- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem vitatom el, hogy változhat, sőt, változni is fog. Csak éppen amíg ez a változás kézzel fogható lesz, addig el fog telni egy kis idő. Én, ahogy írtam, kb. 1-2 évet mondanék erre. Addig viszont, amíg elegendő tapasztalatot nem szereznek vele a fejlesztők, látványos változásokra csak egy-két fehér holló szintű esetben számíthatunk.
Ez meg eléggé szembe megy azzal a képpel, ami a "jajj de jó, itt a Win10, itt a Dx12" mentalitással, ami az elején (és sokszor még most is) tapasztalható.
-
Pompás, megéri tehát a Dx12 ahogy nézem. Amíg az eleve Dx12-re készűlt motorok el nem terjednek (egy, talán két év?) addig ez is csak szép ígéretek beteljesületlen halmaza lesz, de addigra persze már jó sokan W10-re váltottak, mert hát a Dx12 az istencsászár, de legalábbis a kútból is ez a fals információ folyik...
-
nyakdam
aktív tag
Az elemental demo utan en arra jutottam, hogy az ue motorja nem jo dx12 re. Az alpbol( mint a jelenlegi motorok) dx11- es, raadasul tudtommal foleg a mobil szegmens a celkozonsege. Ugyhogy erdekesek lesznek az elso dx12-es eredmenyek, biztos nagy lesz a szoras a motorok kozott.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annyi szükséges, amennyit használ a program. A programozónak csak arra kell ügyelnie, hogy az erőforrás címzését az SM5.1-hez igazodva a shaderből oldja meg. Ha ez megvan, akkor az API a bekötési szinteknek megfelelően mindent lekezel minden hardveren.
Nekem ezek megvannak, csak hány fejlesztő fog minden egyes hardverre külön implementációt írni. Eleve a DX12 nem támogatja azt a mozaikméretet, amelyiket a két konzol, tehát ez már egy probléma, és ehhez még hozzájön az, hogy végül nem került be az ASTC HDR, amivel nincs egységes formátum a 3D-s textúrákra. Tehát legalább két 3D-s mozaikméret és sok külön textúraformátum támogatása szükséges.
Ugye a legegyszerűbb átmenteni a konzolból, de az csak a GCN-eken fut. Intelre és NV-re még kell legalább öt implementáció. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A GCN-eken és a Skylake IGP-jén kívül egyik hardver sem tudja bekötni a szükséges erőforrást direkten a multiprocesszorba. Ezért a shader modell 5.1-es specifikációknak megfelelően az eredeti bájtkódnak egy kiegészítésre van szüksége, amely extra CPU terhelést jelent. Ennek mértéke attól függ, hogy a hardver be tudja-e kötni az erőforrást a mintavételezőbe, vagy még oda sem.
Voxelre épülő játékokat lehet írni DX12 nélkül is. De a legtöbb motort nem készítették fel erre. Olyan mértékű változtatás kell hozzá, amire nehéz gyorsan reagálni, ráadásul a DX12-ben nincs specifikálva egységes formátum a 3D-s textúrákra. Emiatt minden hardverre teljesen különálló implementáció szükséges.
Olyan, hogy DX12.1 nincs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legtöbb motorban igen. Egy átlagos anyagi háttérrel rendelkező fejlesztőnek sokkal egyszerűbb a DX12-re támaszkodnia, mint négy év fejlesztésből kihoznia egy hasonló teljesítményt DX11-ben. Egyszerűen a többségnek se ideje, se pénze nincs arra, hogy a DX11-et megfelelően működtessék, és innen a DX12 sok gyorsulást hoz. Azoknak a fejlesztőknek, akik technikailag nagyon képzettek, mint az Oxide és a Frostbite Team, és pénzük is van már nem biztos, hogy akkora előnyt jelent a DX12, hacsak nem használnak olyan körülményeket a motorban, amit a DX11 már nem bír.
Nekik biztos nem, de akik nem kérték az API-t az AMD-től, azoknak előbb át kell írni a motor struktúráját a DX12-höz. Erről beszélt a Unity fejlesztője a SIGGRAPH-on, hogy ő beépítette a DX12-t és felére lassult a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 7 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép PC Játékra! I3 10100F / RTX 2060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest