- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loha
veterán
válasz
atti_2010 #79 üzenetére
Sajnos nincs választék BF4 multiplayer CPU összehasonlításból, de találtam nektek még1et ami szerintem még jobban fog tetszeni.
-
Loha
veterán
Az ár-érték aránnyal tényleg semmi gond, de ha az AMD csúcs VGA-ját ki akarod hajtani, akkor a konkurenciától vagy kénytelen CPU-t vásárolni, ami gáz, de ezen szerintem sokat fog segíteni a Mantle.
Valdez: Teljesen komoly, a BF4 azon kevés játékok egyike, amik rendesen kihasználják a sokmagos procikat, és mellesleg AMD-s cím.
jozsef8: Más helyeken (sajnos) csak a single player móddal tesztelnek, ami a tipikus csőfps játékmenetet kínálja, minimális CPU terhelés mellet, ezért a CPU-k összevetésére teljesen alkalmatlan.
-
Loha
veterán
Nem vitatom amit mondasz, de én nem láttam arra példát, hogy nagy pénzből készült játékok PC-s portja esetében kénytelenek lettek volna csökkenteni a rajzolási parancsok számát PC-n, mert a DX nem tudott megbirkózni vele, pedig tudjuk, hogy a konzolokon a DX nem limitáló tényező. Az eléggé nyilvánvaló már egy ideje, hogy az AAA+ -os játékok esetében nem elsődleges célplatform a PC, mégis a nextgen konzolok esetében sincs semmilyen gyakorlati példa arra, hogy a DX limitációi miatt, bármit butítani kellene a PC-s porton.
lee56 : Én nem láttam gyakorlati példát arra, hogy a drawcallok PC-n bármilyen bottlenecket jelentenének a konzolokhoz képest, ahol a DX nem limitál. Természetesen a túl sok rajzolási parancs nem jó, de nem jó konzolon sem.
Valdez: Az MS-nek az az érdeke, hogy a játékok csak Windowson fussanak, amíg a Mantle csak Windowsra elérhető, addig ez szerintem nem elég motiváló tényező. Az OpenGL lenyomásában az motiválta őket, hogy az OpenGL nem Windows only.
Prof: Az MS azóta nem helyez elég hangsúlyt a DX fejlesztésére, amióta van egy sikeres konzoljuk (DX9, Xbox 360), de a PS4 várható sikere könnyen motiválhatja őket újra, hogy nagyobb hangsúlyt helyezzenek a PC gamingre. Az AMD-nek azért érdeke egy olyan API mint a Mantle, mert a CPU fronton (játékok esetében) való lemaradásukat tudják vele elég hatékonyan csökkenteni. A Mantle segítségével CPU intenzív játékokban (pl. BF4 MP) egy AMD FX + GCN kombó lehet olyan gyors mint egy i7 + NV.
Forrás. -
Loha
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- IKEA (HAVREHOJ) tablet vagy laptop tartó
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest