- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Yettel topik
- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Romano
veterán
A fizx csak látvány fizika volt, úgy emlékszem játékelem beli funkciókat nem töltött be. Leginkább szövet szimulálás, falevelek és egyéb particles effektekre volt használva a legtöbb játékban.
Emlékezetes volt a Mirrors Edge első része amikor szépen lengett minden zászló, lógó szövet stb, azonban amikor egy libikóka felemelt végére álltam a karakterrel meg sem mozdult.A Half Life 2-ben lévő fizika nagyon tetszett anno és a Havok "motor" sem volt rossz.
-
kikikirly
senior tag
Nvidia PhysX-ről beszélek,bekerült néhány játékba.Mafia 2 be lévő particle PhysX vagy a Fallout 4-es PhysX Debris tök jól imitálja a romboható környezetet,persze nem rombolható de elég jó jól adja a mindenfelé heverő törmelék darab.Költséghatékony megoldás rombolható környezet illuziójáért. Killing Floor 2-es Flex is elég állat,780TI/980GTX elég neki,kár hogy a játékmenet hagy maga után kívánnivalót. Én már ezekért kezet csókolnék,és vagyunk még páran.Mafia 2 akkor még ZÁRT PhysX-el együtt is vígan elfut 1050TI-on úgy hogy egyébként objektum szám,modell részletesség,grafikára mai napig megállja a helyét a játék.Hol fut neked akár RTX2050TI(ha lesz) Raytracing?
,,Nem eladható nagy tömegeknek így a rá való költés sem éri meg sajnos egyetlen kiadónak/fejlesztőnek sem.''
Hogyne, az RT eladható nagy tömegeknek,a fizika nem.Mutatok neked két rövid videót.:
(1:15-tól van a lényeg)
https://www.youtube.com/watch?v=kIvgopJntu8&t=1s
Zongorázni lehet a különbséget, maradjunk annyiba.
Rövid 7 seces videó:
https://www.youtube.com/watch?v=va6yUsIFXek
Nem áll össze amit mondasz.Tükröződések,fények most is elképesztően néznek ki.Fizika minősége mellett zavaró még hogy minden harci nyom(lövedék nyom,töltény hüvely,vérnyom stb)eltűnik 20-30sec belül,ez azt jelenti hogy bőven még a tűzharc közbe bekövetkezik.Ilyen dolgokkal is lehetne javítani a részletességet.Nyilván ezzel Nvidia nem tud mit tud kezdeni,igazából a vacak fizikát se az ő dolguk megoldani,csak nem értem hogy a PhysX és RT közül hogy sikerült a Raytracinget választani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Yettel topik
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- iPhone topik
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest