Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz sekli #173 üzenetére

    A School csomag nagyon ütős volt, asszem 19 forintos percdíjjal indult és a csúcsidő egybeesett a suliidővel, az SMS is 19 volt emlékeim szerint. Diákkal lehetett igénybe venni. Aztán a jelek szerint kiderült, hogy az operátor olyat bukik rajta, mint a ló, úgyhogy be lett szüntetve... intő példák ezek a djuice számára, nyilván pont ezért nem mentek le a földig a percdíjakkal...

    Nekem az egyik legjobb barátom korábban az egyik szolgáltatónál volt árazási elemző. Sokat mesélt. Egy új tarifacsomag nem úgy lesz, hogy valaki azt mondja, hogy nézd, a konkurenciánál 30, akkor nálunk legyen 28. A kiváló magyar nép 99%-a nem tudja, hogy az operátor a mésik hálózatba irányuló hívás után fizet a fogadó szolgáltatónak egy NHH által meghatározott díjat, ami költség. És nyilván ha az ő ügyfele fogad hívást, akkor viszont bevétel. A Vitamax Duo (?) volt az egyetlen olyan hazai tarifa, ahol a bejövő hívások után ajándék feltöltés járt - pont ezért.

    Ezért egy tarifa elindításakor meg kell vizsgálni a célcsoportot, nagyon alaposan. Mennyit fog telefonálni? Hova? Mennyien fogják őt hívni? Honnan? Milyen hosszan? Lesz-e olyan hatása a csomagnak, hogy egymással sokat beszélők is belépnek ugyanabba a szolgáltatóba (mert akkor maxibevétel)? Mennyien fognak igénybe venni VAS (valua added services) cuccokat, mint az MMS, a net és wap? Azokat hogyan érdemes árazni? És ezekre a kérdésekre atomnagy excelek készülnek számokkal, és faragják hónapokon keresztül, mire piacra kerül. A djuice banda nyilván sokat matekozott. Kell maradnia a bevételből a CSR programra, a koncertekre, meg nem ártana annak a 20 embernek fizetést is adni, jutalékot az értékesítőknek, reklámozni és fenntartani a bolthálózatot. Kiszámolták, gondolom, kijöttek vele a piacra és ki fog derülni, hogy mennyire életképes.

Új hozzászólás Aktív témák