- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Ez brutális. Valamikor maketteztem, azzal is lehetett pepecselni sokat. De ez,,, ez elkepeszto
Gratuláció! -
eldvor
csendes tag
Ez epikus, gratulálok hozzá. Nagyon jól megvalósítottad!
-
Sigurd
tag
Egyszerűen tökéletes. Szavakat nem találok.
Javasolnám a 'legjobb ötlet-legszebb megvalósítás' összetett kategória örökös díjára.
Ez művészet. -
ViZion
félisten
Nagyon jó lett!
15-20 éve ilyen motorháztetőért, spoilerért szűz lányokat adtak volna neked a trabi tulajok... -
tvamos
nagyúr
Hat, ez nagyon ott van!
-
baboss
őstag
Gratulálok a profi munkához.
Nem kis szakmai tudás kellett hozzá,valamint kitartás és türelem.
-
PLuhiX
csendes tag
zsíííííír
-
Andrew_31
Modder
Köszi mindenkinek.
-
kavboy
tag
Le a kalappal...
Nem akarsz esetleg egy ilyet (illetve tobbet) eladasra csinalni?? Nagyon kiraly!
-
Silenzio
addikt
Zseni vagy, öreg. Ez mindent visz.
-
KonzolKartel
őstag
Hihetetlen igényes munka
.
-
tDr1v3r
veterán
Bravó, tartalmas lett a cikk és szép a végeredmény, gratulálok hozzá!
-
priti
addikt
Csak az az egy bibi van, hogy ez nem mod. A modding a módosításról szól, nem az egyedi gyártásról. Ez nem egy PC ház mod-ja, hanem egy a nulláról legyártott PC ház és attól még hogy házilag gyártott semmi köze nem lesz a mod-hoz. Ha ez az első helyezett, akkor ez minden csak nem modding verseny
-
car93
csendes tag
Ez nagyon veszett. Van türelmed, tehetséged, és eszközeid. Nagyon ügyes vagy. Ennyi kreativitást és hozzáértést még nem pipáltam egy illetőben. A végeredmény gyönyörű!
Gratulálok! Tényleg elképesztő! -
#30550784
törölt tag
Nagyon sok munka lehet benne a képek alapján,és a végeredmény fenomenális.Gratulálok hozzá.
Csak így tovább,várom a következőt... -
llaszlo
veterán
Ez nagyon állat. Jó lett
Szép. grat.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Szuper mod, megérdemelted az első díjat!
-
dejaris
addikt
Ismet csak amuldozok. Emelem kalapom!
-
sarkanyolo2
őstag
Nagyon igényes munka lett, gratula!
-
iday
aktív tag
Naggyon tutti lett a masina!
Tudom hogy már nem divat, de egy odd-t elől szívesen láttam volna. -
JetiRulez
őstag
Mint büszke Trabant tulajdonos, örömmel töltött el a cikk. Szép munka, gratulálok!
-
II.Démonlord
tag
Ez nagyon jó lett. GratEgyszer valaki csinálhatna nekem is egy hasonló gépet
-
zapok
aktív tag
Ez így is van!
"Trabanton szállni élvezet, jobban száll, mint a képzelet, döcög és pöfög, hű, de kafa, az orrod alá dörgöl kispofa." -
zapok
aktív tag
Tökéletes munka!
Fogadd elismerésem!
Egy volt trabantos... -
grunge
addikt
Ez igen, le a kalappal!!
-
khron78
őstag
Nem véletlenül nyert!
A többi versenyzőt nem láttam, de ez mindent visz! -
hobizoli
nagyúr
válasz
Andrew_31 #64 üzenetére
aha
es nem lett volna par fenyevvel egyszerubb siman egy Charade GTti hengerfejet vagy egy komplett motort hasznalni, ami alapbol 1.0 12v 3cyl DOHC +turbo?
az is a 3 henegres Swift blokkra epul amugy, de messze nem kell vele ennyit keccsolni, csak odacsavarozod a helyere es kesz
-
KISDUCK
addikt
Nagyon laza.
-
hobizoli
nagyúr
de amugy tenyleg nem azert, de nekem vhogy nem fer a fejembe, hogy a 4 hengeres vezermutengelypar az hogyan tud mukodni egy 3 hengeres motorban... az, OK hogy levagod a hosszat, de a 4 hengeres motorban 180fokos fotengely fordulatonkent van egy utem a 3 hengeresben meg 240 fokonkent
es a levagod a hosszat, akkor sehogy sem jon ossze az utem meg a szelepnyitas a dugattyu FHP poziciokkal -
haxiboy
veterán
Brutális, le a kalappal!!
-
O_L_I
őstag
Hát öreg te nem szarral gurítassz.
-
8th
addikt
Dehogynem, csupán mint minden sportág ez is rohamléptekkel fejlődik és ez így is van rendjén. Manapság már egy wartburg motoros trabanttal vagy flexel kikönnyített favorit motoros skodával nem rúgsz labdába. Cserébe vannak szabályok gépátvétel jól tapadó pálya és hitelesített időmérés is. A többi szakághoz képest még így is aprópénzből végig lehet tolni egy szezont úgy, hogy minden versenyen köztük a szlovákon is ott vagy és rajthoz állsz. Az, hogy sokan nem tudnak vagy tudnának éppen de nem akarnak anyagi áldozatot hozni azért, hogy mehessenek az egy dolog. Azért a ringes versenyek hajmeresztőek voltak a kezdetekben. Gépátvételen sokszor fel sem kellett nyitni a motorháztetőt. 2000ccm-s fiat motorral szerelt lada 1500ccm alá nevezve stb... Voltak necces dolgok például amikor zászlólengetésre kellett indulni és a csókos sztárversenyző úgy nyerte a kategóriáját, hogy 1: hamarabb indult 2: egy autóhosszal kikapott az ellenfelétől. A fél lelátó kifütyülte az embert de ő nyert mert csókos volt és őt kellett futtatni. A szervezőkkel ellentétben az a 6000+ ember a lelátón aki kifütyülte a díjátadót meg mind vak volt és kedd éjfélkor már nem látott el a pályáig... Vicc volt az a korszak akárki akármit mond csak nosztalgiából mondják sokan, hogy milyen jó volt. Versenyzői szempontból sokkal jobbak a mostani versenyek. Nincs csókos versenyző (nevet szándékosan nem írok szerintem mindenki tudja kire gondolok) aki ha elQr egy rajtot addig hisztizik primadonnaként amíg újra nem futtatják a futamot, a kedvéért. A fotocella és a stopper nem hazudik. Ha LQrtad a futamot így jártál mehetsz haza és próbálkozhatsz legközelebb. Nekem egyedül annyi bajom van, hogy az autók technikai fejlődését nem követi a rendezvény biztonsági szintjének megerősítése. Az utóbbi években nem egyszer előfordult, hogy 1-1 versenyző elhagyta a pályát azon a szalagkorláton keresztül amit eleve csak a szentlélek tart össze és ha ránézek összeroskad. [link], [link] + [link]. Utóbbi esetben ha mindez délután történik sorokban csüngnek az emberek a kordonon. Most szerencsére csak két fotós srác állt ott. Amikor páran szóvá mertük tenni mindezt szabályosan le voltunk ugatva, hogy adjuk XY milliót és a következő versenyen már ott lesz a beton elválasztó kerítés. No comment: [link] [link]
-
A Ferrari V12 is tetszett, de aztán már tényleg mindent visz!
-
marositech
senior tag
Naaagyon dögösssssssssssssssssss.
Megérdemled! -
tonerz
aktív tag
Gratulálok a készítőnek, nagyon betyár lett a végeredmény
Veletechen is többször visszamentem megnézni. -
.OM.
aktív tag
..én nem szoktam ilyen modding témában hozzászólni, mert gányolás meg tákolás
De Ez már valami!! -
Brutálisan jó a kézügyességed, le a kalappal!
-
Rivaul
addikt
Szerver kivitelbe egy Barkast?
-
Lomha 8V
addikt
Gratulálok, nagyon jó és persze igazán Kelet-Európai, ami kedves a szívünknek.
-
Podpupi
tag
Ez igen ...
-
NoMagix
addikt
Gratulálok, nagyon szép munka!
-
alfa20
senior tag
Nagyon szép munka!
Gratulálok! -
Egonyolc
aktív tag
Gyönyörű lett.
Egy ötlet, ha kicsit megemeled és tükörre raktad volna, talán jobban látszódott volna a futómű.
-
F e Z o
veterán
Minden elismerésem!
-
csongi
veterán
Elkezdtem olvasni, es azt hittem, tenyleg lett a tuning trabi
Nagyon szep munka Gratulalok!!!!! -
kengyel
nagyúr
Ez kérem egyszerűen kiváló munkát takar ! Gratulálok !
-
Nem is gondoltam, hogy ennyire tökölős volt! Grat hozzá!
-
DRB
senior tag
válasz
Andrew_31 #29 üzenetére
Én a kezdetektől kijártam(talán olyan 1996 körül került ki a ringre, de lehet 97 vagy még később, nem emlékszem igazán), sőt azt is mondhatnám, hogy egy benzinkutas haverommal kezdtük el az egészet a Kunigunda utcában, gyakorlatilag ebből lett a ring, persze ez jóval korábban volt. Meg azért ez egy bonyolult történet volt mire kikerült a ringre, mindenesetre annyi volt az eleje, hogy valamelyikünk megszólalt: „na fogadjuk, hogy az enyém gyorsul jobban”
, ami ez után jött az a hosszú történet, ha érdekel elmesélem privátban. Aztán én kb. 2003-ban(max 2004-ben) abbahagytam, nem volt jó akkor már, na de ez is egy hosszú történet. De az tuti, hogy jártunk ki együtt(egy darabig) és nekem rémlik is valami a zöld trabiról.
Sőt egy vezeték névre is emlékszem(vagyis inkább csak rémlik ez is), lehet te voltál, bár itt lehet tévedek, mert egy kombi Trabant is rémlik ezzel a névvel kapcsolatban... ejj öregszem nagyon, már csak rémlenek a dolgok.
Amire viszont biztosan emlékszem trabi, az egy (delfin?)kék kétütemű, keményen megtuningolva, elég durva volt, a Pati Laci(bá), talán így hívták az embert.
Vagy volt a Kriskó Zoli zöld Ladája, a VTi verő.
De ott volt a Domokos Csaba a turbó Ladával, a Tótth Zoli a mindenféle motoros skodáival(pl. alig 500 kilós Skoda S100-ban egy 1.8 16v GTI Golf motor, meg ilyenek), meg sorolhatnám a neveket... Szerintem te eleinte a Tóthal, meg a skodáival birkóztál az ezres kategóriában(akkor még Skoda motorokkal ment), de nem emlékeszem pontosan(erre sem
), ezt te tudod, de majd megkérdezem az ember, hátha ő emlékszik valamire. De jó is volt akkor, dehát rég volt és elmúlt.
(#39) hobizoli: A turbósokat mindig feljebb sorolták egy kategóriával, legalább is a ringen így volt anno, persze sok esetbe így is taroltak. A GTti sose mehetett az 1000cc-ig kategóriában, egy 1550 urbó meg rögtön a 2000 köbcenti feletti kategóriába került. De hogy aztán Tökölön hogy csinálták, nem tudom, oda nem igazán jártam már ki.
-
Shapord
tag
Igenyes,szep munka grat hozza!
-
beefjeez
senior tag
Az igazi autóról jobban érdekelne egy cikk.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Gratulálok
nagyon pazar munka lett. Azt viszont megkérdezném, hogy az alaplap hogyan is fekszik a Trabiban?
-
Andrew_31
Modder
válasz
adi mester #17 üzenetére
Alap szakma 303/1 gépi forgácsoló(esztergályos) szakmunkás.
Ezután CNC tanfolyam és 2007-ben Solidworks és Solidcam tanfolyam.
25 éve nyomom az ipart.Néha már fáj.
Hobbi autószerelő és egyéb bütykölő.
Valami "hülyeséget" mindig kell csinálni.Duliee. Neked is köszi.
-
Gratula itt is
Eszméletlen részletgazdag kivitelezés, és agyament sok munka. Jár érte a maximális respect
-
westcoastog
veterán
válasz
Andrew_31 #30 üzenetére
Az nem rossz, igaz még nincs kocsim, de már meg van álmodva miket akarok majd alakítani rajta, és jó lenne majd lepapírozni mindent hogy ne legyen gond. Inkább megakarok tudni mindent, hogy annak tekintetében álmodozhassak, ameddig a takaróm ér.
Mondjuk előbb munka kéne, hogy autózhassak.
De ezt a weblapot elmentem magamnak. -
Dyrg
aktív tag
Csatlakoznék a többiekhez, le a kalappal!
(én is visszasírom a kis trabimat...)
-
Andrew_31
Modder
válasz
westcoastog #13 üzenetére
Mi ezt már tízen éve csináltuk.
De az MR2-be most csináltam motor átépítést és régen és most is ö intézte a papír munkát.:
[link]
30-ért megcsinálta tavaly. -
Andrew_31
Modder
Én a 2000-es évek elején jártam ki.
2003-2004-2005 az biztos ,most hirtelen megnéztem a kupákat.
Ha találkoztunk is ,akkor még gyári alma(fos)zöld volt a járgány.
Igen, sajnos már nem arról szól amiről kéne.
A kisembert onnan is kirekesztették.
2009-ben kész lett a turbós motor, kimentem ide Tökölre, akkor még volt 1550ccm alatti turbós kat.
Negyedik lettem 2-3 tizedre a harmadiktól ami egy Turbós Punto volt.
Na mondom még kicsit reszelek rajta és jövőre indulok.
Erre az a ket. is megszűnt. Beraktak a turbódízel autók közé.
Mondom inkább tegyen eggyel nagyobb benzines kat.-ba.
Azt nem lehet, jött a válasz.
Fasza, mit kezdjek 3000-es kályhákkal.
Na azóta nem voltam kint.
Bár az jól esett ,hogy több év kihagyás után a kommentátor emlékezett rám néz alapján.
A Škodák ideálisak gyorsulási versenyre. Hátul a súly és a hajtás.
De ha kész lesz egyszer a 200le körüli MR2 lehet kinézek nosztalgiázni egy kicsit. -
Andrew_31
Modder
Köszönöm mindenkinek a szép szavakat.
Neked is feco72. -
DRB
senior tag
Ez nagyon ott van, erre már simán lehet mondani, hogy tökéletes!
Mást ehhez nemigen tudok hozzáfűzni, de ahogy nézem más se nagyon tud.Viszont a hungaroringes/gyorsulási versenyes részhez annál többet. Van esély rá hogy rendszeresen találkoztunk ott, bár ez attól is függ te mikor jártál ki gyorsulni. Én hosszú évekig nyomtam egy BMW 325ci-vel egy 320i-vel, na meg persze a „babos” Skodával.
Ez egy öreg 120L volt, asszem '82-es, azért babos mert veszettül durrogott(meg lángolt) a kipufogója, na meg veszettül is ment, ez mondjuk meg is marad sok emberben, velem együtt. Már évek óta nem volt meg a Skoda(és gyorsulni se jártam ki), de többször találkoztam(valamilyen autós bulin, esetleg veterán találkozó, vagy én nem is tudom hol), számomra ismeretlen emberekkel, akiknek az volt az első kérdésük, hogy „a Skoda hol van?”, meg ehhez hasonlók. Szóval jó buli volt az a gyorsulási verseny a ringen, sajnos már nem arról szól mint régen, dehát ez van.
-
petipetya
nagyúr
Erre a modding gépre szavaztam a Veletechen, mert szerintem a legjobb. Szép munka!
-
#16939776
törölt tag
Gratulálok!
-
feco72
Modder
Gratula Andrew
. Ez már kellett neked a tavalyi év után!
-
gyáliSanyi
őstag
Szép munka!
Milyen vastag hegesztőhuzalt használtok?
-
Rivaul
addikt
Csak támogatni tudom a "tömeggyártást". Az én kocsimat is le lehetne modellezni jó pénzért
Amennyiben csak egyedi munka marad úgy is hatalmas gratuláció!
-
waithEard
őstag
Le a kalappal...
-
kisza25
félisten
gratula nagyon király, elismerésem nagyon szép munka
-
Calibra72
aktív tag
Szerencsés ember vagy, mármint hogy volt rá időd
Amúgy gratulálok, nagyon jó lett !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Nagyon szép lett. Nem tudom, mivel foglalkozol, de szerintem ötletes gépházakra lenne piac, főleg ha azok is ilyen minőségűek.
-
BlackPriest
őstag
-
Elismerésem!
Ilyenkor jön az az érzés, h kár, h nem voltam ott, ezt jó lett volna élőben is látni.
-
KraX
őstag
Zsenialis...
-
westcoastog
veterán
Nagyon frankó volt élőben is látni.
Drága volt lepapírozni a motorcserét?
Gyárthatnál akár 1:18-as méretarányú makettautókat is. -
bcbeci
csendes tag
Ennél precízebb munkát még életemben nem láttam! A modell ajtóhézagjai pontosabbak mint az eredeti trabin!
Eszem-f@szom megáll! Azért szívesen olvasnék egy hosszabb cikket a suzuki motor átalakításról is. Meg a charade turbó hozzáillesztésről.
-
3shae
aktív tag
Gyönyörű!
-
Fr0z3n
őstag
Elmentem...
kész vagyok. KELL egy ilyen trabi a polcomra.
-
besz*rás
-
Beszarás jó! Ez a részletesség, a felnik a futómű, ablakok, kilincsek...hihetetlen! Hatalmas gratula!
-
azbest
félisten
Wow... a vákuumos formázás külön érdekes
-
enterlaci
senior tag
Nagyon jó ötlet és megvalósítás, nekem is nagyon tetszik! ..éés igazi retro feeling.
-
gianni85
veterán
ú de király
-
Tom5
addikt
Mocskosjó!
-
djdaniel
senior tag
gratulálok nagy szép lett, csak így tovább
következő mi lesz ? talán egy ferrari ? -
Chaser
legenda
-
Lewzke
őstag
nagyon szép munka
. a következő lehet még nagyobb és a gép mehet a motorháztető alá
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation4 PRO 1TB fekete konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- MSI CYBORG 15 A13V
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest