- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Az eddigi legjobb S26 Ultra renderkép
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Google Pixel topik
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Andrew_31 #64 üzenetére
aha
es nem lett volna par fenyevvel egyszerubb siman egy Charade GTti hengerfejet vagy egy komplett motort hasznalni, ami alapbol 1.0 12v 3cyl DOHC +turbo?
az is a 3 henegres Swift blokkra epul amugy, de messze nem kell vele ennyit keccsolni, csak odacsavarozod a helyere es kesz
-
DRB
senior tag
válasz
Andrew_31 #29 üzenetére
Én a kezdetektől kijártam(talán olyan 1996 körül került ki a ringre, de lehet 97 vagy még később, nem emlékszem igazán), sőt azt is mondhatnám, hogy egy benzinkutas haverommal kezdtük el az egészet a Kunigunda utcában, gyakorlatilag ebből lett a ring, persze ez jóval korábban volt. Meg azért ez egy bonyolult történet volt mire kikerült a ringre, mindenesetre annyi volt az eleje, hogy valamelyikünk megszólalt: „na fogadjuk, hogy az enyém gyorsul jobban”
, ami ez után jött az a hosszú történet, ha érdekel elmesélem privátban. Aztán én kb. 2003-ban(max 2004-ben) abbahagytam, nem volt jó akkor már, na de ez is egy hosszú történet. De az tuti, hogy jártunk ki együtt(egy darabig) és nekem rémlik is valami a zöld trabiról.
Sőt egy vezeték névre is emlékszem(vagyis inkább csak rémlik ez is), lehet te voltál, bár itt lehet tévedek, mert egy kombi Trabant is rémlik ezzel a névvel kapcsolatban... ejj öregszem nagyon, már csak rémlenek a dolgok.
Amire viszont biztosan emlékszem trabi, az egy (delfin?)kék kétütemű, keményen megtuningolva, elég durva volt, a Pati Laci(bá), talán így hívták az embert.
Vagy volt a Kriskó Zoli zöld Ladája, a VTi verő.
De ott volt a Domokos Csaba a turbó Ladával, a Tótth Zoli a mindenféle motoros skodáival(pl. alig 500 kilós Skoda S100-ban egy 1.8 16v GTI Golf motor, meg ilyenek), meg sorolhatnám a neveket... Szerintem te eleinte a Tóthal, meg a skodáival birkóztál az ezres kategóriában(akkor még Skoda motorokkal ment), de nem emlékeszem pontosan(erre sem
), ezt te tudod, de majd megkérdezem az ember, hátha ő emlékszik valamire. De jó is volt akkor, dehát rég volt és elmúlt.
(#39) hobizoli: A turbósokat mindig feljebb sorolták egy kategóriával, legalább is a ringen így volt anno, persze sok esetbe így is taroltak. A GTti sose mehetett az 1000cc-ig kategóriában, egy 1550 urbó meg rögtön a 2000 köbcenti feletti kategóriába került. De hogy aztán Tökölön hogy csinálták, nem tudom, oda nem igazán jártam már ki.
-
westcoastog
veterán
válasz
Andrew_31 #30 üzenetére
Az nem rossz, igaz még nincs kocsim, de már meg van álmodva miket akarok majd alakítani rajta, és jó lenne majd lepapírozni mindent hogy ne legyen gond. Inkább megakarok tudni mindent, hogy annak tekintetében álmodozhassak, ameddig a takaróm ér.
Mondjuk előbb munka kéne, hogy autózhassak.
De ezt a weblapot elmentem magamnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Újjászületés: szombattól új szerverkörnyezetben a PROHARDVER! lapcsalád
- Hobby elektronika
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vicces képek
- ASUS routerek
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Asus ROG G20AJ - Intel Core i7-4790, GTX 980 + eredeti doboz
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3330
- Önerő nélkül is elvihető! RÉSZLETRE .OPCIONÁLIS. Gamer szék noblechairs HERO Valódi Bőr Fekete
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő