- Prohardver app (nem hivatalos)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyunyu
félisten
Kozben olvasom a cikket is
A technikai oldalon is vannak közös területek, a telefonos ügyfélszolgálat a Telenorral egy helyen fog üzemelni, viszont a djuice-os ügyfelekkel külön fognak foglalkozni, tehát ha felhívjuk a djuice call centerét, akkor kizárt, hogy "sima" telenoros emberekkel kelljen beszélnünk, dedikált emberek állnak majd a djuice előfizetőinek rendelkezésére
Miert, eddig nem igy volt?
Ha jol tudom ugyfelkoronkent kulon telefonos csapat van, legalabbis uzleti elofizetok csak utolso utani opciokent kaphattak lakossagi ugyintezot.
Aha, pont a dj volt eddig a kivetel, egy kalapban voltak a "sima" lakossagiakkal.
A többi csomag már előfizetéses, al egérdekesebb talán a djuice myVIP, melyet akkor vehetünk igénybe, ha aktív myVIP felhasználók vagyunk.
Csak a myVIP oldalon keresztul lehet elofizetni ra, boltban nem lesz kaphato.
Lenyege valami olyasmi, hogy mas myVIP csomagosakat ingyen lehet hivni, persze ehhez valami horror havidij dukal.
(Ja, hogy forintalisan azt is leirtatok? Sebaj.) -
toldy
őstag
Ehhez az apu anyu nevén van csak annyit szólnék hoy nem feltétlenül.Hugom is most kapot 18. szülinapjára egy új telót új előfizuval ( Telenor ) és ott tesóm nevén van az előfizu, apám csak kezes. Körbeérdeklődtem 10enéves ismerőseim közt és sokaknak van így az előfizetése.
-
Igaz, de mondjuk 27 évesen is szeretek divatos cuccokat vásárolni, koncertekre, kiállításokra járni, esetleg még 20 forintért beszélni is szeretnék. Az ilyen 27 éveseket elég rosszul érinti
nincs korkedvezmény?
Maga az elgondolás amúgy jó
Remélem a 3 "nagy" is lép valamit hamarosan.
-
knil
csendes tag
Először is: tetszik az új djuice. A régi is tetszett, ezért vagyok djuiceos.
Ennek ellenére.
"Biró Balázs pedig azt mondta, hogy próbálták, de ezt nem tudták kiverni a Telenorból"
Aha. Akkor ezentúl ha valamit nem akarnak megcsinálni vagy nem éri meg, a Telenorra fogják? Szép. Pedig a Telenortól kapják azt a párszáz milliót (millárdot?), amibe ez az egész kerül.
"A további választható csomag között találjuk az igazi nagy durranásokat"
A cikk írója miért nem néz utána annak, hogy ezek évek óta létező Pannon/Telenor szolgáltatások? (OK, Telenornál 40 Ft-tal drágábbak. Akinek az számít, szarjon sünt.)Szóval ez egy PR cikk volt, jelölés nélkül.
-
Kleroo
veterán
ha apu-anyu nevén van a teló akkor anyu-apu életkora a lényeg
szóval 18-26 közti sáv van.más:
Ez az életkori diszkrimináció...tipikus magyar hozzállás hogy ha vmit kitalálnak,akkor annak nézzük a rossz oldalát.ez 26éves korig van,és olyan +funkciókat nyújt ami nekik jó. az a piac hiányosság hogy nincs más életkorcsoport. ez az első ilyen kezdeményezés. remeknek tartom.ha bejön jöhet a többi. SZERESSÜK! ne utáljuk
aztán az idő eldönti működik-e ittHON
-
I like it
Főleg a csini hosztesz csajszikat a caféban
-
^Clown
addikt
Én is kb. amióta megjelent, azóta djuice-os vagyok, kártyás rendszerben, 24 évesen. Fogalmam sincs, hogy most akkor nekem is 29Ft/percre változott a tarifám?
-
EczkE
veterán
Tegnap este premierben tekintettem meg a reklámot és mit mondjak lenyűgözött. Először nem tudtam hova tenni és mire vélni, hisz a semmiből jött ez az egész, de nagyon tetszik és engem nagyon megfogott!
És a táradalmi szerepvállalás is nagyon jól hangzik, de ennek csak akkor van értelme, ha hosszútávon működik. Na meg az akciós vásárlás is jó ötlet. Csak működjön ez az egész.Majd az idő és a fiatalok eldöntök.
(mondjuk én is az vagyok.
-
rimbo
tag
Nem diszkrimináció, hanem piacszegmentáció.
Egy olyan csapatot akarnak kiépíteni, akiket valóban a fiatalos dolgok érdekelnek és meg lehet keresni egy hírlevéllel, koncertajánlóval vagy akár követi saját magától a facebook oldalon a történéseket. Ezáltal egy megkülönböztető közösséghez tartozhatnak a tagok, amiért több szolgáltatást kap, mint egy átlag halandó. Pont ezért vonzó bekerülni.
A Tisza cipőt se látod metálosokon vagy nem sok emo-s rendelkezik Gucci táskával.
A djuice célja, hogy valamivel kiemelkedjen a többi márka közül, ráadásul olyan dolgokkal, ami nem kerül sok pénzbe.Jelenleg akár a nagyiknak is lehet djuice előfizetése. Ő mennyire örülne, ha kapna egy SMS-t hogy "Jövő héten Tiesto koncert, ott a helyed.".
-
nyunyu
félisten
-
RepeatSector
senior tag
behalok
ez valahogy tetszik meg minden de hosszú távon sztem nem megvalósítható
meg az hogy 26év alatt ki van zárva valaki jó én csak 18vagyok de nem vogok a djuice cafe-ba rohanni jó nekem a t-mobilnál a domino nap meg a vodkafonnál az alap díjcsomag azért a westel volt régen a legkorrektebb amit ugye vitt továbba a tmobilis pl domino napba nincs csúcsidő bárkit 30ft-ért hívok és szép az élet -
HardRic
addikt
A pontrendszer nem tetszik, viszont az árak igen.
Simán átmennék hozzájuk, de én valamivel olcsóbban telefonálok, sms-ezek, amit ráadásul az ősök fizetnek, szóval, értitek. -
csab2
veterán
Szerintem valami ilyesmit akartak eleve kihozni a djuice-ból, mikor legutóbb dizájnt váltottak, csak nem indult be igazán a dolog. Nem merték bevállani? Szimpatikusnak tűnik a dolog. A reklámfilm jó lett, főleg, hogy tényleg a dolgozók szerepelnek (?) benne. Szerintem nem vitték túlzásba a marketing dumát. Az meg hogy a djuice-t mint külön cégként említik, csak azért van, hogy az egyszerűbbek is megértsék, hogy miről is van szó. Ez nem olyan vészes ferdítés szerintem. Kíváncsian várom, hogy mi fog ebből az egészből kisülni. Meg az egész Telenor váltásból.
-
geri|
aktív tag
tökre érdekes a piac szegmentáció...ugyanis hiába 26 év alatti, de ugyis apu meg anyu fizeti, vagy az ő nevükön van az előfizu...nem?
Tehát így hiába mérhető könnyen, de nem feltétlenül helytálló ismérv a '26 év alatti' cél csoport.Picit még a reklámról: sokat olvastam róla, meg láttam egy rövid prezit is, hogy a média-marketing egy egészen új szokása a főműsoridőben vásárolt átlagosnál is jóval nagyobb reklámideje, plusz legyünk provokatívak, is kicsipicit, de tudjon azonosulni a vezetővel a megszólított csoport a méretétől függetlenül.
Érdekes...van akinek bejön, van akinek nem, meg vannak akik tudják mi ezzel a célja a pannonnak, vagy djuice-nak.
Pár ambiciózus fiatal kezébe nyomnak egy valag pénzt, amit felhasználhatnak bármire. Ők meg élnek a lehetőséggel,plusz a magyar fiatalok igenis a világ élvonalához tartoznak...mmint fejlesztésben IS
Én amúgy inkább azt díjazom,hogy olyan dologhoz nyúlnak amit eddig még nem nagyon csináltak kishazánkban.
Ti mit gondoltol -
Landsmann
addikt
Arról sehol sem szól a fáma, hogy az eddig is djuice-osokkal mi a helyzet.
Ami meg a korhatárt illeti, nem vagyok biztos benne, hogy az ombudsman nem fog beleszólni. Mert uygebár életkor alapján történő diszkriminációról van szó. Még akkor is, ha maradhat előfizető, de a kedvezmények már nem járnak neki.
-
Chaser
legenda
A 26 év felettiek meg dögöljenek meg?
ez diszkrimináció már bocs
-
zoo8800
veterán
Aki már az, de "kiöregszik", maradhat a cég ügyfele, viszont más típusú szolgáltatásokat kap, mint a 26 év alatti bázis. A djuice tehát tényleg a fiatalokat célozza meg.
de ezt a g3c1séget...
most esett le... -
nyunyu
félisten
válasz
PowerBuldog #4 üzenetére
A reklámban szereplő "occóbban" vásárolhatsz bizonyos helyeken dologra is kíváncsi lennék, arról azt hiszem nem esett szó a cikkben.
Ezt takarna a misztikus, "nemletezo" MyLife menupont az uj dj menuben?
Eddig sokatmondo kerdojel szerepelt a tervezetben ennel a pontnal...
Ahogy most belehallgattam a dj vonalba, meg mindig suket ez a menupont
-
Kleroo
veterán
Nem de,nagyon le van ülve a piac(csak számhordozás van,mindenkinek van már telója).Ha ez bejön,márpedig ha vodás lennék,rohannék váltani.
sok hasznot hoz,nagyobb részesedés.Egyre többen öregednek 18 fölé,és alap lesz h djuiceos legyen. aki kiöregszik az meg megy a teleonrhoz,hogy maradhasson 20as.
De akármi jöhet. lehetne pl nyugdíjas tarifacsomagot is csinálni
mindenesetre hosszútávon sokat nyerhetnek vele ha bejön. Velem már nyertek(valamint aki végre vehete telefont,új előfizető lesz a rendszerben,az kapásból megy szintén djuicosnak,mert ócsó,menő,trendi,és sok kedvezményt kap)
-
nekem is nagyon szimpatikus a hozzáállás, mindenféle fika meg miegymás nélkül...
még ha keresnek is az embereken, akkor is példás, nem nagyon láttunk ilyet ezelőtt.
nem vagyok szkeptikus, drukkolok, hogy működjön, és a fiatalok is "működjenek"! -
az első reakcióm egy jó b*dös k*rva anyjukat volt. és még most se tettem túl magam ezen.
tegnap kb a semmiből (én legalábbis nem találkoztam evvel a hírrel, hivatalosan meg pláne nem értesítettek) bejelnetik, hogy a djuice kiválik a pannon/telenor-ból.hoyg miért dühít? 5-6 éve váltottam djuice-ra, azóta nem változtattam az előfizetésemen. se a pannon oldalán, se a djuice oldalán egy mukk nincs, hogy most mi is van velem. pannon-os tarifacsomagra már nem lehet átváltani 1741-en (ha azt választom egyszerűen leteszi) pláne nem tudtam felelős döntést hozni még az egész előtt.
ha pannon-os hív akkor annak én még hálózaton belül vagyok? vagy most egyik napról a másikra hálózaton kívül lettem a fateromnál meg a húgomnál?
24 éves leszek nemsokára arról végképp nem tudok semmit, hogy mi lesz, ha betöltöm a 26-ot (én még nem olyan szerződést kötöttem, amiben bárhol is lett volna korhatár)még az is lehet, hogy fogyasztóvédőkhöz fogok fordulni. ezt nem így kellett volna. be kellett volna jelenti és mindenkit átsorolni egy telenor-os "legacy djuice" csomagba, illetve, ha kéri akkor díjmentesen átrakni a djuice-hoz.
soha semmikor nem szabad ilyen "hard-upgrade"-et ennyi felhasználóval, főleg gyakorlatilag 0 hivatalos tájékoztatással.
egyébként még szimpatikus is lehetne, de most komolyan elgondolkodtam, hogy voda-s leszek inkább (és családot is viszem oda)
-
moonman
titán
én már majdnem elhittem, hogy buliból csinálják és nem is pénzért, meg hogy beleszólhatok, aztán rájöttem, hogy már nem vagyok 26. sit.
szerk: szerintem ebből fél éven belül akkora fogyasztóvédelmi per lesz, hogy megbánják az egészet.
-
geza12
aktív tag
Nagyon jó cikk.
Köszönjük -
zombinyul
addikt
Nekem is bejön,ráadásul még épp nem vagyok 18 sem,így még akár közöm is lehet hozzá
a reklámfilm valóban tetszetős(a tényekhez viszonyítva kicsit túlságosan is,de nincs cég,aki ne így csinálná),a fiatalokra ekkora hangsúlyt még tudtommal nem fektettek.Pedig manapság azért szerintem jelentős százaléka az előfizetőknek fiatalokból áll.A kúltúrális dolgok "fellendítésébe" fektetett energiájuk valóban dicséretes,manapság sajnos ez a korosztály inkább ragaszkodik a züllött élethez,a fele legalább ilyen,nem baj,ha egy cég a másik felét megfogja ilyesmivel.Meg a munkára való buzdítás(felveszem videóra amint takarítok egyet a helyi játszótéren),az is szimpatikus.
Nekem tetszenek az újítások,elsődlegesen Pannonos vagyok egy ideje,de a Djuice újításai valóban figyelemre méltóak.Kíváncsi leszek a gyakorlati hasznokra.Minden esetre Vodáék/T-ék fel köthetik a gatyát,mert erre egy ideig véleményem szerint nem fognak rákontrázni szvsz...És ez nekik jelenthet akár (jó)pár elvesztett ügyfelet,de fájjon emiatt az ő fejükInkább ilyesmivel versengjenek az előfizetők kegyeiért,nekünk csak hasznos
A cikk pedig természetesen hozza a színvonalat,remek lett -
#21559296
törölt tag
Szimpatikusak. Reméljük, hogy nem csak mézesmadzagba becsavart kamu az egész (ergo: álcázott lehúzás)...
Ui: de kár, hogy ebben a mai világban senkiben sem tudok már bízni...
-
zoo8800
veterán
A djuice complete nekem továbbra is über alles
-
Tegnap este ülök a szobámba, és anyám meg tesóm egyszerre rohan be, hogy új szolgáltató lesz, a djuice. Egyből jöttem fel ide, hogy mi van, de így megnézve a videót, és elolvasva a cikket már tiszta a dolog.
Nekem tetszik, bár várjuk ki a végét. Ezt mind így elmondani szép és jó, de majd akkor lesz az igazi, ha így is lesz.
Az meg így külön vicc az egészben, hogy most egy nem hozzáértő megnézi a reklámot, utána ők lesznek a megmentők, mert milyen olcsók, meg jófejek, miközben ezeket az árakat is nyugodtan lehetne még tolni lefele rendesen, mert így is rongyosra keresik magukat.. -
HXY
addikt
De jó dolog fiatalnak lenni!
-
plus44
veterán
Nem kell ettől sem hasra esni, ellenben ez a közösség építő/formáló szerepkör igazán tetszetős, sőt mondhatni nagyon dicséretes. Kíváncsi vagyok meddig mennek a dolgok.
-
Bling95
őstag
nekem igy nagyon bejön és reklámfilm is marha jó sztem,, lehet váltok
-
LamerGyuri
senior tag
Hát ez sem a spanyolviasz.
Látom,másban is felmerülnek azért kérdések.Volt már máskor is - mástól is lehengerlő reklámkampány.A lényeg a cikkben van elrejtve: A nagyjából 20 embert számláló cégmag ennek megfelelően kikerül a multik bürokráciával átitatott világából, az elkövetkezendő két és fél évben gyakorlatilag kötetetlenül mozoghatnak, a lényeg, hogy nyereséget produkáljanak. Tehát a szolgáltató mindíg jól járjon.
Mellesleg eléggé promo szagú cikk: megszurkáljuk őket,de csak fogpiszkálóval,nem karddal; higyjétek el ti is, fasza dolog ez nektek. -
PierNight
aktív tag
bakker dejó
én pannon előfizus vok és nem szeretem...még 3 hónapom van hátra..sztetek azt meglehet oldani,hogy meghosszabítom a szerződésemet de átlépek ebbe a djuice-ba?
havi 2500ft teljesen lebeszélhető sms hívás minden 20ft + 500ft értékő djuice szolgáltatást kapsz mellé ingyen. -
nyunyu
félisten
Ehh, megiscsak kepesek voltak kirakni a dj-s 1220-at levalto uj szamra a "szevasztok" bekoszono szoveget
Errol nekem Devenyi Tibi bacsi jut eszembe, amikor "Segasztok"-kal inditotta az Elektor Kalandort.
-
PowerBuldog
veterán
Szimpatikus próbálkozás az egyszer biztos. Hosszútávon leszek kíváncsi, hogy mennyire fog időközben a Telefon beleszólni a dolgaikba, illetve a társadalmi szerepvállalásuknak mennyire lesz nagy hatása.
A reklámban szereplő "occóbban" vásárolhatsz bizonyos helyeken dologra is kíváncsi lennék, arról azt hiszem nem esett szó a cikkben. -
toldy
őstag
Én ezzel csak most szembesültem, be kell hogy valjam eddig tetszik a dolog ( és igen én is 26 alatt vagyok pár évvel). Ezek a Djuice Cafék hol lesznek? ( nem pontos cím hanem pl deák tér és kint vagy hogy, üzlethelységekben szokásos helyeken?)
-
FRENK1988
veterán
A cikk végén 2x szerepel a cikkíró neve.
De amúgy jó kis cikk lett, ja és nekem is bejött a reklámfilm
-
GALARDO
addikt
A reklámfilmet tegnap láttam nagyon bejött!
És még 26 alatt vagyok!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gránit mosogató
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gumi és felni topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Nehéz helyzetben az SMIC, régebbi chipet használ az új Huawei laptop
- PlayStationre is jön az első Gears of War felújítása
- További aktív témák...
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 64/1TB RTX A2000 4GB UHD 4K
- Acer Nitro V 16 AI Gamer Laptop! Ryzen 7 260/RTX 5070/32gb DDR5/2TB SSD/2560x1600/180hz/Beszámítok!
- Szép Dell Precision 5560 Slim Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon W-11955M 64/1TB RTX A2000 4GB FHD+
- AOC CQ27G2S Monitor (2K/VA/165hz)
- Samsung C27F396FHR Monitor
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E6410 - i5 I 4GB I 250GB I DVDROM I 14,1" WXGA I Garancia!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest