzenetére
Én mindenféleképp azzal kezdeném, hogy felvenném a kapcsolatot azzal az üzlettel ahonnan vetted és ott megmondják mi ilyenkor a szabályos eljárás. Nekünk tv-vel volt gondunk, (be sem kapcsolt a zsír új készülék) azt vissza kellett volna vinni vagy küldenek érte futárt és elviszi.
-
Chris0321
addikt
válasz sirály69 #5047 üzenetére
Akkor van rá esély, hogy ki is lesz használva. Évekkel ezelőtt az akkor vett új számítógépemnek gyártási hibás volt a videókártyája mint később kiderült. A bolt természetesen elküldte a gyártónak is kb. annyi idő is volt mire kaptam egy másikat mert elismerték a hibát mint amit mondtak.
-
őstag
válasz sirály69 #5061 üzenetére
Típus hiba, de nem úgy, ahogy gondolod.
Az USB-B micro csatlakozónál a kábelen voltak a fogak, és a port volt egy egyszerű foglalat.Ha lazult az érintkezés, cseréltél kábelt és jó lett. USB-C esetében fordítva van. És aljzatot nem cserélsz olyan könnyen, mint kábelt.
Ez design feature, és nem a telefon hibája. Usb port (szándékosan) így lett tervezve, aka. Beépített élettartam
-
őstag
válasz sirály69 #5063 üzenetére
Ha pontosan ugyanúgy használod mind a kettőt, akkor az lehet, csak véletlen. Szinte minden ilyet alkatrészt a Foxconn gyárt, és valószínűtlen, hogy gyártósorok tucatjait tartják fenn a különböző minőségű USB-C csatlakozók gyártására. Valószínűleg van egy jobb, és egy rosszabb minőségű anyagot használó sor, és ennyi.
Egyébként, nekem hibátlan a csatlakozó, de a már említett design "feature" miatt odafigyeléssel használom a kábelt és a csatlakozót.
-
Sidorovich
senior tag
válasz sirály69 #5098 üzenetére
Nagyon úgy néz ki, mert az enyém elvileg már 9 napja szervizben van. (26-án adtam le, 1-én érkezett meg.)
Ma bemegyek edigitalba hátha utána tudnak kérdezni, vagy adjanak valami elérhetőséget, hogy közvetlenül csesztethessem a szervizt, mert szerintem ez már kínos.
Ismerősöm Samsungja ugyanilyen csatlakozó problémával kerek 1 hetet volt távol futár oda-vissza úttal együtt, az iPhoneokról meg ne is beszéljünk.
-
Sidorovich
senior tag
válasz sirály69 #5112 üzenetére
Az igen. Azért egy panasztételt megért volna ez szerintem, még ha sokat nem is ér. Vagy írni a Nokia Supportnak. Mi tartott ezen 3 hétig, ha hozzá se nyúltak? Rájuk gyújthatná valaki a telephelyet, ez baromi pofátlan. Ha ennyire nem akarnak dolgozni akkor zárjanak be.
Nálam most hétfőn érkezett status update, miszerint "elkészült", és SMS értesítés után átvehető a leadási helyen. Eddig összefoglalva:
Szeptember 26: leadva edigitalban
Október 1: megérkezett a szervizbe
Október 14: elkészült, visszaküldték edigitalnak
Már csak azt remélem, hogy 1-2 napon belül megérkezik és javítva illetve nem karcosan, sérülten kapom vissza.
Ezek alapján nálam kb. 3 hét volt a teljes folyamat, amiből kb. 1 hét volt az edigital - szerviz közötti küldözgetés, 2 hét szerviz. Nem tudom, hogy végül ugyanoda került javításra a telefon mintha futárt hívtam volna Nokia Support appon keresztül, de már bánom, hogy nem úgy intéztem.Mindenesetre számomra világossá vált, hogy Nokia telefont soha többé, semmilyen körülmények között. Családban is mindenkit lefogok beszélni róla. Ez az ügyintézés egy rossz vicc. Kénytelen leszek iPhonera áttérni ha ez megadta magát, még ha drágább is...
[ Szerkesztve ]