Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • qqrique

    tag

    válasz sparta2 #1718 üzenetére

    Nem cyanlabs, hanem az a változat, amit a Ford tol ki az orig repo-ból töltöttem le.

    Hosszabb ideig én is zizegtem a garivesztés miatt, de szerintem, illetve úgy tapasztalom, hogy nem tudják követni.
    Persze egy komolyabb vita közben feltámadhat a szakértelem is, előkerülhetnek azok,
    akik valóban ismerik a folyamatokat, SOP-t.
    A végeken (szervizekben) ilyen arcot nem találsz.

    Szerintem:
    Ha vita alakul ki, akkor sem ott döntenek, a szervizek az L1, tehát 1-es szintű elhárítók.
    Gyakorlatilg 0 hozzáféréssel, a szokásos user error elhárítására képezték ki Őket.
    A következő szint az L2 lehet, egy-két főállású arccal, talán a szt.endrei képviseleten lépnek fel, mint döntnökök, de attól tartok, hogy nagyon korlátozott az Ő hozzáférésük és jogosultságuk egyaránt. Utána jöhet az L3.

    Ha jól sejtem, valahogy így kezelik a problémákat és úgy tűnik, hogy az elektronika
    rendszerekkel kapcsolatos probléma/ügyfélkezelését, sw/hw egyaránt, ma még
    nehezen vagy egyáltalán nem jól oldják meg az autógyártók.

Új hozzászólás Aktív témák