Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • geri|

    aktív tag

    tökre érdekes a piac szegmentáció...ugyanis hiába 26 év alatti, de ugyis apu meg anyu fizeti, vagy az ő nevükön van az előfizu...nem?
    Tehát így hiába mérhető könnyen, de nem feltétlenül helytálló ismérv a '26 év alatti' cél csoport.

    Picit még a reklámról: sokat olvastam róla, meg láttam egy rövid prezit is, hogy a média-marketing egy egészen új szokása a főműsoridőben vásárolt átlagosnál is jóval nagyobb reklámideje, plusz legyünk provokatívak, is kicsipicit, de tudjon azonosulni a vezetővel a megszólított csoport a méretétől függetlenül.
    Érdekes...van akinek bejön, van akinek nem, meg vannak akik tudják mi ezzel a célja a pannonnak, vagy djuice-nak.
    Pár ambiciózus fiatal kezébe nyomnak egy valag pénzt, amit felhasználhatnak bármire. Ők meg élnek a lehetőséggel,plusz a magyar fiatalok igenis a világ élvonalához tartoznak...mmint fejlesztésben IS:D
    Én amúgy inkább azt díjazom,hogy olyan dologhoz nyúlnak amit eddig még nem nagyon csináltak kishazánkban.
    Ti mit gondoltol

    LiveStrong

Új hozzászólás Aktív témák