- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Google Pixel topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #60 üzenetére
Pontosan erről van szó. Nem szabad beleszólnia. Ezért váltják le a mostani API-kat. Az új modell szerint született API-kkal már eltűnik a kernel driver, így a program elől semmi sem fogja elvenni a processzoridőt, azt mindet szabadon felhasználhatja a programozó kellemetlen meglepetések nélkül.
(#63) Kopi31415: Sajnos pontosan a kernel driver hibája. Bármennyire is akarod kontrollálni az erőforrás-használatot, van egy olyan rész, ami felett nincs uralmad, és az folyamatosa soros feldolgozásra kényszeríti a motort. Erre csak az a megoldás, ha kivágod ezt a részt a rendszerből. Mindegyik új API ezt teszi és működik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillHates #58 üzenetére
A mai gépeket a játékok szempontjából két mutató szerint vizsgálhatod. Az elméleti teljesítmény és amihez az API hozzáférést enged. Jelenleg az a probléma, hogy óriási a kettő közötti kontraszt. Ha vért izzadsz sem tudod elérni a processzoridő jelentős részét. [link] - itt nagyon jól elmagyarázzák miért.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
KillHates #55 üzenetére
Az interakció nagyon sokat számít. A The Vanishing of Ethan Carter játékmenete rém egyszerű, tehát nagyon komplex jelenetek sem születnek benne, emiatt sokkal szabadabban lehet kialakítani a dizájnt, mert biztos, hogy nem omlik darabjaira a pálya, illetve kvázi AI-val sem kell számolni.
A régi API-k problémája nem az, hogy nem tudnak felhúzni rá egy szép nagy full statikus világot. Ott kezdődnek a gondok, amikor az a világ elkezd nagyon dinamikussá válni a szimuláció által. Akkor elkezdi igényelni a komolyabb processzoridőt, és ott jön elő az, hogy a kernel driver is kéri a processzort, meg maga a játék is, és jönnek nagyon gyorsan a versenyhelyzetből származó limitek. Ezért alapvető fejlesztése az új API-knak a kernel driver megszüntetése. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TESCO-Zsömle #47 üzenetére
Nem számolod bele az átnevezéseket, akár kisebb javításokkal. Ilyenek továbbra is lesznek. És ennek az R&D költsége elég alacsony.
(#46) KillHates: Ez nem igaz. Hardverben is van fejlődési lehetőség, csak az a kérdés, hogy API nélkül el merjenek-e indulni az úton. Egyedül az AMD mert elindulni, mert hittek abban, hogy át tudják nyomni az iparon a reformjukat. Persze kockázatos volt, akár az is történhetett volna, hogy ez nem sikerül, és akkor most az AMD-nek le kellene cserélnie a GCN-t. Ez a sok egyéb faktor mellett (konzol, fejlesztők segítsége, saját API) mindenképp mázli volt, hogy sikerült, így most a többieknek kell cserélni architektúrát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TESCO-Zsömle #32 üzenetére
Ha megnézed az áremelés folyamatosan történik. Ezzel egyébként nincs gond, mert azt a gyorsulást, amelyet mostantól nem a hardver hoz, szoftveresen megkapod, tehát önmagában ettől nem lesz kisebb az adott cég R&D-je, csak mostantól nagyrészt a szoftver teszi majd azt ki.
(#36) otto1: Igen, ez lesz az oka, amiért a jövőben elterjednek az olyasmi pilot VGA-k mint a Tonga. Ezeknek csak annyi a dolga, hogy legyen optimalizálás mire a nagy VGA-k megjönnek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűbb, hogy az interposer elnyújtja majd a VGA-k tervezési idejét. A Fiji is 2013 végén készült el a Tongával párhuzamosan, de azzal ellentétben egy és háromnegyed év múlva jelent meg. De ez egyébként nem akkora probléma. A fejlesztések eleve le lettek lassítva az egy generációs frissítésekről. A jövőben valószínűleg két és fél évente jön új generáció, mert szoftverfejlesztés is megváltozik, és sokkal többet hoz a konyhára a meglévő architektúra megismerése. A low-level API-val már nem lesz arra lehetőség, hogy kiadjanak egy új drivert az új architektúrához optimalizált allokációs stratégiával. Ehelyett egyenként oda kell menni a fejlesztőkhöz, hogy ugyan legyenek már kedvesek megpatchelni a játékot, hogy az új VGA-család ne legyen lassabb, mint az előző generáció.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Háztartási gépek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Újra instabilitásba futott a Raptor Lake generáció
- Autós topik
- Méretes QD-OLED monitor jött az ASUS ROG-os portfóliójába
- 3D nyomtatás
- Reklámblokkolók topikja
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Formula-1
- Honor 200 Pro - mobilportré
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC 6GB
- BESZÁMÍTÁS! Asus A520 R5 3600 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2060 8GB Rampage SHIVA CoolerMaster 700W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest