- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel topik
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S20 FE Snapdragon topik
- One mobilszolgáltatások
- iOS alkalmazások
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz Marvinyo #15376 üzenetére
Nekem az ion - de ott ugye nincs benzinproblema - marc. kozepe ota 1x volt tenylegesen sajat hasznalatban, meg volt az elso auto (varatlan) szervizelese alatt hasznalva kb. bevasarlashoz. Teny, az elso autonal ez ritka, bar nalunk az elso meg Ampera, es videki utak kivetelevel az se hasznalja a benzint (de videkre csak nyaralasi cellal megyunk/mentunk). Szoval mi E5-t probalunk ezen ritka alkalmakkor beletolteni.
Amugy ja, az ion-nal most az a baj hogy lecsereltem az Alto-t hogy parkolni tudjak melohelynel meg olcson bejutni, felpattant egy nagyobb napelemmezo is, de most mindketto megterulese tolodik, most mar pont fel eve hogy itthon vagyok. Nagyon off, gyorsan be is fejezem. -
félisten
válasz Marvinyo #15367 üzenetére
Amire gondolsz, azok a "márkázott" benzinek. Ez annyit tesz, hogy a rendes alap, 95/E10 lötty, megtámogatva némi hálózatspecifikus adalékkal. Az ÖMV-nál kicsivel, a Shellnél kicsit erősebben drágább az alapbenzinnél.
A prémium benzin már az alapbenzinében is eltér, maximum E5-ös, a "fennmaradó" részt helyettesítő, az etanolnál sokkal kedvesebb vegyülettel egészítik ki.
Az számomra nagyon furcsa, hogy a Waze prémiumból a dízel és csakis a dízel árát regisztrálja.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest