- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Ár-érték bajnokot avatott a Poco?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
bébi67
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #10055 üzenetére
Milyen módosításokat hozott az új firmware?
-
#04441088
törölt tag
válasz
gilimbgalamb #9778 üzenetére
Kolléga dualos és 131 van fent neki. FFel rakta fel. link.
Garival akkor van gond ha olyan verziót raksz fel, ami az adott telefonra nem jön ki hivatalosan. De FFel vissza lehet rakni a régebbi verziót.
-
#04441088
törölt tag
válasz
gilimbgalamb #9773 üzenetére
Jelenleg mi van fent?
137 meg nem is telepíthető.. 131 igen, azt rakd fel.
Ha valami gond lenne segítek visszaallitani a gyari rendszert. -
Bzs90
csendes tag
válasz
gilimbgalamb #8506 üzenetére
Igen nekem Telenoros a készülék is amire most jött frissítés.
-
GEIL
addikt
válasz
gilimbgalamb #8485 üzenetére
világos....
-
Bzs90
csendes tag
válasz
gilimbgalamb #8485 üzenetére
Működik mindenhol. Én most olyan helyen vagyok ahol előjött mindig a gond. Most tökéletes. Éjáó
-
GEIL
addikt
válasz
gilimbgalamb #8480 üzenetére
Kiváncsi leszek.....bár tegnap mértem a ház előtt is adatsebességet....."4G"-n 12/14..."3G"-n 9/8....."H+"-on 7/4......
szóval nem tojok be ha nincs 4G-m.....
Esztergomban vagy rosszkor vagy rossz helyen mérek 4G-t, mert az LG G4-gyel csak maximum 27/25 körülieket mértem télen....többet még soha.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #8480 üzenetére
A vicc az hogy felhívtam a telenoros ügyintézőnket, közölve, hogy jött 1 frissítés és úgy néz ki több helyen megjavult a helyzet, és azt sem tudták, hogy frissítést kaptunk, a telenor is rendesen képben van
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #8091 üzenetére
erőltetik, hogy az újnak jónak kell lennie, hát én megteszek mindent, hogy kiderüljön... voltam már szervizben, kapok az újonnan forgalmazottakból is ami állítólag nem hibás... de hát mind tudjuk, hogy nem készülék hiba... hát teszek 1 próbát ezzel is... ezzel nekem itt befejtődnek a lehetőségeim, és ezek után nekik is el kell ismerniük hogy ez nem telefon hiba ha szar lesz... de ha jó lesz akkor részemről is fejvakarás...
-
KZP
őstag
válasz
gilimbgalamb #8091 üzenetére
Nem gondolnám, hogy a Telenor kedvéért más hardverrel is gyártottak készülékeket...
-
M_Toni
csendes tag
válasz
gilimbgalamb #7903 üzenetére
Nekem szinte szóról szóra ugyan ezt mondták karácsony után mikor bejelentettem a hibát, majd közölték velem pár óra múlva a vizsgálat eredményét. Biztos van nekik honnan beólvasni a sablondumát.
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #7906 üzenetére
Nekem felajánlott egy olyan lehetőséget a kkv@telenor.hu cimre tett panaszom utan az ügyfélszolgálatis, hogy cserelik a készüléket egy mostani ujjonan forgalmazott mate 10 pro ra. Mert megvannak győződve hogy az jó es hogy készülék hiba van... Hétfőn kell döntenem elfogadom vagy sem. Próbáld meg te is ezt, ha jól emlekszem te is céges flottas vagy, akkor pedig a kkv nal érdemes panaszkodni ott nem szaroznak annyit.
-
gusthy
veterán
válasz
gilimbgalamb #7903 üzenetére
Azt hiszem, egy pertársaság megérné. Amúgy egy homár bejegyzés is.
-
p2pp
őstag
válasz
gilimbgalamb #7906 üzenetére
NFC SIM sem jött be!
Ma mentem érte vagy 100km-t , de teljesen feleslegesen.
Mammutban kaptam 5100 Ft volt.
Állítólag még az Astoriában van a Mammuton kívül.
Nem készülék hiba az már biztos sztem. -
válasz
gilimbgalamb #7906 üzenetére
Telenor által értékesített készülék is volt már szervizben, ahol kimondták, hogy nincs gond a telefonnal, más szolgáltatók hálózatán hibátlanul működik, fogja fel azt a Telenor egyfajta precedensnek, pláne úgy, hogy a Huawei ügyfélszolgálat is azt nyilatkozta, miszerint ne küldjék a készüléket szervizbe, mert nem azzal van gond.
