Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz julius666 #36 üzenetére

    A temporális zavarokat, és az UI részt nyilván sosem fogják tökéletesen kezelni a teljesen post-process AA-k, pláne nem a külsőleg kényszerített hackes/driveres megoldások, de az MLAA például már rengeteget javult a textúrák homályosítása szempontjából. A 11.8-es Catalystban már a legújabb Jimenez algoritmus variánsa van, aminek a képminősége a post-process AA-k között a legjobb. [link] - korábbi hírben becsekkolható. Az FXAA előnye, hogy nagyon régi kártyákon is fut, és szinte alig van erőforrásigénye. Ez két eltérő megvalósítás, de ennél többet a gyártók nem tudnak tenni. A fejlesztőkön múlik minden. Az világos, hogy az MSAA már nem, vagy nem teljes alternatíva. Ellenben van több tucat megoldás, amelyeket bármikor lehet kombinálni az "über-AA" érdekében. A Frostbite 2.0 motor például négy AA-t is kombinál.
    Amíg pedig a fejlesztők nem állnak rá az "über-AA-kra", addig van alternatíva az MLAA és most az FXAA személyében. Amelyik játék semmilyen más formában nem támogatja az AA-t, ott ezek bizony jól jöhetnek. A többi programnál pedig használni kell a beépített AA-t, vagy szimplán nem kell AA-t használni. Igazából semmi sem kényszerítés, de örömteli, hogy foglalkoznak a problémával. :)

Új hozzászólás Aktív témák