Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Suker10

    tag

    válasz b. #288 üzenetére

    Tényleg, azt nem tudtam, hogy a hardverek örökké működnek. :D
    Ha nem veszik folyamatosan, akkor szerinted mennyibe fog kerülni az új? Megéri gyártani?
    Mi segíti a fejlődést?

  • ddekany

    veterán

    válasz b. #249 üzenetére

    "50 - és 80 ping között bármilyen online fps-el makulátlanul tudsz már játszani, tapasztalatból tudom mivel ET magyar válogatott voltam és Q. fan is vagyok."

    Viszont játék programozó az nem vagy... :) Ezek a játékok nagy részben helyben futnak a gépeden. A külvilág dinamikus részeit késleltetve látod, de ott is cselezni szokás, és elfogadja a program ha a te szemszögedből találtál, hiába volt már máshol a másik játékos.

  • attila9988

    őstag

    válasz b. #249 üzenetére

    Biztos vagyok benne hogy sokkal könnyebb lesz egyfajta bufferelést vagy gyorsabb adatátviteli eljárást kifejleszteni

    Az adatátviteli sebesség most is megvan. A "bufferelés" pedig, bárhogy is gondolod maximum arra lenne jó, hogy az amúgyis magas lag - ami elsősorban nem az adatátviteli sebesség hiánya miatt jelentkezik - még magasabb legyen.
    Világmegváltásról szó sincs, még technikai téren sem.

    50 - és 80 ping között bármilyen online fps-el makulátlanul tudsz már játszani

    Ha viszont mid ez már az egér reakcióidejében megvan, az piszkosul zavaró. Sokkal jobban, mint ha esetleg nem tudsz egy fejlövést bevinni, de a játék folyamatosságát érzed, mivel maga a kép a te gépeden jön létre.

    Az Internetről meg annyit hogy Épp ma olvastam a HVG-ben hogy Magyarország az élmezőnyben van Mobilszolgáltatás és internetszolgáltatások terén

    Kár hogy a gazdaság meg romokban, és a folyamatos életszínvonal zuhanás miatt pár év múlva inkább azon töri majd az ember a fejét, hogy mit egyen a következő nap... persze ez egy másik téma.

    Mindenesetre vannak játékok ahol ez jó lehet, és vannak olyanok ahol nem. Ráadásul több a hátránya, mint az előnye. Persze ha te doom 3 -azni akarsz a robotos telefonodon szenvedve, az más kérdés. Akkor nyilván ez az előnyös választás a számodra, mivel máshogy nem oldható meg.

  • ddekany

    veterán

    válasz b. #138 üzenetére

    "Nagyon nagyon sok játékos, nem pedig alkalmi felhasználó tolja még a mai napig öreg elavult videokártyákon"

    Csak azt még nem tudjuk, hogy ezek a "felhős" játékszolgáltatások mennyibe fognak kerülni... Van egy olyan jelenség, hogy kis darabokban (pl. havidíj) az emberek sokkal több pénzt képesek leszurkolni anélkül hogy ezt felfognák, mint egyszerre egy nagy befektetéssel. Majd ha sok picit kell játékra is fizetni, meg belehúzzák őket mindenféle kitekert konstrukciókba (lásd mobil szolgáltatók a teljesen felesleges idióta csomagokkal és hűséggel) fogadok sokan évente többet fognak otthagyni, mint ha vennének egy PC-t néha amin a tavaly előtti játékok vígan elfutkároznak (mert tévedések elkerülése végett, semmi előnye állandóan az aktuálisan kijött cuccot nyomni, ráér az később is... legalább addig a bug-okat is kiszedik).

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #138 üzenetére

    Számomra az az elfogadhatatlan, hogy veszel mondjuk egy A8-3850-et és máris jobb minőséget állíthatsz be a játékokban, mint a felhővel. Azt ne mondja senki, hogy egy átlag 35k-s A8-3850 megfizethetetlen. Nem kell hozzá külön VGA sem, hiszen integrálva van egy nagyon erős IGP. Ez a hétköznapi játékosoknak elég. Minőségben több, nincs magas input lag, és nem vagy kiszolgáltatva a szerver elérésnek, amivel az OnLive esetében nekem voltak problémáim.
    Azt viszont nem látjuk, hogy mitől javulna meg az input lag. A szerver sosem lesz ott melletted, állandóan magasabb lesz az elérés. A másik a veszteséges tömörítés. Még évek kellenek ahhoz, hogy olyan internetkapcsolatod legyen, ami másodpercenként képes 60x 2,5 MB-os képet letölteni. Ez kell ugyanis a PC-s minőség eléréshez. Az már csak egy apró tüske, hogy a játékok a felhőben nem futnak max. grafikán. Ez így vérszegény. Ha megoldják a max. grafot, akkor azt mondom, hogy elfogadható, de addig szerintem nem az. Nyilván tisztában vagyok vele, hogy az input lag kivédhetetlen jelenség, és tömöríteni is kell, hogy kapj képet. Ezekkel nem is lenne baj, mert technológiai korlát, de a játék grafikája beállítástól függ.

    (#139) attila199207: Ott van a cikk második oldalán linkelve az OnLive és a Gaikai elérése.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés