Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _Volkovy_

    nagyúr

    válasz AtHoS #179 üzenetére

    Nagyra nőtt techdemo, jaja.
    Emlékszem az első Crytech X-isle techdemo-ra, ami ennek az engine-nek volt a nagyon-nagyon előfutára..
    Még a TNT időkben jött ki, ha jól emlékszem. Ugyanilyen trópusi szigetes-pálmafás-soknövényes dolog volt, a kamera körbefutott a szigeten, benchmark is volt belőle.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz AtHoS #179 üzenetére

    Ez kb. stimmelhet, én csak odáig tudom a sztorit, hogy az első héten gyakorlatilag eltemették a játékot.
    Az EA meg jó, hogy így nyilatkozott, a Crytek előzőleg az UBI szárnyai alatt volt, a Crysis és a CE2 voltak az első cuccok, amit alattuk produkáltak, ráadásul a Crysisnak eléggé böszme háttérszele volt, na és az nV is érdekelt volt az egész balhéban.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz AtHoS #177 üzenetére

    A kiadást követő 1-2 hónapon belül milliós nagyságrendben eladott játék mitől lesz anyagi bukás?

    Akkor még egyszer, mert már ezt is leírták.
    A Crytek a Crysis első része esetében nem egy játékot fejlesztett, hanem egy motort és egy játékot, és ennek a komplett projektnek a költségeit nem tudod elválasztani egymástól, ahogyan egy szimpla játék esetén sem vonatkoztatnál el mondjuk az engine licencelési költségeitől.
    Szóval az valóban téves megállapítás, hogy "anyagi bukás" volt a Crysis (bár az első pár hét eladásai annyira szánalmasak voltak, hogy bőven nevezték annak... kétlem, hogy 1-2 hónap alatt adtak el belőle milliónyit, amikor az első heti amcsi eredmény a 70.000-et alig érte el, ami nagyon szarnak számít egy körbemarketingelt AAA címnél), mivel nem lehet különállóan értékelni.

    Hogy maga a CE2 anyagi bukás volt-e (a motor licencelése, amit a Crysissal reklámoztak), azt nem tudom, de szerintem itt kb. senki sem. Viszont a címek roppant alacsony száma, valamint az, hogy a CE3-al élből konzolpiacra nyomultak, eléggé egyértelműsíti, hogy Bora Bora nem jött össze belőle.

    Számomra: anyagi bukás = veszteség, tehát többe került a fejlesztés+sallang, mint amit az eladások hoztak

    Ebben az esetben ez úgy néz ki, hogy CE2 motor + Crysis + marketing. A Crysist külön projektként nem tudod értelmezni itt.

Új hozzászólás Aktív témák