Hirdetés
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Mobilarena
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
1.Amit érezhetsz sebezhetőség alatt teleportáláskor, hogy a teleportáláshoz is kell egy nagyon rövid időkapu. Viszont, amíg nem zárul le a folyamat, addig Ranger teste ott van még az eredeti kiindulási ponton, és ott még sebezhető.
Továbbá, a teleportáláskor jellemzően kell egy reakcióidőnyi intervallum, mire felfogjuk, hogy pontosan hova teleportáltunkés mit csináljunk. Ez idő alatt is jellemzően növekszik a sebezhetőségi kockázatunk, szóval gyakorolni kell, hogy mikor és hogyan használjuk.
2. A botnak mindig előnye van szerveroldalon, ezért a fentebb vázolt rövid 150-200ms időket simán ki tudja használni.Hogy jobban értsd mit jelent az, hogy a botnak előnye van a szerver oldalon: Ha pl. egy bot Nyx-be már csak egy shoti lövés kellene és abba az adott shoti lövésbe belehalna, amit épp lőnél, akkor a bot Nyx tuti hogy hamarabb fog eltűnni, mint ahogy a szerver neked regisztrálná a halálos shoti lövést. Miközben az lenne a korrekt, ha beadná. Kicsit undrító tudom, de tapasztalatom alapján ez van. (valószínű ezzel a priorizálással próbálják elérni, hogy a botok kicsit életszerűbbek legyenek.)
Gauntlet: Szerintem épp az aktuális szerver oldali időpont alapján. Szóval ez nagyon random. De feltételzem, hogy az esélyét növelheted, ha kiengeded az fps-t és a lehető legmagasabb fps-sel játszol, ugyanis:
A QC kliens annyi csomagot küld el a szervernek, ahány képet lerenderelt a számítógéped.(Szerintem ezért is szarok sokszor a szerverek (értsd. abnormális szinkron a playerek movementje, hitregje, hangja között), mert egyszerűen nem bírja a CPU kiszámolni azt a sok adatcsomagot, ami beérkezik egy 4v4 TDm alatt. Pláne, ha a meccsben résztvevő játékosok több száz fpsekkel játszák a gémet....)
Legtöbb esetben érezni is LG hitregnél hogy jobban "adja" ha stabil 240+ fps-sel játszok szemben ha csak 125fps/139fps capet használok. (Ez utóbbit ECO és monitor Hz szermpontok szerint.)Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Episodes from Liberty city
- Azonnali notebookos kérdések órája
- PlayStation 1 / 2
- Nyaralás topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...