Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Enton #5 üzenetére

    Nvidia PhysX-ről beszélek,bekerült néhány játékba.Mafia 2 be lévő particle PhysX vagy a Fallout 4-es PhysX Debris tök jól imitálja a romboható környezetet,persze nem rombolható de elég jó jól adja a mindenfelé heverő törmelék darab.Költséghatékony megoldás rombolható környezet illuziójáért. Killing Floor 2-es Flex is elég állat,780TI/980GTX elég neki,kár hogy a játékmenet hagy maga után kívánnivalót. Én már ezekért kezet csókolnék,és vagyunk még páran.Mafia 2 akkor még ZÁRT PhysX-el együtt is vígan elfut 1050TI-on úgy hogy egyébként objektum szám,modell részletesség,grafikára mai napig megállja a helyét a játék.Hol fut neked akár RTX2050TI(ha lesz) Raytracing?
    ,,Nem eladható nagy tömegeknek így a rá való költés sem éri meg sajnos egyetlen kiadónak/fejlesztőnek sem.''
    Hogyne, az RT eladható nagy tömegeknek,a fizika nem.Mutatok neked két rövid videót.:
    (1:15-tól van a lényeg)
    https://www.youtube.com/watch?v=kIvgopJntu8&t=1s
    Zongorázni lehet a különbséget, maradjunk annyiba.
    Rövid 7 seces videó:
    https://www.youtube.com/watch?v=va6yUsIFXek
    Nem áll össze amit mondasz.

    Tükröződések,fények most is elképesztően néznek ki.Fizika minősége mellett zavaró még hogy minden harci nyom(lövedék nyom,töltény hüvely,vérnyom stb)eltűnik 20-30sec belül,ez azt jelenti hogy bőven még a tűzharc közbe bekövetkezik.Ilyen dolgokkal is lehetne javítani a részletességet.Nyilván ezzel Nvidia nem tud mit tud kezdeni,igazából a vacak fizikát se az ő dolguk megoldani,csak nem értem hogy a PhysX és RT közül hogy sikerült a Raytracinget választani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák