- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnoldito
senior tag
Te most azt mondod, hogy akkor egy belső égésű autó mondjuk a MB. CLA ami 1200 különböző alkatrészt tartalmaz a gyártás során, addig egy full elektromos(EQB) amit most gyártanak tesztben pedig kicsivel több mint 100 tartalmaz, az jóval drágább. Itt vagyok rálátok azért a gyártásra, de nem tudjuk miért adják jóval drágábban, még a fejlesztést is bele számolod. Ez olcsóbb nem lesz, hiába egyszerűbb össze rakni, kevesebb beszállító kell, a software sem lehet bonyolultabb, mint egy hibrid CLA, ami még több alkatrészt tartalmaz, mint a belső égésű autók. Most nem tudom mi köze ehhez Mészarosnak? Amúgy a hatástanulmányról annyit, hogy szerinted miért állunk Kecskeméten annyit? Hol chip nincs, hol autógumi, hol head up unit, stb.. és ezért emberek pénzt kaptak, tanulmányokat írtak, előre látni kellett volna, hogy a Just-in-time rendszer a covid miatt el fog hasalni. Egyedül a Japán gyártók nem állnak, mert leszoktak erről. Most kezdenek el raktározni, de nem tudnak, mert raktárat felhúzni nem 2 nap, meg abból nem lehet betárolni ami nincs. Ez az egész, hogy valaminek a gyártását majd felpörgetjük, majd olcsóbb lesz, nem több mint üres ígéret. Maximum akkor lesz olcsóbb ha nem kell a lőtéri kutyának sem.
-
Z10N
veterán
válasz makkmarce #24 üzenetére
"gondolkodjunk kéremszépen, gondolkodjunk..."
Mondja ezt az, akik nem azt csinalja. Kinaban kvota van, akkor is legyartjak, ha kell, ha nem. Tudod 1,443M ember. Foglalkoztatas. Es folyamatosan novekszik. Sot 2030-ra India at fogja venni az eslo helyet."Kína annyit gyárt, amennyire vevő van, ha az EU már nem vevő, akkor pontosan annyival kevesebbet fog gyártani, amennyi már nem kell, tehát az állításodban semmi logika sincs."
Logikarol papolsz, de nem birod felfogni, hogy a vilag tobbi resze ugyan olyan felvevo piac, ha nem nagyobb, de azert mondjad meg. Kina nem fog visszavenni a termelesebol emiatt, mert mashova vigan elfogy. Tudod logika...# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
zetor2000
senior tag
válasz makkmarce #38 üzenetére
A kolega szervízt írt - ezt ferdítettem én el műhelyre.
Szerintem a szervizek nagy része nem kiskerben veszi meg a javítási anyagot, hanem nagyker áron - azaz a példádban nem a "boltból". Bár a nagyker is bolt, csak ott jellemzően végfelhasználókat nem szeretnek kiszolgálni. De ez most mellékes, mert ha van nála raktáron alkatrész, legyen az bolt, műhely, nagyker, szervíz akármi, az már azt jelenti, hogy valaki(k)nek van benne munkája, azaz valamennyi energia bele lett feccölve, hogy az alkatrész ne Kínából jöjjön. Ha meg így van, akkor a jellemző rezsióradíjat SE kéri el... De lehet, hogy elment vele pár perce (órája), amíg átvette a postástól/futártól.Értem, hogy a fületlen gomb kilója 1Ft Kínából, de ha tőlem vennéd meg, akkor nem kapod meg ennyiért... mert nekem van vele melóm. A mértéken lehet vitatkozni, de ha ez a díj alacsony, akkor sír a melós/vállalkozó/akárki, hogy rosszul keres.
Ha még ezzel nem csak annyi a teendő, hogy megrendelem Neked Kínából, hanem még be is kell szerelni, meg a régit ki, akkor meg mennyi legyen? Itt meg lehet, hogy a cucc 1Ft, de 20E a rezsidíjam, és minden megkezdett órát számolok...Meg nálam a tudás, a szerszám, az én időm megy... ezek néha megfizethetetlen dolgok. És itt VAN, nem kell heteket várni, gyötrődni a kínaival, hogy rosszat küldött, mert nem megy bele/beleesik stb.
Remélem, az amcsi Right to repair kezdeményezés feltámad, és EUs szinten is visszatér(het)nek a független szervizek. Néha nevetséges hiba miatt kell venni másik terméket. Szeirntem nem kell kifejteni.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5