-
#04441088
törölt tag
válasz
gilimbgalamb #7906 üzenetére
Fogyatékkal élők, innentől nekik megy az adóm 1 %-a.
-
Daffni2
addikt
válasz
gilimbgalamb #7903 üzenetére
Siralmas.........Nem csodálom,hogy tömegesen lépnek az emberek a Telenortól.
-
válasz
gilimbgalamb #7903 üzenetére
Nesze semmi, fogd meg jól...
A szerviz majd megállapítja, hogy a készülékkel nincs probléma - ahogy történt másnál is, aki lefutotta azt a kört - és ott leszel, ahol most, illetve annyi hátrányod lesz, hogy addig nem lesz nálad a készülék.
Ilyen esetben írd/írjátok meg nyugodtan a Telenornak, hogy mások lefutották már a szervizes kört és a fenti álláspont született, így az általuk javasolt szervizeltetés nem vezet eredményre.
Ezért javasoltam az érintetteknek korábban a csoportos fellépést a Telenornál, mert egyesével ostobának nézik az előfizetőt, lefuttatnak vele felesleges köröket, húzzák az időt, terelnek... -
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #7787 üzenetére
Nekem a huawei ügyfélszolgálatos a lelkemre kötötte, hogy nehogy szervizbe küldjem a készüléket, mert semmi baja, mondtam hogy tudom, elkérte az IMEI számom és BUILD számot, és telenor felé ő jelezte a hibát, mert a telenor nekik azt jelezte, hogy a problémát orvosolták... na most akkor mind2 ügyfélszolgálat hazudik?
-
válasz
gilimbgalamb #7787 üzenetére
Előrébb, ha a Telenor elismerte végre, hogy az ő 4G hálózatával van probléma, csak gondolom ezt nem tálalták az alsóbb ügyintézői szintjükön.
-
Aryon87
félisten
válasz
gilimbgalamb #7787 üzenetére
Nekem sanda gyanum, hogy a "szervizes kapcsolasnal" valojaban csak a fonoket kapcsolja at..
Mindegy, hamarosan ugyis kiderul a turpissag. Addig marad igy ahogy van. -
reddoors
tag
válasz
gilimbgalamb #7766 üzenetére
Megoldották volna a B20-as problémát? Az érdekes szerintem..
Vagy jött volna rá telenoros szoftverfrissítés ? -
GEIL
addikt
válasz
gilimbgalamb #7766 üzenetére
Igen....enyém jövő héten ér ide.
-
válasz
gilimbgalamb #7432 üzenetére
Papíron lehetne arra hivatkozni a gyártó(i szerviz) irányába, amit a Telenor állít, már ha igaz és írásban is adják, hogy a régiekkel van csak náluk gond, az újonnan forgalmazottal nincs, de szerintem a gyakorlatban nem fog garantáltan működni a dolog, mert a hivatalos szerviz már kimondta, hogy nem a készülékkel van probléma, beleteszik más szolgáltatók SIM kártyáját és azoknál azonos frekvenciákon sem jelentkezik a 4G hívásos hiba.
Vádaskodni nem akarok persze a Telenor irányába, de nagyon kíváncsi lennék, hogy miben más az az "új" készülék, amit mostantól forgalmaznak, mert hardveresen biztos nem tér el, viszont ha csak szoftveresen nyúltak bele, akkor azt a régieken is kivitelezhetik, ha meg a 4G hálózatukat kezdték el átkonfigolni - mert ilyen infó is terjeng -, akkor meg nincs miről beszélni,,,
Mivel eddig több, egymással ellentétes infó is napvilágot látott a Telenor illetékesei által, így csak azzal lehetne kezdeni valamit, ha valaki írásban megkapná valamelyiket, azt lehetne a gyártó irányába felterjeszteni, de félek - illetve tapasztalatom is van ilyen téren, bár más féllel -, a gyártó és a forgalmazó valamilyen szinten védi egymást, ameddig csak lehet, nem teregetik ki egymás szennyeseit az ügyfelek előtt, ezért megy inkább a terelés rendesen... -
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #7432 üzenetére
na mondjuk ez egy fogós kérdés... ott előadod talán hogy te nem tudsz semmit erről a hibáról beletetted a kártyádat és szar nem érnek el, ha ujraindítod 1 hívásig működik, nem tudod mi a gond, de adjanak egy másikat, mert ez fos... rosszabbik esetben elküldik szervizbe, szinte biztos hogy a TMX hez megy, onnan vissza küldik, hogy a telefon jó, a viszonteladó meg vakarja a fejét...
hiszen látta ő is hogy nem jó..
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #7370 üzenetére
Ezt irtam... Mondta a telenoros uzletkotom hogy a problema regio fuggo... Ugyan az a telefon egy mas tornyon az orszag masik vegeben nem produkalja a hibat... Ezert a sim csere sem old meg semmit.
-
kano
nagyúr
válasz
gilimbgalamb #7356 üzenetére
Ez flotta csoportban tesztelték az NFC-s Telenor kártyával és jól működött állítólag (közzé is tették, hogy ezzel a kártyával ok). Nincs valakinek ilyen kártyája?
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #7356 üzenetére
sejtettem, én abban bíztam még, hogy majd ha jön a frissítés jön vele egy szolgáltatói is és hátha, ezzel vigasztalom magam, hogy mi még ezért nem kaptuk meg
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
gilimbgalamb #7354 üzenetére
Szólj ha pozitívumot tapasztalsz
-
kano
nagyúr
válasz
gilimbgalamb #7343 üzenetére
Tehát akkor mégis a 4G-vel van a gond... (vagy inkább a szolgáltató kártyájával)
Mindegy, hidegen hagy igazából csak gondoltam segítek, ha valaki vevő rá.
Ha nem, akkor nem... -
mouzrr
őstag
válasz
gilimbgalamb #7241 üzenetére
Van a Hd widgets, en anno megvettem, van benne 3g 4g kapcsolo viszont ha ranyomsz csak bevisz a beallitasokba ahol neked kell atallitanod a preferalt halozatot sajnos.
-
pergabb
senior tag
válasz
gilimbgalamb #6659 üzenetére
na igen, mert ha köcsögök, lehúznak egy új sim árával is
-
válasz
gilimbgalamb #6530 üzenetére
Én hamarabb váltanék szolgáltatót, ha így állnának valamihez - tudom, könnyen beszélek, mert Telekomos a privát előfizetésem (20+ éve), a másodlagos maszek számom meg Vodafone-os, de annak a szolgáltatóját is magam választhatom meg.
Bízni kell benne, hogy mihamarabb lesz megoldás, amellett persze érdemes minden érintettnek elpanaszolni a problémát a Telenor és a Huawei irányába is - már akik eddig nem tették meg -, lehetőleg írásban (is), így nagyobb lesz rajtuk a nyomás, az hátha felgyorsítja a megoldáshoz vezető folyamatot.
Akár egy közös petíciót is lehetne írni, részletesen taglalva abban a problémát, amihez minél több Telenor előfizető adja nevét, aki Mate 10 Pro-val rendelkezik, az is segíthet.M_Toni: Az úgy még durvább.
-
rhonin
senior tag
válasz
gilimbgalamb #6168 üzenetére
Glance plust próbáltam. Működik, csak valamiért ujjlenyomat oldáskor nem egyből a főoldalra visz hanem csak a feloldó képernyőre. Duplán kell ujjlenyomattal feloldani.
Nem tudom bug-e de én nem találtam rá beállítást.Ezen kívül viszont eléggé testre lehet szabni az AOD-ot. (színes, méret,fényerő stb.)
-
atikó
őstag
válasz
gilimbgalamb #6154 üzenetére
Nekem az egy sim verzió van, kivancsi vagyok arra mikor jön, 127 van jelenleg.
-
zoleeno1
veterán
válasz
gilimbgalamb #6154 üzenetére
Szerintem az nem is igy fog jonni, hanem egyeni frissites formajaban, mint anno nekunk, telekomosoknak az elején
-
válasz
gilimbgalamb #6017 üzenetére
Nem pont egyszerre kapnak frissítést a BLA-L09 és a BLA-L29 típusok, de még az egyiken vagy másikon belül is blokkokban engedélyezik azonosító alapján, hogy ne minden készülék egyszerre ugorjon neki a szervernek, az utóbbinál viszont azt mutatják az eddigi tapasztalatok, hogy minimális eltérés van csak.
Azért szokták elkérni az azonosítót, hogy ellenőrizzék a pontos típust, melyik régióba tartozik...stb.Üdv az új tulajoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Horgász topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bittorrent topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S25 Plus Navy 12/256 GB Újszerű, karcmentes állapotban!
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest