- Jövőre az Apple megérkezhet 2019-be
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Csak nem növel akkukapacitást a Samsung
- Akkus tok lehet a megoldás az extra vékony készülékek számára
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz
MaCS_70 #17527 üzenetére
Szerintem sima statisztikai alapú lesz - egy-egy bejelentés nem jelent semmit, de ha valahonnan pl. minden esti csúcsban jelentenek balesetet (és sokan megerősítik), esetleg mellé rendőrt is meg dugó is ott alakul ki, akkor nagy az esélye, hogy ott tényleg több a baleset, mint ahonnan századannyi bejelentés érkezik.
-
bl4ze
veterán
válasz
MaCS_70 #15748 üzenetére
Én feleségem autójában tapasztaltam ezt, olyan sokat nem tudtam vele szórakozni, de nagyon felidegesített.
Akkor ez valami központi / network dolog lehet ?
Majd ma is ránézek, remélem tényleg megjavul. Én hülye meg cache törlés, wipe és most teljesen előről be kell majd lakni. User név, ország stb....Akkor ez valami Waze probléma lehetett, ha nálad is ez volt.
zeon.hu : Elég hamar lefut ez a "No network connection" szerintem nincsen idő a force stop-ra. Egyébként ha lenne mit oldana meg, mire lenne jó ?
-
Faterkam
addikt
válasz
MaCS_70 #15670 üzenetére
Én tegnap a Margit hídtól mentem Budakeszire, felvitt volna isten tudja merre a kertek alatt, de mondom kivételesen rendesen lehetett menni a Margit körút, Széll K. tér, Szilágyi E fasor fele is, hát én le nem térek! Folyamatosan le akart terelni a Margit u-ra, aztán a Bimbó útra, aztán a Mamutnál, a Retek u-ra. Én meg mentem a legrövidebb úton, egyedül a Budakeszi út elején volt pár perc dugó, de így is 5 perccel előbb értem fel, mint a javasolt leggyorsabb út, De ezt nem először csinálja. Ja és ezt az utat már csak akkor ajánlott fel, amerre mentem, amikor már a Budakeszi úton jártam. Addig meg sem jelent!
-
plömplöm
őstag
válasz
MaCS_70 #15572 üzenetére
ha off, akkor tegyük off-ba
szóval előkerestem nektek, egy itteni 2005-ös bejegyzés és hozzászólások, némelyik hsz ugyanolyan érdekes, mint ezek itt most
"egyáltalán nem olyan triviális, hogy a telefon könnyen elérhető távolságban legyen. Nekem például komolyan előre / félre kell hajolnom, hogy elérjem.", nekem meg könnyen elérhető. milyen autóban megoldhatatlan neked a dolog?
-
janosibaja
őstag
válasz
MaCS_70 #15569 üzenetére
MaCS, egyetértek.
Megjegyzem, nekem bluetooth kihangosítóval működik, a kormányon lenyomok egy gombot, s azzal felveszem, végén meg magától lekapcsol: semmivel nem veszélyesebb így telefonálnii vezetés közben, mint mondjuk valakivel beszélgetni a kocsiban, vagy zenét hallgatni. Az viszont rohadt veszélyes, hogy eltűnik az egész a szemem elől a lehető legrosszabb pillanatokban.
Samsungék megoldották, tudom. És OK, lehet kopogtatni a mobil kijelzőjén - bár nekem úgy sem működik, csak akkor, ha a felső sávból lehúzom, miközben megyek 130-cal, s kijelölöm, hogy a futó programok közül a Waze legyen felül.
Ez nagyon gáz, sokkal gázabb, mint hogy egy ikont milyen színűre szineznek, vagy hová raknak át. de elengedem a témát, nem akarom spammelni, csak gondoltam, hátha van egy jó ötlet, miként lehet "mindig felül marad"-ra állítani kedvenc navimat. -
plömplöm
őstag
válasz
MaCS_70 #15548 üzenetére
egy adott helyre kell egymás után kétszer odapöttyenteni, mely felület van akkora, hogy oda sem fókuszálva, az ember szeme sarkával pozícionálva ezt meg lehet tenni könnyedén, aki erre nem képes, annak egyéb problémái is vannak. egyébként az egész vezetés közbeni telefonálás egy extrém sport, önmagában képes elvonni az ember figyelmét a vezetéstől, mint főtevékenységtől, én nemes egyszerűséggel nem veszem fel a telefont, ha nem olyan szituációban vagyok. és ezt az egészet a waze-nek felhozni, mint hibát, övön aluli.
-
Márton
nagyúr
válasz
MaCS_70 #15548 üzenetére
+úgy van!
M1-M0 találkozásánás épp terelés van (gondolom nem 1-2 napja), és épp tegnap mentem volna az M0-ra, de nem jelzett, hogy maradjak a jobb oldali sávban, a táblát meg pont kitakarta egy kamion. Mikor biztos ami biztos alapon, át akartam volna menni a jobb sávba, már záróvonalam volt.. Így túlmentem, majd Törökbálintnál vissza..
Miért nem jelezte ezt? -
válasz
MaCS_70 #15390 üzenetére
Csörögni tényleg nem csörög a bekevert bioetanol miatt, de sajnos a bioetanol energiasűrűsége csak kb. kétharmada a benzinnek, tehát a berakott kb. 9 térfogat%-nyi bioetanol kb. 3 %-al csökkenti a tankolt üzemanyag energiatartalmát.
Szóval a reklámnak hangzó állítás nem úgy igaz, hogy a bioetanol nélküli (prémium) üzemanyagokkal kevesebbet fogyaszt az autó, hanem úgy igaz, hogy az E10-es üzemanyaggal bizony többet fogyaszt, mint korábban.
Persze ezt sehol sem verik nagydobra
-
Marvinyo
aktív tag
válasz
MaCS_70 #15370 üzenetére
Igen. ÖMW-nél talán Maxxmotion 95, Shellnél a V-Power 95 (vagy a FuelSave 95, sose vagyok jó ezekben a márkanevekben, valamelyik az alapbenzin). Természetesen a saját appjuk két kalap fos. ÖMW-nél keresni se lehet benzinre, Shellnél meg hiába lehet keresni árat - "természetesen" - nem ír.
Elvileg 5-15 forint felárat még megér, de ~380-400 mellé még 50-70 (ami néha van a Shellnél) már elég sok.
Auchan 98-at nem biztos, hogy tankolnék :-) E5/E10 nem érdekel annyira, kocsi - elméletileg - bírja mindkettőt, az E5-ért meg tuti nem fogok 100-as benzint tankolni 500-ért... -
fant0mi
őstag
-
hanti
senior tag
-
Szili17
tag
válasz
MaCS_70 #10824 üzenetére
Értem, köszi! Lényegében hasonló a két dolog.
"Rossz irányban indít el" és emiatt egy alkalmas ponton visszafordít.
Ez nagyvárosban ugye kevésbé gond, ahol nincs sok keresztutca ott ez problémásabb.
Az a baj, hogy valamilyen irányban kerülsz fel az útra és arra akar vinni, ha ugye ez a rossz irány akkor az van amit te is leírtál. Ha nincs még GPS jel (mondjuk lakáson belül), akkor azt hiszem a rövidebb út felé tervez, majd amikor látja a műholdakat a telefon akkor kóvályog kicsit a jel és megint "valamerre" fog állni. Én is láttam már többször ezt, hogy tervez, majd csipp és tervez egy hosszabbat, pont emiatt.Tuti ellenszer: Indulásnál egyedül kell irányt választani a kertkapuból, tudod hogy balra vagy jobbra kell-e menni és miután elindulsz majd újratervez ha kell. Illetve az áttekintőn rápillantani hogy hurkol-e így és ha igen akkor alapból a másik irányba menni.
Megj.: Nem tudom ez-e a nagyobb szívás, vagy az hogy mindig a rövidebb irányba indít és akkor ha nem tudsz megfordulni akkor így jártál majd mész amerre tudsz. (Mondjuk utóbbi most is megvan esetenként.
)
-
Szili17
tag
válasz
MaCS_70 #10816 üzenetére
_Szerintem_, ilyen sokakat küldött arra dolog nincs benne. Ha egy autóban indítasz több készüléken tervezést ugyanoda, akkor nem feltétlen fogják ugyanazt mondani, sőt ha te kézzel tervezgetsz (nézegeted az útvonalakat), akkor is adhat mást, ami adott pillanatban jobbnak tűnik, viszont annyival nem, hogy útvonalat is váltson miatta. (Ilyen tuti van benne, hogy kell x perc nyereség hogy menet közben újratervezzen.)
Historikus adatokat is néz (a valós idejűek mellett persze), ezért van az hogy "nem követtem és akkor 2 perccel korábbi lett az ETA". Mert valóban azt becsli, de a másik útvonalon biztosabban tartható az érkezési idő.
MaCS ezt a falus dolgot részleteznéd picit kérlek? Amiről beszélünk az az, hogy a másik falu felé indít el, majd visszahoz? Ez ilyen "egyutcás falu"? Mert akkor ezen tudnánk segíteni elméletileg.
-
Szili17
tag
válasz
MaCS_70 #10615 üzenetére
Alapvetően 20-30 percig marad kint 1-1 jelentés (ne kövezz meg ha nem pont annyi, én így tudom, sose mértem még le ténylegesen), ha megköszönöd akkor meghosszabbodik igen. Mindenképpen köszöngetni kell, ha látod és valós és nincsottozni ha nincs ott. Így fog jól működni.
Hogy ilyenkor mi történik, hogy meghosszabbodik x perccel a kintlét vagy újraindul csak az y perc (ami 20-30 szerintem) azt passz. -
-
plömplöm
őstag
válasz
MaCS_70 #10589 üzenetére
mint ahogy a motor üzemelésével sincs összeköttetésben, mert ha össze lenne, akkor egy hibrid autónál eléggé random lenne a bekapcsoltsága
a hivatalos info szerint: "(3) * A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják."
azaz elég már ráadni a gyújtást és pilácsol
Új hozzászólás Aktív témák
lo Waze, a közösségi “mindennapi” navigáció bemutatása.
- Musk megerősítette, újabb országban indult be a Starlink
- Skype topic
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Túra és kirándulás topic
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Politika
- Színes, szemkímélő E Ink monitor jött a BOOX gondozásában
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 3510 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest