Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyunyu

    félisten

    Kozben olvasom a cikket is :DDD

    A technikai oldalon is vannak közös területek, a telefonos ügyfélszolgálat a Telenorral egy helyen fog üzemelni, viszont a djuice-os ügyfelekkel külön fognak foglalkozni, tehát ha felhívjuk a djuice call centerét, akkor kizárt, hogy "sima" telenoros emberekkel kelljen beszélnünk, dedikált emberek állnak majd a djuice előfizetőinek rendelkezésére

    Miert, eddig nem igy volt?

    Ha jol tudom ugyfelkoronkent kulon telefonos csapat van, legalabbis uzleti elofizetok csak utolso utani opciokent kaphattak lakossagi ugyintezot.

    Aha, pont a dj volt eddig a kivetel, egy kalapban voltak a "sima" lakossagiakkal.

    A többi csomag már előfizetéses, al egérdekesebb talán a djuice myVIP, melyet akkor vehetünk igénybe, ha aktív myVIP felhasználók vagyunk.

    Csak a myVIP oldalon keresztul lehet elofizetni ra, boltban nem lesz kaphato.

    Lenyege valami olyasmi, hogy mas myVIP csomagosakat ingyen lehet hivni, persze ehhez valami horror havidij dukal. :DDD
    (Ja, hogy forintalisan azt is leirtatok? Sebaj.)

    Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

Új hozzászólás Aktív témák