- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot végre a Men of War II (PC)
gp Többszöri halasztás után végre megkapjuk a régóta várt folytatást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Va
senior tag
"autóvásárlásnál ezeknek az embereknek is inkább az a szempont, hogy ne alacsonyra kelljen beülni, mert az kényelmetlen, legyen benne elég hely a családnak, meg persze ne is fogyasszon sokat, mert egyre drágább az üzemanyag"
Ehh???
Whaaat??
Elnézést de ekkora baromságot... Akinek ilyen igényei vannak az ne Mustangot akarjon hanem egy családi autót. Igen csak azért hívják ezt Mustangnak mert ezzel tudják eladni. Egyben meg is gyalázzák vele a Mustangot.
A Mustang (legalábbis ma) nem erről szól hanem pont hogy a "sportosságról" (Már amennyire sportos) meg az "elmebeteg" hangokról és izomautós élményről...
Aki embereket akar szállítani, az buszt vesz, nem kamiont. Ugyanígy akinek a fenti igényei vannak az eddig se Mustangot vett hanem családi autót, legyen az sedan, suv, vagy bármi...Ezt mind úgy mondom hogy nem vagyok se Ford, sem Mustang fan, ugyanis JDM fan vagyok.
Nekem sincs semmi bajom ezzel az autóval, de a F*-ért kell Mustang-ként erőltetni...
Ez az autó szöges ellentéte a annak ami a MUSTANG életérzés.
(Most tekintsünk el attól hogy a80-as években is voltak borzalmas, Mustang-ot meggyalázó és földbedöngölő szörnyű Mustang modellek...)"Egy autógyártó nem a legendáiból és néhány tucat rajongóból, hanem a tömeges eladásaiból fog megélni"
Ez sem igaz. Valóban a tömeges eladásokból élnek meg, de a tömeges eladást a jó reklám, a hírverés, és a legendák táplálják, és egy tucat családi autó nem fog nagy hírt verni és meghozni a tömeges vásárló kedvet. Ezért voltak mindig is, és van ma is minden normálisabb gyárnak sportautója.
Mint ahogy a Toyotának a modern Supra, (régi supra legenda) az új GR86 (régi GT86 legenda), vagy az új NISSAN Proto Z (Datsun 240z legenda) és még sorolhatnám...
Nyilván nem ezekből élnek meg ők sem, de ők is tudják hogy szükség van ilyen modellekre is, ezek miatt néznek fel az emberek egy egy autó márkára... És nyilván ezek sem veszteséges autók hisz akkor nem gyártanák őket...
Mint ahogy az autósportos részvételek is mind azért vannak hogy reklámozza magát a gyártó. Ez is sok kiadás, ez mind pénzkidobás, de egyben hatalmas reklám. Még egy nem túl sportosságról híres gyártó mint a Hyundai is milliárdokat ölt a WRC szereplésbe, ellenben nem kevés vásárlót hozott a WRC-ben való szereplésük.
Szóval, igenis kellenek a fanboy-ok is a Gyáraknak, mert a fanboyok beszélnek rá sok NEM fanboy ismerőst egy egy autómárkára...
Sosem vettem volna Hyundai-t (nem is fogok) de szívesen vennék mert a WRC-ben nagyon szimpatikus lett, és már elég jó autókat csinálnak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gyúrósok ide!
- Politika
- Robot fűnyírók
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...