- Magisk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fotók, videók mobillal
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Google Pixel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Buds3 - vissza a kályhaezüsthöz
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillHates #58 üzenetére
A mai gépeket a játékok szempontjából két mutató szerint vizsgálhatod. Az elméleti teljesítmény és amihez az API hozzáférést enged. Jelenleg az a probléma, hogy óriási a kettő közötti kontraszt. Ha vért izzadsz sem tudod elérni a processzoridő jelentős részét. [link] - itt nagyon jól elmagyarázzák miért.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillHates #55 üzenetére
Az interakció nagyon sokat számít. A The Vanishing of Ethan Carter játékmenete rém egyszerű, tehát nagyon komplex jelenetek sem születnek benne, emiatt sokkal szabadabban lehet kialakítani a dizájnt, mert biztos, hogy nem omlik darabjaira a pálya, illetve kvázi AI-val sem kell számolni.
A régi API-k problémája nem az, hogy nem tudnak felhúzni rá egy szép nagy full statikus világot. Ott kezdődnek a gondok, amikor az a világ elkezd nagyon dinamikussá válni a szimuláció által. Akkor elkezdi igényelni a komolyabb processzoridőt, és ott jön elő az, hogy a kernel driver is kéri a processzort, meg maga a játék is, és jönnek nagyon gyorsan a versenyhelyzetből származó limitek. Ezért alapvető fejlesztése az új API-knak a kernel driver megszüntetése. -
sb
veterán
válasz
KillHates #46 üzenetére
Így van.
És x86 fronton is ez megy. Energiahatékonyságban van előrelépés, nem is kicsi, de abszolút mértékben nincs semmi. Egyébként szükség sincs rá. Átlaguser egy Bay Trail-el vagy i3-ig bezárólag elvan bármivel. Játékra kell több, de ott is csak az elb*szott DX miatt tehát az sem valós igény. A maradékra meg a gpgpu és heterogén kód lenne jó ami megint sw oldali fejlesztés.
-
stratova
veterán
válasz
KillHates #29 üzenetére
olyan zárt mint a öreganyám szilvabefőttje
vagy a puffin -
#16939776
törölt tag
Meg nem lehet akárhova árnyékolást rakni, mert a szort kapacitások és a "változatos" vezetékezés induktivitásai miatt úgy fog működni, mintha RND "méretezett" szűrőtagokat építenénk be, és nem jut át rajta a jel vagy torzulni fog. 1024*2(szimmetrikus az adatvezeték) vezetéket kellene közel egyforma paraméterekkel legyártani az órajel skálázódáshoz, ami tényleg nehézkes. Minden támogatás mellett is legalább egykét év lesz mire elkészülne a végleges verzió, de addigra már másik GPU alá kell gyártani egy másik elosztásút...
(#6) Kotomicuki: +1
Ha fel tudnák rakni a mem. vezérlő hátára a HBM-et interposer nélkül akkor nem kellek közé csak táp vezetékek. De ahhoz "úgy kell megtervezni" a GPU-t, és innen már egy lépés a teljes integráció.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Suzuki topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest