Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz zetor2000 #39 üzenetére

    izé, ne keverjük a komplett szerelést a bolttal, mert az messzire vezet, én csak arról beszéltem, hogy néha túl sokat tesznek rá, és akkor már megéri alternatív források után nézni. Én vagyok a legboldogabb, ha a helyi elektro-ba megkapom az alkatrészt, de azért van egy határ(mondjuk 50 forintból ne csináljunk 5000-ret, csak 500-at).
    A másik a márkaszervízek, ahol érthetetlen, hogy miért nem tudnak normális áron alkatrészt adni. Nem, még mindig nem szerelés, de ha én kimérem, hogy mondjuk a monitoromnál a tápmodul döglött be, és a márkaszervíznek egyébként is van raktáron(vagy hetente érkezik az anyaválallattól alkatrész), miért akkora feladat értelmes áron adnia (mondjuk nem a kínai 3x-osáért, ami már karcolja a teljes termék piaci árát).
    A szerelés más tészta, azt ne kevered bele, mindenki annyit kér érte, amennyit akar, a vevő meg eldönti, hogy megéri e neki vagy sem.

    "Remélem, az amcsi Right to repair kezdeményezés feltámad, és EUs szinten is visszatér(het)nek a független szervizek. Néha nevetséges hiba miatt kell venni másik terméket. Szeirntem nem kell kifejteni."
    Ezzel én is teljesen egyetértek, már nagyon várom. Titkon még azt is, hogy legalább a modulok közti kábelezés színkódjainak magyarázatát megadják, bár az már csak bónusz.

    [ Szerkesztve ]

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák