- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Netfone
- One mobilszolgáltatások
- Megdöntheti az iPhone 4 rekordját az iPhone 17
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Nothing Headphone (1) – nem kell ide idézet
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Magisk
- Kínos szituba keveredett a Nothing
Új hozzászólás Aktív témák
-
DRB
senior tag
válasz
Andrew_31 #29 üzenetére
Én a kezdetektől kijártam(talán olyan 1996 körül került ki a ringre, de lehet 97 vagy még később, nem emlékszem igazán), sőt azt is mondhatnám, hogy egy benzinkutas haverommal kezdtük el az egészet a Kunigunda utcában, gyakorlatilag ebből lett a ring, persze ez jóval korábban volt. Meg azért ez egy bonyolult történet volt mire kikerült a ringre, mindenesetre annyi volt az eleje, hogy valamelyikünk megszólalt: „na fogadjuk, hogy az enyém gyorsul jobban”
, ami ez után jött az a hosszú történet, ha érdekel elmesélem privátban. Aztán én kb. 2003-ban(max 2004-ben) abbahagytam, nem volt jó akkor már, na de ez is egy hosszú történet. De az tuti, hogy jártunk ki együtt(egy darabig) és nekem rémlik is valami a zöld trabiról.
Sőt egy vezeték névre is emlékszem(vagyis inkább csak rémlik ez is), lehet te voltál, bár itt lehet tévedek, mert egy kombi Trabant is rémlik ezzel a névvel kapcsolatban... ejj öregszem nagyon, már csak rémlenek a dolgok.
Amire viszont biztosan emlékszem trabi, az egy (delfin?)kék kétütemű, keményen megtuningolva, elég durva volt, a Pati Laci(bá), talán így hívták az embert.
Vagy volt a Kriskó Zoli zöld Ladája, a VTi verő.
De ott volt a Domokos Csaba a turbó Ladával, a Tótth Zoli a mindenféle motoros skodáival(pl. alig 500 kilós Skoda S100-ban egy 1.8 16v GTI Golf motor, meg ilyenek), meg sorolhatnám a neveket... Szerintem te eleinte a Tóthal, meg a skodáival birkóztál az ezres kategóriában(akkor még Skoda motorokkal ment), de nem emlékeszem pontosan(erre sem
), ezt te tudod, de majd megkérdezem az ember, hátha ő emlékszik valamire. De jó is volt akkor, dehát rég volt és elmúlt.
(#39) hobizoli: A turbósokat mindig feljebb sorolták egy kategóriával, legalább is a ringen így volt anno, persze sok esetbe így is taroltak. A GTti sose mehetett az 1000cc-ig kategóriában, egy 1550 urbó meg rögtön a 2000 köbcenti feletti kategóriába került. De hogy aztán Tökölön hogy csinálták, nem tudom, oda nem igazán jártam már ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Greenwashing és zöld sivatag miatt támadják az Apple Watch-ot
- Windows 11
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- További aktív témák...
- 143 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13500H, RTX 4060
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3242
- PS Plus előfizetések
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest