-
Mobilarena
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
Ahogy sejthető volt a q1/2 remasterekbe került új pályáik után, MachineGames-nél készül a Quake 6. része [link]
-
ev3nS74R
csendes tag
-- Rising-Challenge Winter Frag Fest 2023 --
Egy rendhagyó téli frag fesztivállal jövünk nektek idén december 9-én. A tavaszi közösségi verseny után, egy év végi 1on1 versennyel kedveskedünk, amin online és offline is részt vehettek. Az offline mókát választók, a regisztráció során kérjük külön jelezzék az OFFLINE gomb kipipálásával szándékukat!Az offline lehetőséget pedig a budpesti Infinity Esport Bár biztosítja, ahol van lehetőségetek 10 gépről játszani a verseny folyamán. További infó és nevezés >>>
https://play.toornament.com/en_US/tournaments/7252718509264592896/(superr0x)
-
Porcica
csendes tag
Kisebb csoda?
Iszonyat pénzek mozognak vagy mozoghatnak azon, hogy ne dögöljön meg a 'Quake' név, ez hasonlóan a Doom esetében is teljesen igaz.A probléma ott van, hogy ez a QC is szar, de normálisan tákolt arena shooter az úgy alapjaiban véve nincsen, olyan jellegben hogy, amibe mondjuk szívesen pörgetnél 5évet az életedből, mert látod hogy igen ez egy nagyon jó irány, és sokrétű, és raknak bele lehetőségeket a stratégiákra akkor lesz jövője.
Ez nagyon kevés amit ez a program hozott magával, iszonytatóan rengeteg a hiánya vagy hiányossága, és mellékesen sokkalta jobb játékok vannak a piacon. Lassan jobbakat már pár fős brigádok rakják össze, mert a nagy kiadók csak másolnak meg skineket pakolnak, de semmi ötlet...és max fél év egy játék...amíg bírja.
Itt a legjobb példa a Diablo4, az IP már nem minden sajna. Ha szar ami a név alatt fut, nincs értelme. -
-
-
pilu85
őstag
Most próbáltam ki a Championt, első 3 óra hihetetlenül tetszett. Igazi Quake 3 hangulat, csak jobb.
-
D4v3
őstag
válasz
wjbhbdux #4128 üzenetére
Utóbbi használatos itt is. Bo7 a döntő és a felsőági 1-0-ról kezd mindig. Plusz ott van neki legalább 2-3 óra pihi a felsőági döntő óta. Meg ha szerencsés, akkor nyeri a pénzfeldobást is és kezdheti ő a pickelést. Ez így összeségében óriási nagy kedvezmény már neki szerintem.
De igen amúgy, kisebb csoda, hogy egyáltalán létezik ez a liga még. Kár lenne veszni hagyni egy ilyen IP-t, de sajnos nagyon niche mára már minden arena fps. -
wjbhbdux
veterán
Amíg nem lesz új Quake (felkészülve konzol crossplayel, meg olyan játékmenettel
) addig ez legfeljebb lélegeztetőgépen lesz tartva.
Alsóág lényege, hogy igazságtalan legyen, és a felülről jövőt favorizálja, hiszen ő sosem vesztett. Másik régebben használt megoldás hogy már eleve pár beírt győzelemmel kezd a fentről érkező pl 2-0-ról kéne csak 4 winig jutni.
-
D4v3
őstag
válasz
6absbulldog #4126 üzenetére
Ugye csak a nyári döntő szokott Amerikában lenni, mert már eleve ott tartják a klasszikus Quakecont, aminek csak egy kis része a QC döntő. és akkor már könnyű mellé egy ilyet is szervezni. De régebben meg volt Romániában, Olaszországban és Lengyelországban is döntő, amikor még tartották az év közbeni versenyeket is. Jobb lenne ezt Európában tartani újra, max. az MS kicsit jobban zsebbe nyúl
-
6absbulldog
tag
Egyetértek, így hogy egy napon vannak az alsóági meccsek a döntővel, kissé igazságtalan azzal szemben, aki az alsóágról érkezik.
Av3k azt hiszem, elhagyta az útlevelét, vagy valami ilyesmit magyarázott az egyik videóban. Viszont a quakecon-t hagyományosan Texasban szokott megrendezésre kerülni, nem hiszem, hogy ezen változtatnak. Meglátjuk jövőre. -
D4v3
őstag
válasz
6absbulldog #4124 üzenetére
SPOILER szintén:
Igen jó formába került most a LAN idejére rapha, amikor meg megláttam, hogy milyen ágra került és mikor nyerte a felsőági döntőt, akkor biztos is voltam benne, hogy nem lesz legyőzője. Szerintem óriási nagy hiba a szervezők részéről, hogy egy napon tartják a döntőt a többi meccsel. Iszonyat megterhelő lehet azért ilyen szinten játszani napokon keresztül, aztán erre még rájön, hogy az alsóágról érkező legalább 1 Bo5-tel többet játszik, de ez simán lehet ugye akár több is, ha hamar leesik. Aztán a végén 30 perc szünet után, játszon még le egy Bo7-et a kipihentebb ellenfele ellen. Az elmúlt 6 döntőnek mind felsőági nyertese volt amúgy, ami beszédes (és az összes 8 double elim. döntőből 7-et nyert a fentről érkező). Nekem a legjobban a mindenki játszik mindenkivel (round robin) és utána top8 single elim. vagy valami hasonló tetszene. Ez így iszonyat unfair az egyik oldal számára.
Én amúgy Veng-re tippeltem volna, mert nagyon nagy formában volt végig az évben, amit meg leművelt Strong ellen 9 perc full hátrányban Deep Embrace-n, az abszolút feljebb helyezte őt nálam mindenkinél. Strongot biztos látjuk még, nagy tehetségnek tűnik, de azért itt kijött, hogy LAN-on nem adja túl sokáig a bully játékstílusa. K1llsen meg szerintem vissza fog vonulni ez után, sokat nyavajgott már év közben is, de most meg leszerepelt kvázi a saját mércéjéhez képest. Meg remélem azért, hogy jövőre nem az USA-ban szervezik meg megint, mert valahol nagyon ciki, hogy 4 kvalifikált játékos sem jutott el az országba ilyen-olyan útleveles okok miatt (Yup, Av3k, serious, Xron), akik közül 3-at azért szívesen láttak volna sokan. Meg ugye egy Baset és cyphert sem bánt volna senki. -
6absbulldog
tag
Aki utólag akarja visszanézni a meccseket, az ne olvassa tovább, mert SPOILER-es.
Nagyon ütős szezon volt, izgalmas meccsekkel. Meglepődtem Killsen teljesítményén az év során, gyengébb volt valamiért. Ennek ellenére azt hittem, közelebb lesz a tűzhöz.
Zenaku sokat fejlődött, meglepődtem a teljesítményén.
Strongestage-et is jó látni, mint újonc és egyre jobb lesz Ő is.
Raisy pedig megint második lett, pedig voltak nagyon nagyon erős meccsei. De Rapha mindig előrántott valamit a hátsó zsebéből és behúzta. Méltó bajnok, de reméljük Raisy jövőre elveri. -
D4v3
őstag
Idén is szépen menetel fiunk eddig a QuakeCon-on, ideje lenne már nyernie is egyszer. Van vagy 7 2. helye az elmúlt évekből
[link]
-
Porcica
csendes tag
A véleményem erről a játékról:
Egy ipari hulladék, de tényleg. Nem hiába nem játszik vele csak a kemény mag, pontosan számokkal írva kb 1000ember. Vannak kiugrások, néha ilyen 2000 emberig, de az el is csendesül, mert látják nem éri meg.
Én annó a 2. epizódtól kezdtem, UT-t is toltam egyaránt, és jelenleg totálisan holt leszarják sokan a tryhardot.
Az, hogy nem tettek bele az elején egy normálisan felépített rendszert, alapjaiban lőtte tökön a játékot, mert rengetegen lemorzsolódnak, és mennek utána vagy a fortnite ba, vagy a szaros codba az emberek, persze hangosan emlegetve a devek felmenőit rituálisan a másik játék installerje közepén.
Én is magamon érzem pedig még nem vagyok 40, hogy rohadtul nincs kedvem egy szerveren cseszni a ..opadék orosz 10éves kis nyomorékkal az időmet.
Tehát alapjaiban véve, ez egy nagyon rossz tákolmány.A problémák, észrevételek, hiányok:
-az engine egy fosrakás
-érthetetlen, olykor irreálisan bünteti a játékost
-magas gépigény
-veteránoknak tervezték(!?) akkor miért olyan rohadt izzadtságszagú egy két karakter
-veteránoknak tervezték(!?) akkor miért vannak benne no skill képességek
-nincs szeparáció lehetőség a veteránok és kezdők részére, totálisan telibe szarták, de még server browser szinten sem törekedtek megoldani, lehetőséget biztosítani játszani MINDENKINEK
-ha az előző dolog említve van, a sok egoista toxic .e.gfej egyből írja minek is az - Na pont a játékos számokon látjuk miért is KELL.
-Kevés karakterEzek után mit várjon az ember?
-
6absbulldog
tag
2023-as QPL bejelentve, most szombaton indul a szezon és augusztusig tart.
-
Necroman_Mk2
őstag
Másnak is van olyan gondja a játékkal, hogy kilép amikor egy mecshez akar az ember csatlakozni?
Régebben játszottam a QC-vel, de kb. egy-két évig pihenettem, csak a "megjelenést" követően tettem fel újra az új gépemre. Viszont ez a big hihetetlenül idegesítő, és se az nVidia driver frissítése, se a Steam validation nem segített, az eredmény ugyanaz. Lehet az gond, hogy a régebbi gépen a Bethesda Launcher alól játszottam, és most a Steam merge miatt akadt össze valamivel? -
Lortech
addikt
válasz
6absbulldog #4116 üzenetére
Meg a mostani miatt Rapha ellen.. Nem tudom, hogy bírják a játékosok, a kanapén ülve is szívroham és agyvérzés között vagyok, olyan intenzív némelyik meccs.
-
Lortech
addikt
Nemsokára k1llsen - Raisy (magyar) negyeddöntő. [link]
-
edgR
őstag
válasz
Heroes fan #4112 üzenetére
mindössze 5 év early access után valószínűleg úgy gondolták, hogy senki sem venné komolyan ezt a bejelentést
-
Heroes fan
őstag
Hihetetlen hogy a semmiből megjelent a játék, pedig nem írtak róla semmit.
-
Ritkán nézek erre, de ez a rapha még mindig darál... Amúgy mi van az ex pro ql playerekkel? Leginkább szegény evil-re lennék kíváncsi, mert neki nagyon nem ment a QC már kezdetektől. Lelt magának valami alternatívát ahol remekel? Esetleg alteregóban nyomja?
Szerettem a játékstílusát.
-
D4v3
őstag
Nincs szerencséje ezekkel a döntőkkel az tény. Olyan szempontból mondjuk hasznos neki, hogy rengeteg tapasztalata gyűlik így a versenyek végéről, nem is izgatja már magát nagyon rajtuk szerintem, amikor nagy a tét. Bár ő alapból sem egy szívbajos ember, nem tudom, hogy tényleg morcos volt-e, vagy nála ez a fókusz állapot.
Azt viszont továbbra is utálom, hogy a felső ági győztest jutalmazzák egy map win-nel, azon felül, hogy az alsóágról jövő embernek legalább 1 Bo5-öt még meg kell pluszban azért nyernie ugyanazon a napon, a döntő előtt 20 perccel. De ugye most is az volt, hogy kellett neki még a korai leesés miatt egy Bo3-at és egy Bo5-öt is nyernie . Ezek után meg játssz jól a legjobb formában lévő ellen (hiszen ő ment végig felsőágon), map hátrányban, dög fáradtán, ráadásul Bo7-ben. Tök esélytelen az egész helyzet, visszanéztem és egyedül K1llsen tudott így fordítani QC-ben még pár éve cyhper ellen, minden más esetben sima felsőági győzelem volt. -
MDMA
tag
Hát én nagyon szomorúan vettem ezt tudomásul. Szegény Raisy az örök második. Sajnos végig látszott, hogy kívül van a komfort zónáján. Olyan morcosan ült ott mint egy sértődött kisgyerek, nem úgy mint egy győztes.
Rapha hozta a csúcsformát sajnos de még így is meg lehetett volna verni. Abba az utolsó csapdába, ha nem szalad bele...
Remélem addig nem nyugszik Raisy, amíg egyszer végre neki gratulálnak a végén. Már nagyon kijárna neki a győzelem. Én szorítani fogok legközelebb is. -
D4v3
őstag
Csak a szokásos
De rapha azért meglőtte a végén a lan shotját [link] -
D4v3
őstag
Újra Quake lan a hétvégén! [link]
-
Aprósólyom
addikt
Érdemes lehet lelőni a NAS-t. De ha van egy fejlett/erős routered, akkor akár beállíthatsz rajta egy QOS-t, hátha. Vagy csak lekorlátozod a NAS sávszélességét a neted sebességének töredékére.
Mert sajna nem csak a sávszélesség a lényeg. Nem mindegy, hogy sok kicsi (pl. 64 byte) vagy sokkal kevesebb de nagy csomagot (pl. 1500 byte) próbál közvetíteni a rendszered/routered a net felé. Erőforrás kell a csomagok közvetítéséhez a géped és a net között és ennek vannak korlátai. Bzonyos márkák ezeket mérik és feltűntetik az adatlapon. Itt egy példa.
-
Picco
addikt
válasz
Aprósólyom #4103 üzenetére
1/2-es pontot ertem, sejtettem hogy ezeknek lehet a kombinacioja, de eddig csak tippelgettem, nem voltam benne biztos.
amugy 200-240fps meg szokott lenni 4v4 TDM-be(240hz monitor)
rubber-bandinget is velek sokszor felfedezni, mondjuk van egy NASom amin lehet nem artana kiloni a feltoltest amikor jatszok, altalaban single player peasant vagyok, tehat ez meg nem jott elo eddig.orb amugy sokszor hasznos taktikai szempontbol, gy pelda:
blood covenant, emeleti-teleport kornyeken kilovok 2-3 rocketet a megat varo botokra, kozben hatra egy railt a jumppadhez es mindekozben megy az orb is mega iranyaba. bonusz ha pont ugy jelenek meg hogy van valaki elottem/hallom a jump padet es mar poccinthetem is a railt/shotit.koszonom szepen a reszletes postot es segitseget
-
Aprósólyom
addikt
Közvetlen közelharcban az említett okok miatt szerintem csak akkor érdemes használni, ha feltételezésed szerint azzal az orbbal kivégzed az ellenfelet. Egyébként inkább középtávon érdemes trükközni a teleporttal... Pl... LG után rátelportálsz az enemyre és rakétával vagy shotgunnal kivégzed.
vagy egyszerűen oda küldöd az orbot de LG-zed tovább. Ha szerencséd van, kicsit eltereled a figyelmét az orbbal és addig nyugodtan befejezheted LG-vel. -
Aprósólyom
addikt
1.Amit érezhetsz sebezhetőség alatt teleportáláskor, hogy a teleportáláshoz is kell egy nagyon rövid időkapu. Viszont, amíg nem zárul le a folyamat, addig Ranger teste ott van még az eredeti kiindulási ponton, és ott még sebezhető.
Továbbá, a teleportáláskor jellemzően kell egy reakcióidőnyi intervallum, mire felfogjuk, hogy pontosan hova teleportáltunkés mit csináljunk. Ez idő alatt is jellemzően növekszik a sebezhetőségi kockázatunk, szóval gyakorolni kell, hogy mikor és hogyan használjuk.
2. A botnak mindig előnye van szerveroldalon, ezért a fentebb vázolt rövid 150-200ms időket simán ki tudja használni.Hogy jobban értsd mit jelent az, hogy a botnak előnye van a szerver oldalon: Ha pl. egy bot Nyx-be már csak egy shoti lövés kellene és abba az adott shoti lövésbe belehalna, amit épp lőnél, akkor a bot Nyx tuti hogy hamarabb fog eltűnni, mint ahogy a szerver neked regisztrálná a halálos shoti lövést. Miközben az lenne a korrekt, ha beadná. Kicsit undrító tudom, de tapasztalatom alapján ez van. (valószínű ezzel a priorizálással próbálják elérni, hogy a botok kicsit életszerűbbek legyenek.)
Gauntlet: Szerintem épp az aktuális szerver oldali időpont alapján. Szóval ez nagyon random. De feltételzem, hogy az esélyét növelheted, ha kiengeded az fps-t és a lehető legmagasabb fps-sel játszol, ugyanis:
A QC kliens annyi csomagot küld el a szervernek, ahány képet lerenderelt a számítógéped.(Szerintem ezért is szarok sokszor a szerverek (értsd. abnormális szinkron a playerek movementje, hitregje, hangja között), mert egyszerűen nem bírja a CPU kiszámolni azt a sok adatcsomagot, ami beérkezik egy 4v4 TDm alatt. Pláne, ha a meccsben résztvevő játékosok több száz fpsekkel játszák a gémet....)
Legtöbb esetben érezni is LG hitregnél hogy jobban "adja" ha stabil 240+ fps-sel játszok szemben ha csak 125fps/139fps capet használok. (Ez utóbbit ECO és monitor Hz szermpontok szerint.) -
Picco
addikt
koszonom a valaszt, gauntlet eleg randomnak tunik, hogy ki hal meg ha ketten egymasnak megyunk, talan 75-ot sebez alapbol, lehet hogy olyankor mar nem volt idom ranezni hogy mennyi a HP.
kozel harcba, orb hasznalat eseten 70% megpusztulok, mondjuk sokszor hasznalom vegszukseg eseten, tehat franc tudja, mindenesetre egy kerdest megert
-
Picco
addikt
tenyleg, eszembejutott ket kerdes.
elso: tobbnyire ranger-el tolom hogy tartosan rogzuljon a strafe mind a 3 agysejtembe.
amikor meglepetes szeruen beugrik -mondjuk egy athena- az arcomba es nyomok ra egy orbot majd egybol egy "teleportot" hogy felrobbanjon, nagyon sokszor egybol meghalok, akkor is ha eleg sok HP-m volt es ki kellett volna birnom szamitasom szerint meg legalabb 1-2 masodpercet. (tevedes jogat fenntartom)
a kerdes: van valami hidden_mechanic ami sebezhetobbe tesz engem amint orbot nyomok?masodik: gauntlet. ha ketten megyunk egymasnak, mitol fugg hogy ki murdel meg? celzas? HP?
bonus: kb napi szinten latom ezt a sracot, en csak hentesnek hivom
-
sto1911
veterán
válasz
Aprósólyom #4094 üzenetére
Mondom megnezem mit tud ez a Keel bot, de Duel modban nem lehet bot ellen jatszani?! Deathmatchet kellett inditanom.
Most en neztem be valamit, vagy ennyire kretenek a keszitok? -
Picco
addikt
válasz
Aprósólyom #4094 üzenetére
1:1-ben nagyon keveset jatszottam, TDM-en idonkent szivatnak, foleg ha magam melle csak 1 botot rakok ok meg negyen vannak.
szeretem amikor hirtelen beugrik a semmibol athena az arcomba, dupla shotival, .5sec alatt 120dmg, en meg csak pislogok a kezdo mg-vel a kezembe...de volt ez sokkal rosszabb is 100 ora gametime-al ezelottami erdekes hogy practice-re ha megyek es vannak mellettem mas ketbalkezesek, a botok neha embert megszegyenitoen tudnak szivatni. nem tudtam meg eldonteni hogy ilyenkor en vagyok farad/bena vagy a gep hiszi azt hogy mi hudejok vagyunk es akkor nightmare szorzo szerencsekereket. neha csak kinezek .1 secre es a palya masik vegerol mar jon is a railgun, torokra
pedig tenyleg nem campelek, tudom hogy ez nem az a tipusu jatek -
6absbulldog
tag
válasz
Aprósólyom #4094 üzenetére
Erre én is kíváncsi vagyok, Keel az brutál.
-
Picco
addikt
vannak meg itt a topicban hozzam hasonlo egyorruak?
(egyorru=viszonylag kezdok, tehat nightmare botokat nem problema elkalapalni, de emberek ellen meggyulik a bajom, mapokbol ismerek vagy 6ot)elmult 3 hetbe sok idom volt es rakaptam a QC-re, beleguritottam 100 orat
ha valakinek van kedve heti 1/2szer 1v1-ozni, meg sohasem probaltam, botok ellen nem az igazi, ranked-re meg nem megyek free fragnek
-
Aprósólyom
addikt
válasz
6absbulldog #4091 üzenetére
Kb. az egész Quake community sajnálja. Vannak, akik ezért nem is tértek át Quake Liveról QC-re, vagy csak egy röpke kitérőt tettek a QC-re.
Próbáld ki a Diabotical-t is. Valakinek bejön, valakinek nem. MMI próbálgattuk, de azért a quake még mindig quake. Jobb véresen játszani, mint kugli golyókat lövöldözni....
Nem mintha jelentősége van, de a quake hangulata sokkal jobb.
A diabotical motorja viszont valamivel jobb. -
6absbulldog
tag
válasz
Aprósólyom #4090 üzenetére
Köszi, akkor nem keresem a gépemben a hibát, belenyugszom, hogy ez ilyen. Kár.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
6absbulldog #4089 üzenetére
Ilyen ez a gém, el kell fogadni. Sose lesz már hibátlan, mert új updattel sem csökkennek ezek... Sokaknál előfordul. Nálam az ugrásnál is előfordul, hogy nem veszi be.
Egyébként én szerver oldali problémákra gyanakszom, de az sem kizárható, hogy az infrastruktúrában veszik el a csomag.
De szerverre azért gyanakszom, mert van, hogy elegen összejövünk egy baráti 3v3 vagy 4v4-re. mindnekinek 20-40közötti a pingje EU centrálhoz és mégis néha akkora a delay egymás között is, hogy ha pont a TP bejáratnál kapom el az eggyiket ő már relatíve távol volt a kijáratnál.
Sacra azt mondanám, hogy kb. egy reakció időnyi (~ 200ms) késés van a kliens-szerver-kliens kapcsolatban.
Ismerős 1. kliens 25ms Az egnyém 40ms. Akkor az olyan minta kb. 150ms időt pöcsölne a szerver a számításokkal. Ezt kizártnak tartom, hogy egyetlen szituációt ilyen sokáig számítson a szerver proci (bár ki tudja...), szóval jó eséllyel a szerver környezet, ami miatt lassan jutnak visszafelé az csomagok. Azért gondolom, hogy szerver, mert egyébként ha teszteljük a netünket, akkor (pl. dslreports.com) akkor tök jó eredményeket kapunk (A vagy A+).
(Ez egy konkrét eset volt nem is olyan rég, amit át is beszéltünk egymás között.)Lehet, hogy az AWS miatt van. Néha játszom a Paladinssal és ott is látni hogy a 30-as ping néha felmegy 50 közelébe, majd vissza. Direkt megnéztem Paladins streameket, ahol szintén látni a pingeket, és náluk is előfordul.
Többször telefonáltam már a szolgáltatómnak, változásokat eszközöltek (átírányították a forgalmat más vonalakra), napokkal később visszahívtak, hogy most milyen és jelentős változás nem történt. Mondták is, hogy a vonalak terheltéségnek függvényében nem szabadna problémát tapasztaljak.
Akkor már csak a Szerver kiszolgálói oldal marad hátra....
Mondjuk vannak olyanok, akik eleve szar nettel csatlakoznak (10-20-30ms ugrál állandóan a pingjük) a meccsbe, de az megint másik kérdés.
Az is megerősíti ezt a gyanút, hogy ha 1 napon belül különböző időszakokban csatlakozom be a meccsekbe, akkor mondjuk kora délután tök jó, este a csúcsidőben meg szar. Hajnalban, amikor meg szinte senki nem játszik, szinte kivétel nélkül tök jó. -
6absbulldog
tag
Sziasztok,
Egy ideje (másfél éve) játszom a QC-vel (régi motoros vagyok, anno Q1, Q2, és Q3 is évekig pörgött nálam), és eddig nem voltam biztos benne, de most már igen, hogy van egy bug.
Nem tudom, hogy csak nálam, vagy másnál is előfordul-e, de a jelenség a következő:Nem minden alkalommal reagálja le a játék, hogy megnyomtam a lövést. Nem arról beszélek, hogy túl korán nyomom meg újra a lövést és a fegyver még nem "hűlt" le, hanem szó szerint, időnként nem érzékeli a játék, hogy lőttem. Az az érdekes, hogy ez csak a következő fegyvereknél fordul elő: Rail, shotgun, Rakétavető.
Általában olyankor történik, mikor kicsit nagyobb mozgolódás van a képen, pl.: épp 3-an vagyunk.Hardverileg nem látok gondot, fix 144 FPS-re lőttem be (144 HZ-es a monitorom), a vas is bőven bírja, de amúgy is minimumon van a garfika a stabilitás végett. Az egér ZA11 Zowie, direkt Quakehez vettem. És amúgy frankó is az egér 3200 DPI-n.
Már állítgattam az option-ben mindent (pl: direkt mouse input, stb.), de a hiba nem hárult el.
Az is érdekes, hogy nem minden esetben jelentkezik, de meccsenként 1-2 alkalommal biztosan kimarad egy-egy lövésem.Előszedtem a Q3-at is, és ott nem jött elő.
Valakinek van ötlete esetleg?
-
D4v3
őstag
Go, go RAISY! [link]
Bár mostanában nem volt a legnagyobb formában, az viszont biztos, hogy ilyen együtt még nem volt a mezőny sosem skill ügyileg. RAISY vagy maxter győzelemnek örülnék nagyon, vengeurRnak is kijárna már egy első hely, de nagyon erősek most sokan, nehéz menet lesz. Attól tartok, hogy meg fog ismétlődni a tavalyi forgatókönyv, rapha végigmenetel felső ágon, aztán szombaton késő este játszhatja (ami nála kora este) a döntő Bo7-et valaki dög fáradt európai ellen, viszonylag rápihenve. -
Sziasztok Urak,
új frissítés óta gyötör egy bug.
Belépek, a gfx órajel pihenőn marad, majd másfél perc múlva kilép.
Másnál volt esetleg ilyen? 4750G a proci szóval lehet hogy a frissítésnek nem tetszik az APU... -
Vigilante
őstag
-
GEIL
addikt
válasz
Aprósólyom #4081 üzenetére
Mára inkább a Battle Royale és nyílt világú játékok mennek....abban van a nagy pénz....
mondom ezt úgy, hogy 1998-as megjelenésétől a mai napig játszom a Quake3-at (és többféle mod-ját)....persze mellette már Fortnite -ot toljuk fiammal is. -
D4v3
őstag
Három hónapos egy stage, pár hét és indul a következő. Amúgy a hetek során is kapnak lóvét azért, minden nyertes map 150$ és még a vesztes is 50$. 9 meccs (3 map) alatt az min. 1350$, meg régebben volt még pletyka szerződésről is, ami kötötte őket a ligához meg fizetett valamennyit ezért. Microsoft megtolhatná azért egy kis pénzzel a QC-t, de az se lenne tragédia, ha egy új Quake-be invesztálnának pár millát
-
D4v3
őstag
Kár érte, pedig nagy formában volt az elmúlt hetekben. Vengeurr ellen akkora meccset adott el Awokenen, hogy szinte be akartam zárni a streamet az első map után
. Az meg nem segített sajnos, hogy nosfa meg veng is irdatlan raileket lőtt rá végig.
Rapha egyeduralkodása viszont kezd unalmassá válni lassan, bár itt-ott azért látszott, hogy verhető ő is. Izgi lesz a Stage 3, mert jönnek fel az emberek az ő szintjére.
Viszont ez a double eliminationben adunk neki egy plusz map wint, mert felső ágról jött dolog szerintem nagyon unfair így, hogy egy nap alatt milyen sok best-of-5-ot kell lejátszania annak, aki végigmenetel az alsóágon. Csóri cyphernek meg még az időzónája miatt is rosszul jött ki az egész. A végigjátszott nap után éjjel 1-kor ülhetett még neki rapha ellen egy best-of-7-re :S -
MDMA
tag
Annyira szurkoltam Raisy-nek.
-
Vigilante
őstag
válasz
Aprósólyom #4075 üzenetére
Te látod jól, igen.
Kicsit az Apex Legends-re jobban ráfekszem addig is.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Vigilante #4074 üzenetére
Én már 3x letöröltem "véglegesen".
Kevesebbet játszom vele és kilépek a match-ből, ha az adott szerver nagyon szar.
Tapasztalatom és gyanúm szerint még az is bekavar a szervernek, ha egy vagy több játékosnak jelentősen eltér a pingje.
Arra a konklúzióra jutottam, hogy mivel alapvetően egy játék célja élvezeti, akkor inkább kilépek és indítok egy újabb MM keresést. Még akkor is ha TDM-ből másokkal "cseszek" ki. Valójában a játék csesz ki a közösséggel. A nyugodt, élvezetes játékélmény pedig többet számít.
Legjobbakat! -
Vigilante
őstag
válasz
Aprósólyom #4073 üzenetére
Én most töröltem le véglegesen ezt a szennyet. Eddig tartott a türelmem.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
Vigilante #4072 üzenetére
Sokszor 4v4-t is simán tudunk játszani az egyik Discord baráti közösségben és ott is "sírunk" egymásnak. Szar. Sose volt igazán jó, de az utóbbi időben ratyi. A tapasztalataink alapján valószínűsítem, hogy a netszolgáltató adott területének hálózat minősége/terheltsége is befolyással van a problémára, illetve a szolgáltató nemzetközi vonalainak terheltsége/minősége. Az én esetemben előfordul, hogy ha épp jó is a legtöbbünknek, nálam nem. Szóval nem csak szerver függő, ily módon az egyszeri halandó sosem fogja kideríteni vagy megoldani a problémát.
Találkoztam már olyannal is kb. 2 hete, hogy a 4v4 TDM-ben, volt 1 bot a létszám hiány miatt és egyedül ő laggolt. Diavetítés volt a mozgása alkalmanként. Ezt a játékos társam is megerősítette.
És alkalmanként felvillant ez is, ami igazolta a látottakat:
Biztosra veszem, hogy a szerverek is valamely szinten hadilábon állnak. (ami már csak azért is lehet, mert ugye a kliens annyi csomagot küld, ahány fps-sel játszol, márpedig tömegek játszanak fps cap nélkül. 4v4 TDM-ben ha mindneki pörög, akkor jellemzően furcsasáok történnek... Képzeld el, ahogy ahogy a szerver másodpercenként 8*100-300 csomagot próbál feldolgozni, majd igyekszik megfelelően kiszámolt csomagokat 8*60-as ütemben mindenkinek visszaküldeni.... Én már csak ezért is a default 120 cappet használom, ami pont a duplája a szerver oldali 60-as packet rate-nek. )
Wireshark elemzéssel jellemzően látni, packet késés-megugrást. (egy pillantra kevesebb 60-nál, a következő pillanatban pedig megugrik a 60packet/sec ütem pont annyival, amennyivel leesett előtte. De ez lehet bármi: szerver, nemzetközi vonal, szolgáltató, Modem-PC hálózat)
Kb. 1 éve pont elkaptam Raisy streamjében, ahogy kérdésre válaszolva elmondta, lokálon sokkal smoothabb a játékélmény. Szóval jó nettel és szerverekkel biztos ott lenne benne a potenciál, de a saját szerver létrehozásában nem reménykedhetünk, szóval az én konklúzióm, hogy nem szabad semennyire sem komolyan venni ezt a quaket. Csak lazán szabad játszani, kompetetív hozzáállás nélkül, különben az idegeidre fog menni.... -
Vigilante
őstag
Más is tapasztalta mostanság, hogy a szokásosnál is szarabbak a szerverek 0 hitreggel néha!? De tényleg, így átmegy a rail az embereken. (Instagib game mode-nál.)
-
tool
tag
Sziasztok, mi az az állandóan változó szám a nevem mellett a menüben?
-
dargelot
senior tag
Íme pár tutorial. Neten van több videó is alaposan elmagyarázzák. " Strafe Jumping" vagy "bunny jump" címszóval keress rá. Elég sok idő kell hozzá, hogy el tudd sajátítani alaposan. Amikor az egeret jobbra húzod, akkor bal gombot nyomsz és ugrás, aztán fordítva. Ez egy bug, hogy ilyenkor gyorsulsz, de ez a quake széria sajátja. Amikor nagyot akarsz ugrani, akkor is ha rántasz egy nagyot egérrel akkor nagyobbat tudsz ugrani.
-
MDMA
tag
Skacok!
1000 éve játszok a Quake-kel, nézem a vidiket meg minden, angolul is értek, le tudom fordítani az oktatót a QC-ban a circle jump-ról, de ez nekem valahogy mégsem akar menni. Látom a twitch-en is, ahogy a pro játékosok is mindig belóbálják a fegyvert indulás előtt és szinte azonnal 500-al pattognak végig a pályán, de ezt valahogy én nem tudom reprodukálni. Van ennek valami trükkje? Valaki egy kis help-et adna egy ilyen noooobnak?
Szóval elforgatod a csúzlit - vagyis a nézetet - valamelyik irányba mondjuk úgy 45 fokban, elkezded nyomni az előre és az oldalra gombot pl W+A és amikor a hősünk megmozdul, akkor ugrasz, majd visszaveszed egyenesbe és kezded a másik fázist W+D-vel. Így? -
Ramirex
csendes tag
Gyerekek a Diabotical az egy full Q3
marha jó így 2 óra játék után, szinte egyből van szerver. A tojások meg olyanok mint q3ban a TankJR
r_picmip 5-ön. Valaki nyisson topikot!
-
Aprósólyom
addikt
Este 8-9 között van a játékcsúcs, emlékeim szerint.
Nem kell 200e Ft-os GPU. Pláne ezért a játékért nem. Az én 1060 6G-m majdnem minden helyzetben hozza a 144+ fps-t. Fps cap (192fps) közelében alakul az átlag 1080p-ben. Minden lowon 90% res. scale mellett. Ez a GPU emlékeim szerint 40-50k között van most a használt piacon. -
MDMA
tag
válasz
Aprósólyom #4063 üzenetére
[kép] [kép] [kép] [kép]
Szia!
Igen, eszembe nem jutott vna, h még link is kell, nem egy felh. barát megoldás, de köszi a tippet. Beraktam őket ide, ha már így megtanítottál, hogy kell, de ezek még az akkori beállítások.
Időközben utána olvastam kicsit és már értem, hogy mit csinál. Azt is olvastam, hogy a FOV ettől nem változik, így a magasabb fps érdekében sokan lejjebb veszik 100-nál. Már akinek nincs 200e Ft-os vga a gépében...
Most 80%-on, medium beállítások mellett tudja hozni a 100 körüli fps-t. Ez nekem így egy elfogadható kompromisszum.
Nyilván sokkal jobb így borderless-ben játszani, mint 1080p-ben, amit az ultra wide monitorom csak ablakban tud futtatni. Effektíve nagyobbak is így az objektumok, ami akár még is könnyíthetné a célzást, ha nem lennék noob.
Más:
Mikor kell ahhoz játszani, hogy találjon ranked gamet? Eddig még egyszer sem volt annyi türelmem, hogy kivárjam. Én 3-4 perc után feladom. Van amikor többen vannak? Hétvégén? -
Aprósólyom
addikt
Hozzászólásnál a képek feltöltése után be is kell illeszteni a linkeket is. Szerintem ott történt mulasztás.
Resolution scale-t, ma már elég sok game engine tartalmaz. Csökkenti a render felbontást. A render scale-t 65%, azt jelenti, hogy valójában 35%-kal kisebb felbontású képkockákat számol a GPU, csak át lesz végül méretezve arra a felbontásra, amit beállítottál. Nagyjából egyenes arányú a sebességnövekedés is... Alap esetben 100% resolution scale a normális. Én RX480-nál vettem észre, hogy valamiért ott is 66.66% res. scalet állít be a játék, miközben a grafikai beállításokat magasra teszi.
Próbálgasd. Játék/meccs közben is állíthatod, de már a menüben is fogod látni a különbséget. Csak kapcsold ki az antialisingot, hogy szemmelláthatóbb legyen a különbség.
A freesync nem sokat segít az fps-ben. Inkább stabilabb frametime-okat eredményez, miközben valamelyest növekszik az input lagg. Ki-hogy szereti... -
MDMA
tag
válasz
dargelot #4061 üzenetére
De, abban igazad van. A res. scale le van véve, asszem 65%-ra.
Nem tudom amúgy, h miért nincsenek itt a képeim, amiket feltettem, de azok között volt egy a beállításokról is, ott ki is szúrtad volna.
Ilyenkor mit csinál amúgy effektíve? Levágja a széleket vagy átskálázza valahogy, mint a 4k TV a HD filmet, csak fordított irányba? -
dargelot
senior tag
Régen a R9 290-emmel ami kb egy szinten van a 570-el, wqhd-ban szenvedett a kártya. Átlag 80fps sem volt meg, így FullHD-ban toltam csak. Nem lehet hogy a resulution scale nem 100%-on van nálad, mert pl hiába nyomja valaki nagy felbontáson, ha a res scale-t lehúzza?
Amúgy lehet csak én siklottam el afelett hogy optimalizálták a játékot, mert eddig úgy volt, hogy egy kis szintű kártyával FullHD fölé menni ebben a játékban nem hozott sok jót. Ha optimalizálták időközben akkor én kérek bocsánatot. -
-
dargelot
senior tag
Megeszem a kalapom ha RX570-el jön 100fps átlagba ilyen magas felbontáson. Nem 5700 akar az lenni?
Fegyverváltás gyors ha a váltandó fegyverbe be van tárazva. Pl railgun-al ha lösz és utána váltanál, akkor lassan fog tudni elváltani róla mert várni kell míg újra betáraz a fegyver. Érdemes akkor váltani pl lighting-ról ha már érzed hogy kicsi az ellenfél hp-ja és egy rail-el pontot tudsz tenni a végére. Lighting-ról gyors váltani mert ott a "betárazás" nagyon gyors.
Láthatatlan rakétával még nem találkoztam, de elég OP-nak hangzik.
-
MDMA
tag
Sziasztok!
Új vagyok itt, a QC-ra is csak nemrég találtam rá. Annó kb 15 évvel ezelőtt elég sokat játszottam Q3A-val meg Team Arénával, akkoriban még LAN-on... szép is volt.
Nade most elkezdtem újra játszani kicsit és hát eléggé berozsdásodtam, mit ne mondjak. Kb 8-12 frag ha összejön átlagban, egy TDM-ben...Majd lesz jobb, de ha nem akkor is legalább kikapcsol.
De nem ezért jöttem, kérdésem lenne.
Miért nem látom az ellenfél rakétáját jönni felém? Az enyémet látom elszállni, de az ellenfélét nem igazán, főleg ha szemből jön.
3440-ben vagyok, egy 100Hz-es ultrawide monitoron és kb jön is a 100fps átlagban rajta (RX570 OC+i5 6600k), "High"-ban. Nem valami beállítás gond? Élsimítás vagy akármi?
Tipp esetleg?Másik kérdésem, a fegyver váltással kapcsolatos. Néztem twitch TV-n élőket meg meccseket és persze tudom, hogy az ilyen játékosoknak durva vasuk van, de szerintem azt nem kéne befolyásolnia, hogy milyen gyorsan tud fegyvert váltani. Nekem is gombon van minden, nem görgőzök az egérrel, de hogy a viharban tudnak olyan gyorsan cserélni? HW kérdés vagy van valami trükkje?
Köszi előre is:
egy boomer -
tool
tag
válasz
dargelot #4055 üzenetére
Köszönöm a választ, azt hittem megszűnt a besorolás, csak azt nem értem, miért lett rejtett. Meg lehet valahol esetleg mégis nézni? Mindenesetre szörnyű nehéz egy ideje, ha lenne elég időm szívesen felvenném a kesztyűt, sajnos így szenvedés, hetek óta szívok. Lehet, ha néhányszor alaposan megszórnának, hamarabb lejjebb kerülhetnék.
-
dargelot
senior tag
Szerintem van egy lojális játékosbázisa és nem is olyan nehéz rankedben vagy tdm-ben meccset találni. Lehet, hogy a rejtett besorolásod nőtt és egyszerűen jobb játékosok ellen rak be. Ha meg zavar a ranked pont akkor nyomj tdm-et. Ott nem kapsz látható pontot, de a háttérben ott is nézi. Egyébként amikor valaki új ott javában többségben van a win van, mert a rendszer ahogy méri fel, hogy milyen erős is vagy először a gyengékkel/botokkal rak össze.
-
tool
tag
Sziasztok, szerintetek mennyien játsszák még ezt a játékot? Mert én azt tapasztalom átlagos játékosként, hogy kis túlzással már csak a profik maradtak. Régebben a meccseim 15%-át megnyertem (a ranking utáni időkben is egy darabig), mostanában meg buciira vernek, pedig kb. ugyanannyit játszok. Szerintem a ranking kiirtása nagy hiba volt, mert az átlagos játékos hamar kedvét veszti és otthagyja. Én csak azért maradok, mert 20 éve játszok ilyeneket és el tudom fogadni, hogy profibb a hitbox, bár nekem ez hátrány. De azért van egy határ az élvezhetőségben. Szerintem ha nem csinálnak ezzel valamit, hamarosan alig maradnak és bezárhat a szerver. Mindenkinek az lenne az érdeke, hogy sokan játsszák és egy kezdő is élvezze.
Már gondolkodtam, hogy visszanézek a Quake Live-ra, tudja esetleg valaki, hogy most ott mi a helyzet? -
finest
addikt
Sziasztok!
Észrevettem valami furcsát a QC-ban, sok egyéb mellett természetesen. A játékban feljebb állítva az FPS limitet 120-ról 150-re, határozottan reszponzívabbnak tűnik a játék, bár a monitorom csak 75 Hz-es. Ryzen 2700x - GTX1070 kombóval játszom. Nem tudom, h ez bug vagy feature, teszteljétek le magatoknak. -
dargelot
senior tag
Hali, valamiért nem enged be a QC játszani.
Esetleg season zárás végett van valami javítás? Bethesda Quake szerver státusza okés. Másnál is van hasonló? -
wjbhbdux
veterán
-
.LnB
titán
Volt stream a QC versenyről? Adrián menetelését megnézném. Nem tudtam követni a versenyt. Jelenleg YT-on meg csak a döntőt találtam meg Rapha ellen. (Youtube link lenne jó)
-
sto1911
veterán
https://twitter.com/FrothyOmen/status/1291029976918175746/photo/1?
Spread the word! If you play one match of Quake Champions during Quakecon at Home (August 7-9), you will unlock all champions forever!
-
frango13
aktív tag
Egyébként itt miért lett 30-30sec respawn a megára meg a heavyre is? Mi a magyarázat rá?
-
frango13
aktív tag
Ma mentem meccset keresni NA-keletre, mert EU-ra nem talált hot rocketet meg instát. Be is dobott instára. 120-130 ping. 15 kill után már direkt az enemy mellé lőttem. Olyanokat beadott, hogy csak néztem. Persze brutál késéssel jön a hit(nem 120ms, inkább olyan 400-500-nak érződik), de olyan, mintha 3x-ra nőne a hitbox. Mozgó emberre csak kb. a közelébe kell lőni és ott a hit. Holnap kipróbálok DM-et vagy trinityt, mert most már kiváncsi vagyok ott milyen...
-
Vigilante
őstag
Jah, hát igen: Ez már csak ilyen.
Egy multi lövöldének egyáltalán nem kéne ilyen gépigénnyel rendelkeznie, az tény. Habár, ha már megvan a minimum 144 FPS egy 144 Hz-es monitorral, akkor már elég jól fel tudod venni a versenyt a 240 FPS - 240 Hz-esekkel is. A 60 FPS - 60 Hz-el kb esélytelen egy jobb játékos ellen persze.
-
R3laX
addikt
Még ha csak ennyi lenne a gond, de az egész netkód egy moslék, ezért is hagyták el sokan. Nálam azt hazudja 25ping, minden másban mégis 40-em van. Mikor ott van az orosz 70 pinggel, nem látod, de húz a shaftja, akkor hiába van 2 milliós géped. Néha délelőtt jobb, néha délután, van amikor sosem adja rendesen, így nem lehet mire építeni, hiába Quake-ezel 2002 óta. Nálam is fölöslegesen megy 240FPS-sel Duelben, 200-zal DM-ben 240Hz-en, ha a tróger VDSL netem nem szinkronizál rendesen ezzel a szennyel (KB 200-300ms, néha már 0,5secre érzem a késést, közben 25-öt ír...). Érdekes más game normálisan működik.
13000-et csesztem el erre összesen season pass-okkal. Más meg ingyen szidkozódik, úgy hogy 2x jobb nála, mint nálam. Megírtam nekik debugba, hogy tőlem több pénzt ne várjanak, eleget támogattam őket.
-
GEIL
addikt
válasz
Vigilante #4032 üzenetére
Azért az picit igazságtalan PC-s multinál, hogy több pénz = jobb gép + jobb moniitor és fix 240 fps.........végülis pénzért lehet megvenni az "előnyt".
Átlag user 1/3-ad annyit érő gépe meg hozza a 60 fps-t egy átlagos monitoron....hiába a profi kéz és a jó egér+billentyűzet...hátrányban lesz.Ezért nem nézem a Forma 1-et sem....papolhatnak nekem igazságos versenyről meg egyenlő feltételekről......egy frászt. Régebben is köztudott volt hogy a kisebb csapatok pl a nagy csapatok előző évi vagy azelőtti motorjaival mennek XD ...töredék költségvetéssel. XD Ez minden csak nem igazságos "verseny".....Itt is a pénz beszél......több pénzen vett nagyobb esély és előny.
-
frango13
aktív tag
válasz
Vigilante #4032 üzenetére
Csak ki a tököm akar játszani CS-s szüttyögős pontlövészetet...OW-vel meg az a gond, ha nincs az ember mellett csapat, akkor csak szenvedés...Most játszottam többet ezzel a f.ssal is, hogy meglegyen a shaft, de szerintem most törlöm is le. Ha mindenkinek ugyan úgy s.ar lenne, azt elfogadnám, mert ez van akkor...De az hogy másnak marha jól fut én meg szenvedek az nem pálya. Ma is úgy s.arrá lőttek ebben a 3 meccsben, mint a picsa...Remélem diabotical minél előbb játszható lesz megint és lehet arénázni.
-
Vigilante
őstag
válasz
frango13 #4031 üzenetére
Ez a játék engine sajnos megalapozta a kevés játékost. Egy 4,7 GHz-en járatott 5960x-el tudom csak én is elérni azt, hogy minimum 240 FPS meglegyen mindenhol. Az 1080 Ti meg kb malmozik, annyira nincs dolga. És kipróbáltam 3440x1440-en is, hát ott sem pörgött 99%-on a VGA bizony.
Alapjaiban van gond itt. Az OW tényleg egy kenyérpirítón is elfut. Valszeg a most érkező Valorant is ilyen lesz.
-
frango13
aktív tag
válasz
Vigilante #4030 üzenetére
Szerintem szar kliensnek hivják inkább. i5-2500 lett lecserélve i7-3770-re. A gtx 960 meg gtx 1070-re és annyi változott a QC-ben, hogy már ugyan azt az fps-t hozza 1080p-n is, mint a kisebb felbontáson. 960-nal is ugyan ennyi fps-em volt, de csak 720p-től lefelé. Gpu memből megeszik 6.5 giga környékén(Mondjuk, hogy mire az rejtély). Ramból kb. ugyan ennyit. GPU 50% alatt pörög. Proci magok meg 40-75% között...Corrupted Keepen DM-ben beesik 80!!!Fps körülre is. Azért rohadt idegesitő ez, mert OW olyan gyönyörűen fut 200 fps felett és nem full low beállitásokkal. Pedig ott 12 kari van egy mapon. Érdekes, ott bőven profitáltam az upgradeből...
-
frango13
aktív tag
Ez a játék eddig is úgy működött, hogy tökmindegy a felbontás, mert az fps ugyan az?Most nézem, hogy teljesen mindegy mire rakom, az fps tök ugyan az. Res. scallel is. Rohadtul nem értem...
-
ballazol
senior tag
-
frango13
aktív tag
Szia!
A késés ebben a játékban alap ficsör. Múltkor én is mentem pár kört. Egyszer eslő lettem dm-ben. Nem volt nagy késés. Egy játékos, aki a második lett ő előttem volt mindig azt észrevettem, de a többieket simán belőttem. A következő meccsen Az elsőnek már 24 killje volt nekem meg 4!!!!!! Mindenki simán belőtt. Jó játék lenne és nagyon szivesen játszanék vele rendszeresen, de ez igy... vicc. Pro leaguet is 100+ pingekkel játsszák...
Én pont azért raktam át a játékot steamre, mert a bethesda launcherben, minden egyes patchnél az egész játékot letöltötte. Steam csak a patchet tölti le.(Ja meg most beszereztem egy gtx 1070-et. A textúrákat csak mediumig engedi állitani. Milyen kártya kell akkor az ultrához? 2080Ti super super+ 4sli?)
-
finest
addikt
Sziasztok! Hogy mondják angolul, h csövesbánat? Szeretném beírni a Bethesda fórumára, hogy ez a játék egy csövesbánat. Nem tudom, h miket csinálnak egy-egy szezon indításakor, de újabban úgy érzem már szinte semmi ráhatásom sincs a játékmenetre, nyomhatok én akármit tovább megy, vagy nem is reagál, későn reagál a játék. Azt sem tudom, h mit lehet a hálózaton elcseszni, de határozottan az a benyomásom, hogy a magasabb pinggel könnyebb játszani, kompenzál a játék érte, mert nálam lényegesen magasabb pingű játékosok úgy szednek le, hogy az én lövésem még el se megy. A hitboxon is baszkuráltak valamit, mert 175-ös élettel úgy b@sznak szét pillanatok alatt, h pislogni sincs időm, máskor meg 3 rakéta is kevés leszedni valakit.
Kezdetek óta játszom ezzel a szarral, mert aránylag instant, gyorsan betölt, oszt lehet csépelni a népet, de mostanra egy csövesbánat lett.
A gyerek gépén éppen most fut neki a Bethesda launcher, h újra letöltsön 23,81GB-ot ebből a szarból, mert tegnap megállítottam a letöltést a felénél, mert a launcherben hiába állítod be a letöltési sebességet, pont leszarja, és felzabál minden sávszélt. Ma elindítom a gépet, hát előröl kezdi. De mi a tökömért kell letölteni az egész játékot újra, amikor se új pálya, se új karakter nincs? Csövesbánat. -
ballazol
senior tag
válasz
Aprósólyom #4022 üzenetére
én sem tudtam, nyugi...
-
R3laX
addikt
válasz
Aprósólyom #4020 üzenetére
Olvass vissza 4 hozzászólást
.
-
D4v3
őstag
válasz
Aprósólyom #4017 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni benneteket, de az új Doom-ban csak egy Battlemode nevű multi mód lesz, amiben 1v2 lehet játszani (doomguy vs 2 démon). Se DM, se TDM, semmi más nem lesz benne
-
R3laX
addikt
válasz
Aprósólyom #4015 üzenetére
Nem nagyon olvastam utána, de ez teljesen új játék. Ettől még lehet benne sok klasszik mód. Ha nagyon játszanál előzővel is, már minimális összegekért osztogatják
. [link]
-
R3laX
addikt
válasz
Aprósólyom #4013 üzenetére
Én eldobtam már a Q3-at. Elég volt 2001-2002-től 2010-ig
. Live már nem izgatott.
2016-os Doomban szórakoztató volt a multi. Szerintem itt is az lesz, de először mindenképp Single.
szerk.: Köszi! -
Aprósólyom
addikt
(#4009) R3laX Ugyan ez a szisztéma. Én még nem próbáltam a Diabotical-t, de el tudok vonatkoztatni a golyó karakterektől és az általános grafikai világtól. Ez utóbbi, nem sokban különbözik a Q3-tól meglátásom szerint. Az is full low grafon fakó színkavalkád. Én pl. úgy játszottam mindig is.
A Doom-t pedig én is megfogom venni a multi miatt.OW-t, Paladins próbáltátok már? Én Paladinsra vagyok rábu*ulva.
1-2 karakterrel/kaszttal hasonlóan pörgős, nagyon gyors játékstílusban kell játszani, mint egy arena shootert. Igaz hitbox holt egyszerű, így egy quakernek EZ a célzás, de legalább látom is, hogy talál, nem nagyon érezni ilyen téren bugot.
#4011) edgR Ezek szerint Doom-ot játszod aktívan? Hol érdemes megvenni? Steam vagy valamilyen "budget" oldalon? Ha multit akarom kipróbálni, akkor meg kell vegyem majd az Eternált? Vagy most lesznek korábbi doom szerverek meg újabb eternal szerverek? Vagy aki most kezdené a doom multit annak mit ajánlasz? Most nem igazán látom át a doom multi helyzetét a szorványos infóim alapján.
-
R3laX
addikt
Netcode, szerverek minősége teljesen elrontja sajnos ezt az egészet. Vettem most egy 3600X procit a 2600 helyett. Nagyon szépen stabilan tartja magát 1080p Effects Low, AA Off, többi Ultra 5700XT mellett. 200FPS átlag a legfröcskölősebb DM alatt is nagyon smooth, duelt ne is említsem.
De ez, hogy megyek egy Unholy-t 12000DMG-vel 46%-os Shafttal, majd utána játszom egy másik meccset, ahol a 70 pinges már akkor lő, mikor még nem is látom 25 pinggel, katasztrófa, és utolsók között kullogok. Rohadt egy random gány az egész. Jelenleg nagyon meguntam már. Alig indítom el. Diabotical vhogy nem az én világom, nekem hiányzik az a darkos hangulat. Egyelőre a Doom a következő kiszemelt FPS.
-
edgR
őstag
válasz
Aprósólyom #4005 üzenetére
Köszönöm a megerősítést, meg hogy vetted a fáradtságot, és valóban ellenőrizted.
Továbbra is állítom, hogy a netkód gyengeségeinek figyelembe vétele mellett is az egyik legpontosabb (tehát szvsz legjobb) hitboxa a QC-nak van: igen, pontosan kell célozni. Ha mellé/láb közé/hónalj közelébe lősz, nem fog találni.
Van, aki szerint ez a rossz, ez is egy vélemény, amit el tudok fogadni, pláne, ha valaki régebbi, henger alakú hitboxokon szocializálódott. De pontosabbnak nem nevezhetjük a régit.
-
frango13
aktív tag
Azért a 144hz-nek kell a 250+fps, hogy tényleg jól nézzen ki. 250-300 között brutál jó(Overwatch Lijiang Toweren van csak eközött.), sima a mozgás. Sooookkal könnyebb követni az enemyt. Viszont sajnos a gtx960 kevéske ehhez még 720p-re is legtöbbször...Szeretnék egy 1070-et. Remélem azzal jobb lesz.
-
Aprósólyom
addikt
válasz
joccadoki #4003 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy a Q3 motorjában amúgy is jóval egyszerűbb a hitbox a QC-vel szemben. (Én visszanéztem pár rail miss-t, mire már nagyon idegesített. Lassítva tényleg látszódik, hogy nem talált, csak annyira kicsi volt a hibázás, hogy elhittem a találatot. Erről számolt be (#3992) edgR is. Ennyire pontosan biztosan nem kellett célozni Q3-ban homályos emlékeim szerint.)
Persze gyanítom vannak még hitregben megmutatkozó hibák is, ha más nem, a már említett LG tapasztalataimat újra említem.) -
joccadoki
senior tag
válasz
ballazol #4002 üzenetére
Gondolkoztam hogy elkezdek quakelgetni, itt k*rva fos a hitbox. A QL grafikája meg ultrafos, be se lehet állítani a 4K-t. Viszont ott jó a célzás. Szerintem a quakenak befellegzett. Hacsak nem lesz egy normális verzió ebből a championsból. De ha 4 év alatt nem sikerült megoldaniuk, nem is fogják
-
ballazol
senior tag
válasz
Aprósólyom #3995 üzenetére
-
joccadoki
senior tag
10-15 éve elég aktívan quake 3 (1,16 instagib, 1.32: osp, cpma minden modjával) konkrétan 70%os átlag instagibbel, 90% rocket (kivéve ha rocket jumpoltam
) raillel soha nem közelítettem az enemyre (most sem) és mikor tőlem 3-4 méterre van, nehogy már mellé lőjek, mikor sokszor középen találom el. Pláne ha van olyan, hogy ő hátrébb van még(elcseszem a lekövetést) akkor meg kiszedem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 5450 Intel Core Ultra 5 135U 4nm 32GB DDR5 érintőképernyős laptop Dell gari 2027.09.hó
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Turbózd fel géped a jövő RAM-jával!
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest