Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szili17

    aktív tag

    válasz #79335424 #4351 üzenetére

    Maradjunk annyiban hogy te sem láthatsz mindent előre és van olyan helyzet amikor a Waze még tud szólni hogy "nem erre kéne menni", de mire te találkozol vele már késő (persze nem tévedhetetlen a Waze sem, soha nem állította senki). Ettől függetlenül mindenki arra megy amerre szeretne (és szabályos), te fogod a kormányt vagymi.
    Szerinted én mit mondok amikor a jelentésben látom hogy előtte javasolta, hogy menj fel az alsó rakpartról, a jelentő ment tovább egyenesen, majd reklamál.
    De fordítsunk a dolgon, hogy megértsd miért így működik ahogy. Tegyük fel hogy annyira fixen követné a pozíciódat, hogy amikor a két rakpart közül nem a tervezettet választod, azt is észreveszi (vagy legalábbis mindig rátesz a helymeghatározásból vett pozíciódhoz legközelebb eső útra). Szerinted hogyan működne ez a belvárosban? Az én véleményem az hogy szarul, amikor 40 métereket kóricál a pozíciód a GPS szerint. Ez nem a Waze, ez a te telefonod, hidd el láttam én már jelentésekben nyomvonalat, nem szeretnéd ha így működne a Waze, sőt a többi térképszoftver sem így működik. De fejben tartom, kipróbálom majd iGO-val is a rakpartos módszert, feltéve ha tudja hogy lehet fel- meg lehajtani. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz #79335424 #4355 üzenetére

    Tudom, sokat írtam, most rövidebb leszek. Ez nagyon jól hangzik hogy célhardware, de miben nyújt többet? Te azt akarod mondani, hogy pontosabban tud pozicionálni, igaz? Tehát nem is a Waze-zel van a baj, meg nem az iGO-val, hanem a helymeghatározás pontosságával. Én kíváncsi lennék egy ilyenre, amikor megmutatod, hogy a telefon rossz helyre tesz, bezzeg a célhardware az kifogástalan. Nem kötekedésből, tényleg csak egészséges kíváncsiság és meglepettség. (Ja igen, mondjuk olyan célhardware, amit hétköznapi embereknek eladnak navigációnak, tehát ne hozz valami NASA/NSA kütyüt.)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz #79335424 #4372 üzenetére

    Akkor meg nem olvasod el amit írok és random hülyeségeket dobsz be. Ha nem pontosabb a telefon mint a PNA vagy PDA vagy kármi más, innentől kezdve szoftveres döntés hogy mekkora hibahatárt fogadsz el, ezt le is írtam. De ha téged nem motivál az értelmes vita akkor felesleges. 'Balesetmentest! ;)
    Igen Taybore, ez van, próbálod felvenni a versenyt.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz #79335424 #4396 üzenetére

    Amikor felöltötte a fehéret akkor ott már te nem futsz, esélyed nincs.

    A vitához meg csak annyit, hogy én itt kapcsolódtam be, ahol arról volt szó, hogy rossz felé visz.
    http://prohardver.hu/tema/re_gurulunk_waze/hsz_4339-4339.html
    Ezek 10-ből 11-szer amiatt következnek be, hogy rossz úton mész, nem ott amit javasolt, nem azért mert szar a GPS meg a hely, hanem nem követte a user a tervezett útvonalat, akkor ez most a Waze hibája? → Miért nem tervez újra ha letérek? → Közel a két út. A többit megbeszéltük.

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Kbali #4401 üzenetére

    Erre mondtam már korábban, hogy kicsit tapad is az útvonalhoz, ahogy én észrevettem. Szóval 1-1 kiugrásra még nem tervezett nekem újra rögtön (volt amikor álltam egy helyben az úton és ide-oda pattogott a telefon szerinti helyzetem). Amikor letérsz a tervezett útvonalról, akkor is egy ilyen kiugrást érzékel igazából az "elvárthoz" képest. Majd sok ilyen jön és egyre távolodsz, akkor elkezd pörögni egy újratervezés, amihez szintén idő kell, majd amikor ez kész, akkor jelenik meg az új útvonalterv az én tapasztalatom szerint.
    Az hogy mekkora távolságot tekint még "GPS hibának" az egy tervezői döntés. Az esetek nagy többségében nem pont az úton lesz a fent említett "valós" (telefon helymeghatározása szerinti) helyed, de ezt már látni is fogod így. Ehhez jön hozzá, hogy vagy úgy állsz hozzá (nem te, hanem a szoftvert fejlesztők), hogy "mindig azon az úton mész amihez legközelebb van a visszakapott helyzeted", ami szerintem sok fejfájást szülne, akkor valószínűleg tudná követni azt is hogy az Auchanban melyik állatos parkolóba álltál, a javasolt zsiráf helyett. De helyette van benne egy kis hibatűrés, hogy azon belül ragaszkodik a tervezett úthoz.
    Éppenséggel megjegyezhetné (gondolom elvi akadálya nem lenne), de ez mondjuk segít annak akinek garázsa van pl? Vagy a lakótelepen az út mellett merőlegesen kell parkolni? Onnan bármely irányba ki tudsz tolatni, nem garancia hogy arra jó indulni amilyen irányba befelé érkeztél. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz <Adamsky> #4418 üzenetére

    Szia! Így hogy kitetted ide most válaszoltam is rá (engem is érdekel hogy kapsz-e róla valami értesítést). Egyébként igen, általában 1 napon belül rátalál valaki, előfordul hogy beletelik több napba is, főleg ha olyan településről jön amerre ritkábbak a jelentések és a szerkesztők is ritkábban néznek (nézünk) picit rá.
    Egyébként ma javította már az egyik kolléga és valószínűleg néhány napja keletkezett a gond. :F

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Kbali #4417 üzenetére

    Ebbe most nem tippelgetnék hogy mitől lehetett, hogy nem tudott tervezni, ha megmondod hol van, esetleg ötletelhetünk róla, de nem biztos hogy megéri. De ha szeretnéd én bármikor. :D
    Másik téma: Indulásnál "hátrafelé" is nézze meg és ajánlja a kedvezőbbet, aztán ha mégsem tudsz megfordulni és "rossz irányba indulsz", akkor tervezzen újra? Őszintén szólva ez egy jó ötlet szerintem.

    Itt reagálok a #4423 -ra is: Direkt még nem próbáltam ezt a rakpartról letérést meg rossz helyre kanyarodok. Illetve egyszer az Árpád híd pesti felüljárójánál direkt rossz irányba terveztettem, hogy hangutasítást próbáljak ki, aztán a kereszteződés közepén leesett neki, hogy "nem jó irányba megyek" és újratervezett. De ígérem alkalomadtán direkt ki fogom próbálni ezt hogy párhuzamos úton letérek a tervezettről (nem holnap lesz az is biztos :( ).

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz zharkanyi #4436 üzenetére

    Nem téged akarlak követni, de ha konkrét példát hozol hogy melyik az az útvonal, akkor picivel többet segítesz. Meg tudom nézni hová kerülnek ki, mikor, mennyi időre (mondjuk januárban), ilyesmi. (Ha van egy szabad délutánod, akkor ettől a posttól kezdve olvass egy kicsit, én sokat írtam, de hasonló a téma. :D)
    Nincsottozás: Igen, amikor indul a hónap és időm engedi én ránézek azokra amikben benne van az én kezem, hogy kikerült-e, jó helyre, minden megvan-e adott nap (nyilván nem reprezentatív megnézni 1-én este hogy mi van kint, de picit megnyugtató, ha minden oké). Láttam olyat aminek kint kellett volna lennie és nem volt ott (fél órácsak telt el a kezdete óta), kerestem hogy mi van most 'öcsém ez szar wazze'? :D Aztán a következő kihelyezést megvártam és kikerült, jó helyre, minden király. Mi volt a gond? 30 perc alatt legyilkolták onnan a wazerek, ami nem baj, mert ha nincs ott vegyék le. De ott a probléma amit vázoltál:
    Mi van ha csak később jönnek ki? Hát jelenleg visszakerülnek, de nem rögtön. Itt valami egészséges sűrűséget kell találni, mert ugye vannak 2-2.5 órás mérések, meg vannak bejelentette 12 órásak is. Előbbinél lehet hogy kint vannak végig, vagy 20 percet késnek mondjuk, aztán már nincs is ott a jelzés, utóbbinál meg én biztos vagyok benne hogy nincsenek ott egész nap, de hát mikor vannak akkor? Ki tudja ezt megjósolni? Ha visszateszed 5 percenként, én is kiakadnék. (Ezt szerintem pont itt írtam már korábban, de lehet hogy nem, nem lényeg.) Jelenleg óránként kerül vissza. Igen, ha 18:00-tól 22:00-ig mérnek és te 18:55-kor eltünteted, akkor 19:00-kor "visszajön". Egyelőre nem tűnik ez rossz kompromisszumnak, de ha van jobb ötlet akkor nyitottak vagyunk rá, főleg ha megvalósítható.
    A sok kihelyezésre annyit mondanék még, hogy az M86-ot (amit a kolléga kifogásolt) meg is néztem és támadt is egy ötletem, ezt megvitatjuk, ha úgy döntünk kipróbáljuk és aztán hát nézzük az eredményét. Belátható hogy ez nem megy 2 nap alatt.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz zharkanyi #4443 üzenetére

    Izgalmas lenne tudni hogy ugyan az került-e vissza vagy sem (megköszönések száma pl). Én nyomkodtam már úton álló autó meg köd, meg hasonló jelentésre nincs ottot, nekem is eltűnt, ugyan nem néztem meg hogy "mögöttem visszajött-e", de szerintem nem.
    Olyan nincs, hogy te vetted le nincs ottal, a szerverről eltűnik, de neked megint megjelenik, ez tuti.
    Megnézem majd a 44-est, autópályán jellemzően meg van adva a kilóméterkő (én nem láttam még olyat ahol nincs), ott olyan sűrű, amilyen sűrűre a rendőrök megadják és pont arra a pontra kerül, ahová mondják. Ha azt mondják hogy M6 jobb pálya 86+250 kmsz, akkor Dunaújváros mellé kerül ki a 68+250 kmsz-re a Szekszárd felé vezető szakaszra. Ha azt mondják hogy a 92+750-nél is mérnek akkor oda is kikerül, itt a rendőrök adták meg ilyen sűrűn, ennek a valóságtartalmát előre nem lehet megítélni.
    Nem azért mondtam hogy ott kellene erről beszélni, csak egy példát akartam hozni, hogy miért kérdeztem a helyet.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #4508 üzenetére

    Ööö lemaradtam, senki sem kényszerített hogy kapcsold hozzá a facebook account-odat, vagy igen? Mindegy, adatvédelmi aggályok? Jó cikk, szerintem olvasd el, ha eddig még nem láttad.
    Szerintem ennek semmi köze semmilyen érzelemhez, de nyilván amit szeretünk abban érzelmileg érintettek vagyunk, ez azonban nem változtat azon a tényen, hogy mit tud és mi az amiben jó.
    Marcedli nem hiszem, hogy úgy értette ezt a számot, hogy "sokan használják, nem is kell fejleszteni", ez egész egyszerűen butaság ilyet leírni is meg feltételezni is. Ez annyit hivatott jelenteni, hogy gyorsan rákaptak az emberek, hozzam fel példának az sms-t?
    Most tényleg csak kérdezem, hogy más naviban meg lehet adni hogy kerüljön el 1-1 útszakaszt? Persze, semmit sem rocketscience belerakni (ne menjünk bele a technikai részletekbe egy fejlesztésnél), de szerinted ez egész pontosan milyen hatással lenne egy tervezésre? Hogy szeretnéd megadni azokat a szakaszokat amit elkerülnél? Nem azért kérdezem, mert tudok róla hogy lesz egyszer ilyen, hanem elvi szinten magát az ötlet megvalósíthatósága érdekel a te véleményed szerint.

    A tervezéshez annyit, hogy sajnos nem tudja hol mekkora az emelkedő, nyilván ha valakinek nincs helyismerete akkor járhat ilyen esetben rosszul, ezt valahogy neked tudni kell hogy ha a budai oldalon csalinkázol, olyan címet adsz meg ami a hegy tetején van akkor a kis utcák lehet hogy beszívatnak. Engem is vitt át a hegyen a dugót elkerülve olyan utakon amire száraz időben felmennék, jeges csúszós szaron meg inkább megfordulnék és vonatoznék a Pacsirtamezőn a dugóban. Szerintem ez a te felelősséged, hogy felmérd itt bevállalod hogy felmész vagy sem. Én nem mentem volna ott fel ahol neked sikerült, kerestem volna egy másik utat. :F

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Braddock #4516 üzenetére

    Szia! Ebben teljesen igazad van, azonban a Petőfi Sándor utca lezárása miatt (Párizsi urdvar felújítása) a Városház utcát átjárhatóvá tették. kozut.bkkinfo.hu
    Jártál is arra vagy csak arra tervezett és rutinból féltél tőle? (btw senki nem jelzett ott még térképhibát. :U )
    Lezárták a Petőfi Sándor utcát december 04. 06:00 - visszavonásig
    A belvárosban a Petőfi Sándor utcát lezárták a Ferenciek terénél (a Kossuth Lajos utcánál) a Párizsi udvar átépítése miatt.
    A Petőfi Sándor utca északi részét a Városház utca–Párizsi utca kerülőúton érhetik el, melyet feloldanak a védett övezet kategória alól.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz simico #4519 üzenetére

    Ez Budakeszi? Én ott láttam már több ízben egy kereszteződésben ilyet, de csak abban az egyben és 1 ember jelentette többször ha jól emlékszem. Viszont én még az életben nem jártam arra, így tippelni sem tudok miért tervezett úgy, ahogy. Én kipróbáltam minden alkalommal amikor láttam a hibát és "nekem jó volt". Esetleg be tudod linkelni hogy hol van ez ahol ilyeneket csinál? (csak kíváncsi vagyok)
    Screenshotot ha távolabb állsz és van időd nyomkodni akkor nem kell kizoomolni előrébb is tudod görgetni a térképet, aztán a célkeresztve nyomva bal oldalt visszatérni a pozíciókövetős állapotba. (Androidon legalábbis, már nem merek nyilatkozik az iPhoneokról. :D)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #4526 üzenetére

    Ez kicsit ilyen user-oldali lett, de az én hibám hogy nem azt írtam amire gondoltam.
    Ugye a Waze alapvetően online, a szerver tervez fent, sok mindent ismerve. Ha ebbe belekevernél olyanokat, hogy "ennek a usernek ezek a tiltott újtjai" ráadásul sok kicsi szegmensből vannak az utak (városon belül), akkor ott az egész utca tiltott aminek azonos a neve? Csak az a szegmense amit kijelölt? Ha össze kéne őket fogni akkor azt hogy oldanád meg kliens oldalról? De ugrojunk mondjuk hogy ezek megvannak.
    Tervezés: Keressük elő x user tiltott útjait és amikor tervezünk ezeket hagyjuk ki, jó akkor ezt lokálisan meg központilag is tárolni kell és frissen tartani (mert offline is lehet tervezni vele, csak nem annyira javallott), plusz bonyodalom a tervezés során. Tegyük fel, ez is oké, de akkor mennyire kerülje el? Minden áron? Ha nincs más út akkor dobja fel hogy nincs út, ha csak az az egy van akkor menjen azért? Vagy ha nagyon nagy a kerülő akkor is vigyen át rajta? Szerintem ez már jóval meghaladja azokat a kéréseket, mint hogy "szóljon ha célforgalom/magánút típusú útra visz be (mert ott a cél)". Arról nem is beszélve hogy ezt valaki kipróbálja, majd elkezdi önteni a jelentéseket, hogy "szar itt miért nem vitt arra mikor arra gyorsabb" (mert közben megcsinálták az utat, ő meg elfelejtette törölni a tiltást) én meg itt megőrülök hogy mi lehet a baj és nem fogom megtalálni természetesen soha az életben. Persze ugye ez mind fikció, de látom én már (anélkül hogy tudnák a vezetők meg a fejlesztők hogy valaki szeretne ilyet) a hibákat is. Ettől még okosan használva természetesen hasznos lehetne.
    De egyébként persze jó az ötlet, meg a testreszabhatóság is (bár ez orbitálisan nagy szívás fejlesztői oldalról egyébként), de természetesen ha jól megcsinálják akkor nagyon nagy királyság.

    simico: Holnap (vagyis majd ma) reggel megnézegetem őket, köszi hogy belinkelgetted meg leírtad!

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz simico #4529 üzenetére

    Hazudtam, most megnézem őket. A Vágány → MOL-ra nem is tudok mit mondani, még csak azt se hogy gyorsabb lenne valamikor.
    A Mór → Róbert Károly véletlenül nem idén Január 14 előtt készült (és nem tudom tavaly december után)?
    Mert ott a kút mellett egy rövidebb ideig sima út helyett célforgalmú út volt beállítva, azt 13-án javítottam vissza. (Sajna az Androidos eszközökön ez nem látszik, az új iOS-en már vékonyabbak a célforgalom/parkoló típusú utak (amiken nem tervez keresztül a Waze ha van más út).)
    Parkolós eset talán a legkisebb gond, néha próbálkozik a szegmensekhez forgalmi adatot gyűjteni, hogy elküld embereket ide-oda (párhuzamos utcán), hogy látszódjon hogy ott mi a helyzet, jó alternatíva-e. Legalábbis én így tudom, de FIXME ha hülyeség. Ugye úgy tud jól tervezni, ha ismeri hogy hol milyen gyorsan tudsz általában haladni és közben realtime pedig detektálja ha valahol meg lassan lehet csak.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz simico #4535 üzenetére

    "Szuper", mert akkor a Mór → Róbert Károly mítosz megoldva. :) Amerre lakom én is a saját fejem után megyek, én is tudom merre könnyebb kikanyarodni melyik napszakban, az út maradékát meg rábízom a Waze-re. :)
    A Dunakeszi Auchan parkolóból is úgy kell kimenni, hogy az Auchan mellől vágj neki (amerre rendszerint az ember bejön) és ne az Auchan és Decathlon közti (majdnem végig kétsávos) úton, mert így elévágsz a sornak és neked van elsőbbséged a körforgalomban is :DD
    Én így tudom (áthaladási sebességinfó gyűjtögetés), de ritkábban az tuti, persze nem vagyok annyira régóta még "a szakmában", hogy teljes bizonyossággal osszam az észt ebben a dologban. Meg szerintem ez igazából ott jön elő, ahol új út van, hisz ott nincs adat.

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #4549 üzenetére

    Az én aggályom csak annyi volt a dologgal, hogy szerintem a jelenlegi rendszerben nem lenne annyira triviális megadni ezeket a szakaszokat, illetve a tervezésnél bonyolódna a helyzet kissé, bár valószínűleg nem lenne túlzottan nagyobb a terhelés. Meg nagyobb az esélye a usererrornak. De ettől az ötlet maga jó, nem engem kell meggyőznöd, csak nem hiszem hogy ilyesmi lesz benne a közeljövőben. Persze ezt úgy jósolgatom itt, mint akármilyen jött-ment user, pont annyi behatásom van rá mint neked. :D
    Bár akkor én előbb egy kompok elkerülése gombot kérnék, az talán kisebb falat mint a saját tiltott utak és több esélyét látom megvalósulni. :)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz marcedli #4578 üzenetére

    És ráadásul az is csak nyáron volt igaz. :)

    Másik téma: "Véletlen magától frissült a telefonom a szerver frissítette."
    Jó, én a helyedben marhára ideges lennék ha ez lehetséges lenne, maradjunk ennyiben.
    Ha neked csak tiszta play-es verziójú appok vannak fent, akkor nyilván nincs engedélyezve (nem ismered, nem is használtad) azt az opciót,Beállítások/Biztonság/Ismeretlen forrásokból származó alkalmazások telepítésének engedélyezése. Így van? Ez alapból off (nem tudom, hogy ha nem engedélyezed dev használatra a telefont, talán nem is látszik alapból (én úgy emlékszem nem)), tehát fel sem tudsz tenni olyan appot ami nem a play-ből jön. Az alfa verzió csak és kizárólag privát módon, bétateszterek számára hozzáférhetővé tett apk, amit csak így tudsz telepíteni (engedélyezed az ismeretlen forrásból származó appok telepítését).
    Igen, kétségbe vonjuk azt hogy igaz amit állítasz (csatlakoznék a Watt + Taybore csapathoz)? Igen. Milyen jogon? Technikailag lehetetlen, vagy olyan szinten sérült biztonsági szempontból a telefonod hogy én feltölteni sem merném.
    Milyen felhasználónevet szeretnél megosztani, a Waze-eset? Semmi köze a Waze felhasználónevednek ahhoz, hogy milyen appok vannak a telefonodon.
    Szummázva a dolgot, állítasz valamit, amit akkor sem hinnék el neked, ha a családtagom lennél. (Ők is állítottak már sok meredek dolgot és pár órás nyomozással nekem kellett backtrackelni mit csináltak. Majd elmondtam nekik, hogy "figyel az volt, hogy, majd azt nyomtad, hogy és akkor ez meg ez történt, majd így meg úgy és akkor a végén ezért volt, ugye?" Válasz: "hát lehet" Mi lett volna ha az elején is őszinték? Ki tudja, senkit nem ettem még meg azért mert őszinte volt, de amikor megpróbálnak átverni és rájövök + egy csomó időmet elfecsérlem feleslegesen, azt hiszem joggal vagyok pipa, hát ezért.

    Legyen egy tanulság is: Nem kell minden elhinni amit az interneten állít valaki, főleg ha nem tudja bizonyítani és magyarázat helyett ködösít (vagy esetleg vádaskodik/megsértődik).

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz apaszka #4610 üzenetére

    Szerintem annyira nincs szét off-olva. Még mindig a Waze a téma, csak kicsit másképp.

    Én is ezt mondtam, amikor reagáltam "mikor jön már, bezzeg az iPhone, vicc hogy a Google..." türelmetlenkedésre, hogy én nem bánom hogy mondjuk 2 hónappal többet dolgoznak rajta és közben eltüntetnek olyan hibákat amik nagyon zavaróak (mert ugye hibátlan szoftver nincs, ahogy hibátlan semmi más sincs). Addig is ott a 3.9.9.0 ami teljesen jól működik. (←Fentieket figyelembe véve.)

    De mi a baj a (most már 4.1-es) iOS-es verzióval? Én nem láttam semmi konkrétat a fórumban (vagy elsiklottam felette?), hogy mi a baj, csak hogy "húúú addig örülj".

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz apaszka #4734 üzenetére

    Igen, mert nem fogadják el automatikusan, ennyire nem nyitott azért.
    Nem letörni akarlak, de anno, mikor én regisztráltam, utána eltelt jó pár nap, mire elfogadták a jelentkezést.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz #79335424 #4825 üzenetére

    Nem tudom kire gondoltál mint "érintettek", akiknek bocsánatot kell kérni, én érintettnek érzem magam, bocsánatot kérni azért, mert végül ebben a képtelen helyzetben igazam lett... Nem tudom.
    Bocsánat, hogy abból amit elsőre leírtam pont a fölött siklottunk el mindannyian, ami a végén a megoldás volt.
    "Másik téma: "Véletlen magától frissült a telefonom a szerver frissítette."
    Jó, én a helyedben marhára ideges lennék ha ez lehetséges lenne, maradjunk ennyiben."
    Erre jött az a válasz a kollégától, hogy én lehazugoztam, ami nyilván nem is igaz és gyanúsítgatás sem volt részemről, ő adta a számba szavakat. :)

    Amúgy utána nem publikusan (hogy ne offoljunk annyit) én bocsánatot kértem tőle, ha túl bántónak érezte. Persze erre nem válaszolt 3 szót sem és a dolog pikantériája hogy első megérzéssel rátapintottam a lényegre. :U

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz #79335424 #4843 üzenetére

    Ahha, látom szerkesztetted is, de így sem lett tökéletes.
    Kérlek olvasd el kinek válaszoltál, majd keresd ki kitől idéztél. Segítek, nekem és nem tőlem idéztél. Továbbra sem mondtam semmi pejoratívat rjg kollégáról, felvázoltam 2 opciót, amit elképzelhetőnek tartok, ebből az 1. bejött. :)

    Ennek tükrében szerinted én most nem érdemlek meg tőled bocsánatkérést? A te normáid szerint igen, mert az önkéntes igazságosztó szerepeddel lyukra futottál. :R
    Az már fel sem veszem hogy próbálsz leostobázni, ez csak a téged minősít a történtek tükrében.
    Látom az sem zavar (bár ezt akkor még nem tudhattuk), hogy igazam lett. :)
    De ennyi, látom csökönyösen ragaszkodsz ahhoz a képhez amit vizualizáltál magadnak, függetlenül attól hogy mennyire felel ez meg a valóságnak. Részemről nincs több mondandóm az ügyben.

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz junkpod #4856 üzenetére

    Köszi szépen! Tegnap még bizonytalan voltam benne mettől meddig, így csak a Szlovák út felőli végét billentettem át, még nem frissült az se be mára. :D Köszi az infót egyébként, a Szent Korona is jó lesz most már; a Csömöriről tudtunk az már oké. :R

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz junkpod #4877 üzenetére

    Annak technikai oka van, amiért én vagyok a hibás (nagyjából), amint lehet ezt is korrigáljuk, szerencsére addig sem tervez át rajta rossz irányból. Nem untatnálak a részletekkel, de ha érdekel leírom priviben.

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz sztanozs #4880 üzenetére

    Neem ha le lett volna zárva azt elkerüli és nem "átugorja". Ilyen nekem utoljára (meg elsőre is) nyáron volt, de akkor elég sokaknak. (mondjuk nem is megyek minden nap 100 km-t, sőt :( )
    Gondolom nem mindennapos, ez valami routing szerver hiba, hogy őszinte legyek tudni kéne pontosan mit és hogyan ad vissza a szerver mikor utat tervezel, hogy meg lehessen mondani mi ez; de nyilván nem fogja elmondani a Waze. Így tudatlanul arra tippelnék, hogy ezekre a szegmensekre tervezett út átadásával/megjelenítésével volt gond, de szerencsére még nem olyan vészes, hanem km-es darab hiányzott.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    radi8tor1: Ez a rakpartos kérdés eddig is volt, van aki lemegy a Petőfi hídnál és az Erzsébetnél jelenti hogy "itt nem lehet balra kanyarodni", eddig is volt ilyen, szinte minden héten. Szerintem nem olyan rossz, bár ezt a megállás, elindulást pont nem néztem ma, viszont ha nem tervezel utat akkor leakad minden kereszteződésnél és megvárja melyik szegmensen mész tovább.
    zharkanyi: Pont még a 3.9-es verzióval csináltam egy screen recordot, mert kíváncsi voltam valamire. Akkor tűnt fel hogy ugrál előre szépen az úton a jelölőm, illetve volt egy parkolós eset, bementem az egyik irányból, majd megfordultam és kijöttem. Először lassan elkezdett tolatni, majd egyszer csak gondolt egyet, hogy "Ja te arra mész?" megfordított, újratervezés, mehetsz. Teljesen jó.
    Az hogy milyen gyorsan tervez újra... hát amikor rövidebb az út akkor gyorsan, ha hosszabb akkor kicsit lassabban, semmi furcsa nincs benne. Nyilván ha országúton nem fordulsz le de 100-zal mész és messzebbre, akkor nem fogsz a sarok utána 3 méterrel új útvonalat kapni, de ebben semmi furcsa nincs.

    Rottenbiller-es téma, az a lényeg hogy tarts balra, ha ezt követi az ember akkor jó felé megy. Azért kell ott is ugyanaz a név, hogy legyen tarts utasítás és azért kell, hogy az Rottenbiller legyen, mert egyrészt ha "tarts jobbra felüljáró" akkor többen mennének rossz irányba, meg nincs is olyan utca/házszám, hogy "Baross téri felüljáró 17." :)

    A Kacsóh egy gonosz állat, ismerni kell is kicsit, de valamit mondani kell, ugye jobbra balról mész, egyenesen jobbról balra meg középről. Hogy mondod el ezt azokkal az utasításokkal, hogy "fordul jobbra/balra" meg "tarts jobbra/balra". Hát úgy, hogy eredendően, jobbra tarts (és ne a belsőbe menj), - illetve az Árpád híd felé balra tarts de nagyon, - majd tarts balra, olyat is mond, ahol már nem vinne el a Róbert Károly felé. Szerintem nincs jobb verzió, de aki szerint van, szívesen meghallgatom. :)

    Csak két színséma van (egyelőre legalábbis).

    Szerintem annyira veszettül nem merül, legalábbis én most megjártam vele töltés nélkül 150 km-t, ennél nem tudott sokkal többet a régi sem amennyire emlékszem.

    Valami mondta még hogy álló helyzetben is 2km/h-t mutat, tud 0-t is, nekem szokott lenni, amikor kezdi belőni a pozíciót akkor szokott ilyen lenni nálam, picit mozgat az utcán amikor még csak fészkelődöm az autóban, nem gamebreaking azt hiszem. :)

    Sebességkorlátot androidra mind nagyon várjuk. :)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Kbali #4949 üzenetére

    Ebben egyébként igazad van, tényleg ugrál szépen előre, mondjuk akkor tűnik fel ha folyamatosan nézem, amit nem szoktam :D. Ilyenkor szívesen belelátnék a lelkébe, akkor ha tudod mitől van hajt annyira a kíváncsiság.
    Lehet hogy szándékosan van így, hogy x métert halad mindig előre, azt lenne érdekes megnézni, hogy ugyanannyira kecskebéka-e a különböző teljesítményű telefonokon, az is elárulhat valamit.

    A nyelv váltás gondra: tudsz mondani egy verziót kérlek? (Ugye mint régen, fel kéne ugrani egy ablaknak hogy indítsd újra. Ha te váltasz és újraindítod akkor sincs semmi? :( )

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Kbali #4960 üzenetére

    A Waze verziójára gondoltam verziónál.
    Az ugrálós témánál lett volna kíváncsi hogy egy lassabb telefonon nagyobbat ugrik-e esetleg vagy valami változás van-e, de ezt nem tőled vártam ezt csak úgy megjegyeztem.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz fant0mi #4979 üzenetére

    Én úgy emlékszem, hogy a tényleges kitérőt írta, de nem nagyon használtam ezt a funkcióját, mint ahogy mondod én is "bevett helyeken" tankoltam. :)

    A sebességhatár kijelzés az egy jelzés. Főleg mivel azért sok helyen még nincs fent (csak a főutak (főút, autóút, autópálya, etc) vannak meg szinte teljesen és értelemszerűen lehet hogy nem stimmel 100%-ig), erre nem is lehetne építeni. Az sokkal meghatározóbb, hogy mennyivel mennek a wazerek átlagban. Pl ha nagyon pocsék az út, hiába lehet ott 90-et menni, vagy ha le van szabályozva egy vidéki út 60-ra (pl kint maradt a tábla az építkezésről), de mindenki 80-at megy ott, akkor "az a releváns". :)

    "gettó tempóban krúzolsz a telepen" :)) :C

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Kbali #4960 üzenetére

    Én kipróbáltam Galaxy S4-en meg egy WayteQ xTAB Q7-esen is, mindkettőnél váltogatta a nyelvet, feldobta az ablakot hogy újraindítás és utána jó volt.
    Annyit megjegyeznék hogy a Q7-esen (nem az Audi sajnos) frissítés után első indításra bejött a felület, majd crash. Utána minden indításra bezáródott magától, majd clean installt csináltam és azzal tökéletesen ment.
    Esetleg te is próbálj meg minden letörölni és újra feltenni az új verziót.

    (#4976) zoo8800 Ezt azt hiszem úgy lehet előidézni, hogy más térképsémád volt mint az alap és 3.9-ről frissítettél. Próbáld meg esetleg a sémát átváltani majd vissza, vagy neked is clean install.

    (#4994) Ear001 A sebességhatárt is pont ugyanúgy kell állítani, mint ahogy mondjuk azt hogy szabad-e xy helyen balra kanyarodni. Ha nem jó akkor szeretettel várjuk a korrekciót. Azért azt be kell látni hogy iszonyatosan sok úton kell (kellett) megadni őket, amit helyismerettel rendelkezve pontosan, anélkül meg az utcakép alapján lehet megadni. De még az utcakép alapú is jobb mint a semmi. Látsz valamit legalább és ha nem jó szerinted jelented, mint minden mást. :K

    Pontok jóváírása nem mindig napról napra történik. De ugye a Dashboardon látod mikor frissül utoljára.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz stickermajom #5000 üzenetére

    Remek kérdés, szerintem ahol átépítik nagyon vagy csak pár napig él ott nem érdemes. (pl a Budaörsi úton szerintem nincs értelme beállítani, én nem is tettem meg, majd ha készen lesznek vele)
    Ha hetekig kint van a korlátozás akkor az ideiglenest is be lehet cserélni természetesen, de szerintem erre akkor térjünk vissza ha jók mindenhol a fixek (mármint ha az alap ami egyébként érvényben van az jó). De ez az én személyes véleményem csak.

    Jelentés hááát változó, igazából nem tudom erre van-e szabály, van amikor megjelenik 20 perc múlva, van hogy 1-2 óra is eltelik. Illetve van akinek a jelentései nem jönnek meg, úgy hogy eddig működött. Ez az amire nem tudok válaszolni, nekem működik, mások is jelentenek szóval valami egyéninek tűnik a gond, de így nehéz megmondani mi változott közben.
    Én egy példát tudok mondani mikor nem jelent meg, ha bekapcsolod és rögtön jelentesz akkor nem küldte el nekem sosem még (3× próbáltam meg). (Gyalogoltam és a lezárásokról akartam küldeni infót, gondoltam bekapcsolom, leírom kikapcs és az jó lesz. Hát nem. :( )

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Ear001 #5009 üzenetére

    Mit tartasz tudvalevőleg nem jónak? Amúgy te nem szeretnéd, más meg már 3 hónapja követeli. :D
    Az utak is így kerültek fel, nem volt semmi aztán gyűltek az adatok és mindig egyre pontosabb lett a térkép. Persze aki <1 éve kezdte annak már kész volt rég az egész ország. (Jó Iklódbördőcén lehet hogy nem volt jelölve még az a 3 földút, ami most már igen.)
    Itt azért megvan a potenciál hogy rendesen működjön. Persze ehhez az kell, hogy ahelyett hogy "itt is rossz a sebesség :O " kicsit informatívabbak legyenek az emberek (az én helyzetem jobb mert kijavítom magam).
    Úgy legyen! De addig is lehet használni a Waze-t. Azt meg szerintem senki nem mondta hogy ezután nem kell a táblákat figyelni, ez csak egy jó emlékeztető ha az ember belefeledkezne valamibe vagy ha majd kiforrja magát a rendszer, amit fent emlegettünk 1-1 váratlan korlátozásnál kiabálhat majd, amint valaki szól róla.
    Rossz ez?

    Jelentéses kérdésre: Igen, most már nem dobja fel a kategóriákat a jelentésnél, ha nincs GPS lock, nekem viszont "kint az utcán" nem volt még vele 'hálisten bajom. Ennél többet sajnos nem tudok mondani.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz junkpod #5050 üzenetére

    Nagyításos topic: Az a +- gomb szerintem sem működik a legjobban. Én a 4-es verziót már a gesture-módon használom. Van a pitch is, de azzal sokszor elforgatom a térképet, szóval 1 ujjal kettőt koppintva, vagy két ujjal egyszerre koppintva be-, illetve kizoomol. Szerintem ez elégséges. Ugyanakkor ha már van zoomcontrol jó lenne ha 1 érintésre nem all-the-way ki meg bezoomolna. :(

    Az oldalról besöprést marha jó, kivéve amikor a gyorsjelentés helyett behúzod jobbról. :DD

    Engem érdekel a traffi téma, most már azt is tudom kit kell róla faggatni. Amúgy a sebességekben igaz, gyárilag csal legalább 5km/h-t az autók órája, illetve ez így nem is igaz, mert sebességtől, téli/nyári gumitól és kerékátmérőtől is függ. Azt nem tudom hogy ha gyárilag veszed a kocsi x típusú kerekekkel akkor változtatnak-e valamit, de ha időközben lecseréled a méretet, mert csak, tetszik az új felni, akkor mások lesznek a kijelzett értékek (arról nem is beszélve hogy ha nagyobb kerületű abroncsod van, erőtlenebb is lesz az autó mint előtte volt).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Debilon #5060 üzenetére

    Abszolút így van ahogy mondod! Csak úgy vettem ki itt a beszélgetésből, hogy van akinek újdonság hogy szándékosan csal az autó órája. :) Ezért gondoltam mögé toldom, hogy számít az abroncs/felniméret, sőt a téli/nyári szett között egy pici különbség, így ha ezen valaki változtat az is befolyásolja.

    (#5067) Runo Fogod otthon megtervezed az utat és úgy adott nagyítás mellett (ahogy működés közben fogod látni) végig görgeted a térképet a tervezett út mentén, így leszedi a csempéket szépen. Majd fogod magad és elindulsz. Csak így igazából kiheréled szegényt és a végén bosszúból még kirúgsz a 4 lábából 3-at. Mert se jelenteni nem tudsz, se mások jelentését nem látod, se a dugót nem kerüli jól (ha közben kialakul), mert ugye időközben is tud változni a helyzet, egy baleset vagy valami.
    Persze átérzem, nekem sem volt mobilnetem régen, de én nagyon örülök magamnak, hogy már van és tényleg nem kell GB-okban gondolkodni, mert a térképrészleteket még cache-eli is, de nem akarom rád tukmálni.
    (Az én példám nem reprezentatív, mert nem autózom minden nap, de márciusban a telefon szerint 13,2 MB adatot forgalmazott márciusban a Waze.)

    Mikor ezt írtam bevillant, hogy valaki említette, hogy mennyi mindenhez kér hozzáférést és bár szívesen leírnám én is újra, felesleges lenne, ha már ezt előttem megtették nálam okosabb, ügyesebb meg nagyobb emberek. Ide tessék kattintani, köszönöm!

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #5071 üzenetére

    Ha már megneveztél akkor én is a személyes tapasztalattal válaszolok.
    Samsung Galaxy S4-en álló helyzetben (mert alul kell bedugni a töltőt és így nem mászik át mindenen a vezetéke, meg mert így jobb használni, látok messzebbre, hogy hány sarok a kanyar és nem azt látom hogy tőlem 4 sarokra jobbra van-e Shell kút) jól jelennek meg a dolgok. Nem takarja ki a fél képernyőt, csak a "megérkeztél a célhoz, csinálj képet" üzenet, amit ha egyszer feltolsz akkor legközelebb alapból úgy jelenik meg.
    Az autozoom (sebességfüggő van nekem) menet közben túlságosan eltávolodik az autótól (pont az ellenkezője annak amit te írsz), ezt kikapcsolva még nem próbáltam, majd megnézem.
    Nem tudom iPhone-iPad viszonylatban hogy alakulnak a különbségek, az mindenesetre sajnálatos ha Androidon nem sikerült ezt jól megvalósítani. (Mindenkinek aki szerint nem kellett volna kiadni: Engem is meglepett hogy kiadták.)

    Belőlem is dőlnek a testreszabható ötletek, azt válaszolták rá a többiek, hogy ha rajtam múlna akkor lapozni kéne a beállítások oldalt, annyi ilyen switch lenne ott. :))
    Az az indoka hogy közösségi navi és jópofa adott esetben látni ha az ember kollégái is épp munkába igyekeznek. Vagy ha épp péntek este 5kor igyekszel haza a XI. kerületből Gyálra és állod végig a sort a Rákóczi hídon (mert ugye nincs nagyon más út, átvergődni az Erzsébet hídig mondjuk önmagában baromi nagy időveszteség) akkor látod mondjuk hogy a kolléga meg a rakparton araszol, mert még nincs kész a fonódó és ahelyett, hogy ideges vagy és felrobbansz, dudálgathatsz neki. Közben telik az idő, haladsz is haza. Vagy megosztod az utad az otthon toporgó pároddal hogy mikorra várhat, nem, neked nincs semmi bajod csak összetörték magukat az emberek a Hungárián. Nélkülözhetetlen? Nem. Kötelező használni? Nem. Probléma van? Nem, de tudunk belőle csinálni...

    Immunis vagy, de :W ? Én nem értem mit szeretnél ezzel mondani, bocsánat érte, azzal a verzióval megyek, hogy zavarnak:
    Azt hogy feldobja hogy "ide igyekszel?" ki lehet kapcsolni.
    Őszinte leszek, nem próbáltam még a te változatodat, hogy regeltem de nem adtam meg telefonszámot.
    Telefonszámnak semmi köze ahhoz, hogy kitalálja hogy reggelente dolgozni indulsz és 1 gombnyomásra tervez. Persze jó ilyen híreket gyártani, lvl Index: hogy a fonódó első napján halálos gázolás. Mi köze a fonódóhoz? Semmi, villamosnak csapódott valaki egy terepjáróval és megölt egy gyalogost... :(
    Miért akar a háttérben futni ha működik a telefon? Pl ha megosztanak veled egy utat vagy ETA-t, akkor akarsz róla tudni, pl figyelmeztet hogy előre megadott helyszínre és időpontra igyekezvén mikor indulj el? Vagy te ehhez szeretnéd futtatni folyamatosan a Waze-t? Vagy egyáltalán nem is akarod használni, ez esetben nem is küld ilyen címen semmit neked.
    Nem bocsátkoznék olyanba bele hogy hány app van a telefonodon, ami fogad pl push notit. Nyilván el lehet őket kerülni és ha zavar meg is teszed, ez a te saját döntésed.

    Ahány ember használ egy terméket, annyiféle véleménye van róla. Szerintem minden programozó hallott már a kritikák palettájáról sok mindent és nyilván ez a v4 jelen állapotában tartalmaz hibákat, de mi felhasználók sem vagyunk ám feddhetetlenek.

    Mindenki másnak:
    Akinek routing baja van, az más tészta, az a 3.9-es is ugyanolyan lesz.
    Nekem nem késik a térképen, talál GPS-t fixet is és nem is ragadt be északra lockolva.

    Sebességkorlát már az Androidos készülékeken is van. Nézd meg a beállítások közt, kell lennie egy sebességkorlát menüpontnak.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Dolphine #5094 üzenetére

    Beállítások menüpontban a "Navigáció" alatti menüpont.
    http://i.imgur.com/pdCwb4d.png

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz keke69 #5100 üzenetére

    Tehát amit én írtam az a sebességkorlát kijelzés, csak én nem kapcsoltam ki a sebesség kijelzést, így fel sem mertül bennem, hogy azt kikapcsolva nem látszik a többi opció (illetve hogy azt valaki kikapcsolja, de a korlátot meg látni akarja).

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #5111 üzenetére

    Címszavakban és rajtam is túlteszel. :K

    Ahogy te jónak érzed, ha neked a 3.9 jobban tetszett, hajrá! :)

    Nem is tagadtam, csak ahogy te leírtad hogy neked mi a rossz, én leírtam hogy nekem ebből _személyesen_ mi nem rossz. :)

    Így van, meg arról hogy fekvő mód, meg mit takar ki meg mi nem jelenik meg. Mint írtam is már, _szerintem_ is hamar jött ki, de mivel annyi közöm van hozzá mint neked (vagy itt bárki másnak). (Nagyjából ennyi, nem lehet tovább ragozni ezt. Ha neked csak fektetve jó és úgy rosszabb akkor sajnálom és igen igazad van, úgy is mennie kéne és remélem megjavítják, nem kell róla meggyőznöd.)

    Én ezt a testreszabhatóságos sztorit viccből írtam le (de amúgy igaz), hogy elejét vegyem a dolognak, én nem ellenzem, de mivel nincs beleszólásom ilyen formán a fejlesztésbe (egyáltalán nincs) ez van. Ha már hasonlítjuk az iGO-ban bonyolultabb összelőni a dolgokat, nekem már kezdett is elegem lenni mikor negyedjére csináltam meg.

    Töröld a főnököd az ismerősök közül vagy ne is vedd fel. :)) Szerintem jó móka, én örülök amikor meglátok ismerőst az úton. Sőt igyekszem memorizálni a rendszámokat olyan szinten hogy ha szembe jön felismerjem hogy "hát őt ismerem", visszamondani fejből őket nem tudom, ennyire nem vagyok durva arc.

    Nem ehhez van köze, hanem visszaállítani lehet vele a fiókot, ez azért nem újkeletű dolog, még ami ide kapcsolódik a telefonkönyv, ugye lehet sms-ben is ETA-t küldözgetni. Én nem szoktam, de nem is zavar, hogy lehet. (Ja a múltkor küldtem, mert valaki azt állította egy jelentésben hogy "kínai karakterket tartalmaz" ezért próbaképp küldtem párat, de nekem nem tartalmazott.)

    Van rá kapcsoló: waze.com/dashboard → "Allow auto-suggestions for destinations"

    Ez ennyire nem fekte és fehér, lehet background service-t futtatni és mivel az app része ugyebár ez úgy interpretálódik hogy az app fut a háttérben. Ha nagyon merítené a telefont (mint ahogy a BKK Futár appja tette) akkor lekukáznám a fenébe 2 nap után, mikor ráeszmélek hogy mitől van.
    A Waze esetében annyiban árnyaltabb, hogy olyan mint a naptár alkalmazás, az is fut a háttérben és kiabál amikor beállítottál értesítést neki valami eseményről. Nekem pl nem kiabál a Waze, mert nem állítottam be naptár szinkront. (Illetve nem emiatt kiabál, nekem a jelentések üzeneteit küldözgeti, de hát nyomorult térképszerkesztő vagyok, örülök neki hogy szól róla ha valaki válaszolt.)

    Zsezo kolléga mondta (vagy ha nem akkor bocs hogy neki aposztrofálom), hogy az lenne az optimum, ha te adhatnád meg, hogy a sok engedély közül mit adsz meg és mit nem, nem pedig GO/NOGO jellegű lenne. De ez a platform hibája, nem az appé. Ha úgy lenne kitalálva, hogy ezeket külön-külön kezelni lehetne akkor az appoknak is alkalmazkodni kéne hozzá, viszont amíg ez így van ahogyan most, el kell dönteni hogy a, nem támogatod egyáltalán; b, "lenyomod mindenki torkán". De most melyik is zavar ennyire? Azokat hangoztattad leginkább (a háttérben futást kivéve) amiben van döntési jogod, hogy nem adod meg, nem kapcsolod össze. Sokra megy a facebook account hozzáféréssel, ha nem lépsz be.

    Onnan, hogy ha megérkezel egy ismeretlen helyre, - mert nem mindenki Alsóbélatelep Wekerle utca 13-ba megy - akkor ha ott egy kép róla, hogy "ahha ezt keresed" kinézel és látod hogy ott az a ház az. Te is biztos találkoztál már olyan épülettel, hogy 1.5 km hosszan volt ugyanaz a házszám, akkor most hová is jövök? Persze én sem csinálok képet a saját házunkról, én odatalálok, aki meg hozzánk jön az szintén. De akármilyen gyárba (csak példa) nem biztos hogy tudja mindenki hogyan és hol kell bemenni, mit kell keresni.
    Egyébként rátapintottál a lényegre, egy csomó olyan kép van (sajnos) a helyeknél ahol valaki lefényképezi ahogy leparkolt a másik 18 autó mögé. Ezek azok a képek amiket lekukázunk a szerkesztőben. De ha végig gondolod, mi segít valakinek mikor azt mondja a Waze hogy megérkeztél? Valaki szép Porschéjának a motorháztetője belülről vagy egy kép a házról ahová igyekszik? Ezt a kérdést sokan (legtöbben) nem teszik fel magukban. :(

    Ja az egész margójára, hogy persze, lehet így is hozzáállni a dologhoz, hogy "úristen követ engem megfigyel a szemét", de akkor te hol voltál mikor a Google "megnőtt"? ;) Nem kell megfigyelni, a tesó így is ismer már.
    Edit: Nagyon off, ha foglalkoztat a privacy policy téma, akkor nézelődj kicsit, hogy egy sima webhely, mondjuk random webáruház be tud azonosítani az alapján elég nagy biztonsággal hogy ugyanarról a gépről megint megnézed az oldalt. Semmit nem adsz meg, nem regelsz, csak lekéred az oldalt magát, nem kér permissiont meg semmit, csak abból amit a böngésződ elpofázik neki. (De ne nekem higgy olvass utána.)

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz keke69 #5117 üzenetére

    Igen, ami csal, ment erről a vita hogy a GPS is csal, hát inkább nem tud olyan pontosan mérni feltétlen de oké, én is tudom az autóba beépített műszerből hogy mennyit mutat, meg én mennyivel megyek valójában.
    Ha bekapcsolod az sebességmérőt akkor látod, ugye megy körbe a sebességmérő körül a csíkocska. Kell hozzá nyomnod a gázt és túllépni a megengedettet? NEM! Ne beszéljünk már butaságokat... :U Ja hogy nem írja ki mindig, hogy 70 azzal a hagyományos szép táblával? Hát nem. Volt már téma hogy "pedig milyen jó lenne"? Volt. Most akkor mit szeretnél ezzel elérni itt? Bár tudnám. Úgy mondod, mintha én állnék közted és az áhított feature között és mondanám hogy "Nem, ilyen lesz és kész, mert én azt mondom."
    És itt rögtön vissza is kanyarodunk ahhoz hogy testre akarod szabni amit nem lehet. Kitalálták ezt a sebességmérőbe épített megjelenítést (igen, én látom rajta hogy mennyi a határ, meg úgy az úton is szoktam figyelni egyébként, illetve inkább ott), nyilván nem tetszik mindenkinek, de érted, megint azon küzdünk hogy "megcsinálták valahogy, de én hadd nyúljak bele a programba és majd én eldöntöm", csak most más köntösben tálalva.

    Btw, az érkezéskor felugró csinálj képet ablakot is lehet inaktiválni ha zavar. [link]

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz stickermajom #5120 üzenetére

    Hmm, lehet (valószínű) butaságot írtam. Az a pipa a hely adatainak pontosítását kapcsolja ki (ha navigálsz egy helyre, megérkeztél, majd utána jön az értesítés, hogy hiányzik a nyitva tartási idő, add hozzá) és ez nem tartozik bele (?). Őszinte leszek én mindent bekapcsoltam (mert kíváncsi vagyok mi hogy működik).
    De az tuti hogy ha egyszer felgördíted, akkor legközelebb nem jelenik meg lenyitva (persze így is elfoglalja azt a kis sávot, de jobb mint a semmi). Bocsi ha beugrattalak, tényleg azt hittem ezt is kikapcsolja, ha mégsem 1000 bocsi!!! :(

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Kalandor #5145 üzenetére

    Az új verzió valamiért nem szereti ha az előzőről frissítjük. Sem Androidon sem iOS-en. A legjobb ha clean installal megy föl.
    A waze.hu-n van egy iOS-es 4.0-s leírás. Ez nagy vonalakban tartja magát a mit és hol találsz tekintetében. Androidot szintén jórészt fedi. Ha valaki elakad átfuthatja. Persze azóta apróbb változások vannak benne, de mankónak szerintem jó.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Kbali #5150 üzenetére

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz szőröscica #5154 üzenetére

    Jólvan. :DD Amikor frissítettem az oldalt még nem voltak ott ezek a válaszok. És különben is én legalább belinkeltem. :D (Meg ugye idő míg rákeresek. :U )

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz keke69 #5160 üzenetére

    Androidon ezt nem működik (egyelőre). :DDD
    (Szerk.: Én sem örülök neki, azért ez a kiütött fogú smiley ment.)

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz #21346560 #5168 üzenetére

    Szerintem a kolléga a fektetett mód + következő utasítás meg általában a sávok fent című dolgokra gondol. Illetve a meg-megjelenő melyik barátod vezet épp, meg milyen jelentés van előtted.
    Nincs vele személyes tapasztalatom, de azt mondják túl nagy vertikálisan az a sáv és sok mindent kitakar.
    Te is álló módban használod (mint én)?

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz catroot #5172 üzenetére

    Szia! Köszi! Tettem rá lezárást május végéig (ez alapján, meg amit te írtál természetesen) illetve kétirányúvá tettem a Dr. Imre Józsefet.
    Remélem ennyi idő alatt végeznek, ha előbb készen lenne akkor vagy a jelentésbe írj bele légyszi, vagy valahol ahol elér hozzám vagy más szerkesztőkhöz (akár itt is). Köszi!

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Zolee_70 #5175 üzenetére

    Köszi, de hihettél volna Micunak ha azt mondja javította. :)
    Jó ez így nem látszik: http://i.imgur.com/hNpjNMO.jpg

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Zolee_70 #5180 üzenetére

    Akkor én kérek elnézést, nem volt ott más jelentés, gondoltam az a tiéd, ha már beleírtad hogy jelentetted.
    Nem frissül rögtön, ennyire azért nem gyors. → updates 19-én 11-12 között módosította valószínűleg, így abban az update-ben lesz benne ami 2016. március 19. magyar idő szerint 12:30-kor rögzített állapot szerinti, nagy valószínűséggel.
    Jelenleg 2016.03.17 12:30-ig bezárólag végrehajtott módosítások az élesek.

    *Jelentés sidenote: Van aki azt mondja nem jön meg a jelentése, a miértet nem tudom sajnos megmondani, nekem működik, 1 eset kivételével, ha a jelentésnél az okot nem választom ki. Akkor egy darab sem jön meg. (Szóval csak térképhiba, küldés nem elég. Rá kell bökni bal oldalt a típusra és megadni valamit, általános, rossz utasítás, hiányzó út stb valamit. Nekem így megy (ment is eddig is) 10/10-szer.)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz apaszka #5182 üzenetére

    Ha megmondod hol meg mi volt a gond akkor szívesen segítek, ha jössz és leírod a szerkesztőben fel is oldom neked ha arról van szó. :K
    Viszont ebből a leírásból hogy jobbra-balra mást mutat, nem sikerült kihámozni hogy mi is a helyzet konkrétan, bocsánat. Valami irányt hogy honnan hova (lokálisan) vagy tervezett utat vagy valamit mutass légyszi. :R

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz apaszka #5186 üzenetére

    Köszi! Kész is! :)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

Új hozzászólás Aktív témák