Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz DRB #40 üzenetére

    tudom hogy feljebb rajak, de arra is van kategoria ott

  • 8th

    addikt

    válasz DRB #27 üzenetére

    Dehogynem, csupán mint minden sportág ez is rohamléptekkel fejlődik és ez így is van rendjén. Manapság már egy wartburg motoros trabanttal vagy flexel kikönnyített favorit motoros skodával nem rúgsz labdába. Cserébe vannak szabályok gépátvétel jól tapadó pálya és hitelesített időmérés is. A többi szakághoz képest még így is aprópénzből végig lehet tolni egy szezont úgy, hogy minden versenyen köztük a szlovákon is ott vagy és rajthoz állsz. Az, hogy sokan nem tudnak vagy tudnának éppen de nem akarnak anyagi áldozatot hozni azért, hogy mehessenek az egy dolog. Azért a ringes versenyek hajmeresztőek voltak a kezdetekben. Gépátvételen sokszor fel sem kellett nyitni a motorháztetőt. 2000ccm-s fiat motorral szerelt lada 1500ccm alá nevezve stb... Voltak necces dolgok például amikor zászlólengetésre kellett indulni és a csókos sztárversenyző úgy nyerte a kategóriáját, hogy 1: hamarabb indult 2: egy autóhosszal kikapott az ellenfelétől. A fél lelátó kifütyülte az embert de ő nyert mert csókos volt és őt kellett futtatni. A szervezőkkel ellentétben az a 6000+ ember a lelátón aki kifütyülte a díjátadót meg mind vak volt és kedd éjfélkor már nem látott el a pályáig... Vicc volt az a korszak akárki akármit mond csak nosztalgiából mondják sokan, hogy milyen jó volt. Versenyzői szempontból sokkal jobbak a mostani versenyek. Nincs csókos versenyző (nevet szándékosan nem írok szerintem mindenki tudja kire gondolok) aki ha elQr egy rajtot addig hisztizik primadonnaként amíg újra nem futtatják a futamot, a kedvéért. A fotocella és a stopper nem hazudik. Ha LQrtad a futamot így jártál mehetsz haza és próbálkozhatsz legközelebb. Nekem egyedül annyi bajom van, hogy az autók technikai fejlődését nem követi a rendezvény biztonsági szintjének megerősítése. Az utóbbi években nem egyszer előfordult, hogy 1-1 versenyző elhagyta a pályát azon a szalagkorláton keresztül amit eleve csak a szentlélek tart össze és ha ránézek összeroskad. [link], [link] + [link]. Utóbbi esetben ha mindez délután történik sorokban csüngnek az emberek a kordonon. Most szerencsére csak két fotós srác állt ott. Amikor páran szóvá mertük tenni mindezt szabályosan le voltunk ugatva, hogy adjuk XY milliót és a következő versenyen már ott lesz a beton elválasztó kerítés. No comment: [link] [link]

  • Andrew_31

    Modder

    válasz DRB #27 üzenetére

    Én a 2000-es évek elején jártam ki.
    2003-2004-2005 az biztos ,most hirtelen megnéztem a kupákat.
    Ha találkoztunk is ,akkor még gyári alma(fos)zöld volt a járgány.
    Igen, sajnos már nem arról szól amiről kéne.
    A kisembert onnan is kirekesztették.
    2009-ben kész lett a turbós motor, kimentem ide Tökölre, akkor még volt 1550ccm alatti turbós kat.
    Negyedik lettem 2-3 tizedre a harmadiktól ami egy Turbós Punto volt.
    Na mondom még kicsit reszelek rajta és jövőre indulok.
    Erre az a ket. is megszűnt. Beraktak a turbódízel autók közé.
    Mondom inkább tegyen eggyel nagyobb benzines kat.-ba.
    Azt nem lehet, jött a válasz. :))
    Fasza, mit kezdjek 3000-es kályhákkal.
    Na azóta nem voltam kint.
    Bár az jól esett ,hogy több év kihagyás után a kommentátor emlékezett rám néz alapján.
    A Škodák ideálisak gyorsulási versenyre. Hátul a súly és a hajtás.
    De ha kész lesz egyszer a 200le körüli MR2 lehet kinézek nosztalgiázni egy kicsit. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák