Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Loha

    veterán

    válasz pakriksz #68 üzenetére

    Nem vitatom amit mondasz, de én nem láttam arra példát, hogy nagy pénzből készült játékok PC-s portja esetében kénytelenek lettek volna csökkenteni a rajzolási parancsok számát PC-n, mert a DX nem tudott megbirkózni vele, pedig tudjuk, hogy a konzolokon a DX nem limitáló tényező. Az eléggé nyilvánvaló már egy ideje, hogy az AAA+ -os játékok esetében nem elsődleges célplatform a PC, mégis a nextgen konzolok esetében sincs semmilyen gyakorlati példa arra, hogy a DX limitációi miatt, bármit butítani kellene a PC-s porton.

    lee56 : Én nem láttam gyakorlati példát arra, hogy a drawcallok PC-n bármilyen bottlenecket jelentenének a konzolokhoz képest, ahol a DX nem limitál. Természetesen a túl sok rajzolási parancs nem jó, de nem jó konzolon sem.

    Valdez: Az MS-nek az az érdeke, hogy a játékok csak Windowson fussanak, amíg a Mantle csak Windowsra elérhető, addig ez szerintem nem elég motiváló tényező. Az OpenGL lenyomásában az motiválta őket, hogy az OpenGL nem Windows only.

    Prof: Az MS azóta nem helyez elég hangsúlyt a DX fejlesztésére, amióta van egy sikeres konzoljuk (DX9, Xbox 360), de a PS4 várható sikere könnyen motiválhatja őket újra, hogy nagyobb hangsúlyt helyezzenek a PC gamingre. Az AMD-nek azért érdeke egy olyan API mint a Mantle, mert a CPU fronton (játékok esetében) való lemaradásukat tudják vele elég hatékonyan csökkenteni. A Mantle segítségével CPU intenzív játékokban (pl. BF4 MP) egy AMD FX + GCN kombó lehet olyan gyors mint egy i7 + NV.

    Forrás.

Új hozzászólás Aktív témák